Різновиди анкет, які використовує класний керівник у своїй діяльності. Представлені анкети допоможуть правильно діагностувати учнів, стежити за їх поведінкою та діяльністю, уподобаннями.
Використання анкетування для вивчення взаємин у колективі
Учень__________________________________клас__________________
1. Скільки тобі років?
2. Ти любиш школу?
А) дуже люблю;
Б) не люблю;
В) трішки люблю.
3. Як ти почуваєшся в школі?
А) спокійно;
Б) весело;
В) нудно;
Г) страшно;
Д) комфортно;
Е) неспокійно;
Ж) самотньо.
4. Які маєш проблеми у взаємовідносинах з однокласниками?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Яке ставлення до людини переважає у вашому класі?
А) розуміння;
Б) байдужість;
В) насилля;
Г) повага і довіра;
Д) співпереживання;
Е) переслідування і кепкування;
Продовження додатку В.
Ж) готовність допомогти.
6. Чи хотів би ти запросити до себе на день народження когось із учителів?
А) так;
Б) ні.
7. Як би ти охарактеризував взаємовідносини між учнями у вашому класі?
А) дружба, співпраця, піклування одне про одного і водночас відповідальність перед колективом за свої вчинки;
Б) товариські, але не дуже міцні і щирі;
В) цілковита байдужість, ні хто ні ким не цікавиться;
Г) уявна злагода та прихований тиск тих, хто дужчий;
Д) ми всі підкоряємося одному «королю» або групі нахабних і небезпечних;
Є) ми весь час сперечаємося і сваримося;
Ж) взаємовідносини різні, залежно від ситуації.
8. Найкращим спілкуванням з однокласниками я вважаю:
А) разом вчити уроки;
Б) виїздити на природу;
В) брати участь у громадській діяльності;
Г) захищати їх від ворогів;
Є) триматися від них подалі;
Ж) проводити вільний час;
З) допомагати тим, хто потребує цього;
І) обговорювати особисті проблеми;
К) святкувати свій день народження;
Л) звертатися до них по допомогу.
9. Яке твердження найбільше відповідає твої й життєвій позиції?
А) я відчуваю потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям;
Продовження додатку В.
Б) я готовий пожертвувати своїми інтересами заради інших;
В) я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами і інтересами інших людей;
Г) я готовий допомагати людям, якщо це не суперечить моїм інтересам;
Д) я намагаюся не турбувати інших через свої особисті проблеми;
Є) я можу співчувати іншій людині, але витрачати час на всіляку допомогу не можу;
Ж) допомагаю іншим, якщо це і мені дає якусь користь;
З) мене не цікавлять інші люди.
10.NХто має втрутитися і допомогти учневі, якщо він став на неправильний шлях (не відвідує школу, порушує закони, вживає наркотики)?
А) ніхто;
Б) однокласники;
В) вчителі;
Г) батьки;
Є) міліція;
Ж) церква;
З) психолог;
І) соціальний педагог;
К) я особисто.