Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Анкета-тест для вивчення взаємин у колективі

Про матеріал

Різновиди анкет, які використовує класний керівник у своїй діяльності. Представлені анкети допоможуть правильно діагностувати учнів, стежити за їх поведінкою та діяльністю, уподобаннями.

Перегляд файлу

 

Використання анкетування для вивчення взаємин у колективі

 

Учень__________________________________клас__________________

1. Скільки тобі років?

2. Ти любиш школу?

А) дуже люблю;

Б) не люблю;

В) трішки люблю.

3. Як ти почуваєшся в школі?

А) спокійно;

Б) весело;

В) нудно;

Г) страшно;

Д) комфортно;

Е) неспокійно;

Ж) самотньо.

4. Які маєш проблеми у взаємовідносинах з однокласниками?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Яке ставлення до людини переважає у вашому класі?

А) розуміння;

Б) байдужість;

В) насилля;

Г) повага і довіра;

Д) співпереживання;

Е) переслідування і кепкування;

 

Продовження додатку В.

Ж) готовність допомогти.

6. Чи хотів би ти запросити до себе на день народження когось із учителів?

А) так;

Б) ні.

7. Як би ти охарактеризував взаємовідносини між учнями у вашому класі?

А) дружба, співпраця, піклування одне про одного і водночас відповідальність перед колективом за свої вчинки;

Б) товариські, але не дуже міцні і щирі;

В) цілковита байдужість, ні хто ні ким не цікавиться;

Г) уявна злагода та прихований тиск тих, хто дужчий;

Д) ми всі підкоряємося одному «королю» або групі нахабних і небезпечних;

Є) ми весь час сперечаємося і сваримося;

Ж) взаємовідносини різні, залежно від ситуації.

8. Найкращим спілкуванням з однокласниками я вважаю:

А) разом  вчити уроки;

Б) виїздити на природу;

В) брати участь у громадській діяльності;

Г) захищати їх від ворогів;

Є) триматися від них подалі;

Ж) проводити вільний час;

З) допомагати тим, хто потребує цього;

І) обговорювати особисті проблеми;

К) святкувати свій день народження;

Л) звертатися до них по допомогу.

9. Яке твердження найбільше відповідає твої й життєвій позиції?

А) я відчуваю потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям;


Продовження додатку В.

Б) я готовий пожертвувати своїми інтересами заради інших;

В) я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами і інтересами інших людей;

Г) я готовий допомагати людям, якщо це не суперечить моїм інтересам;

Д) я намагаюся не турбувати інших через свої особисті проблеми;

Є) я можу співчувати іншій людині, але витрачати час на всіляку допомогу не можу;

Ж) допомагаю іншим, якщо це і мені дає якусь користь;

З) мене не цікавлять інші люди.

10.NХто має втрутитися і допомогти учневі, якщо він став на неправильний шлях (не відвідує школу, порушує закони, вживає наркотики)?

А) ніхто;

Б) однокласники;

В) вчителі;

Г) батьки;

Є) міліція;

Ж) церква;

З) психолог;

І) соціальний педагог;

К) я особисто.


Залишити відгук до розробки

Ця розробка бере участь у конкурсі «Класні керівники – супергерої». Її оцінювання доступне лише учасникам конкурсу. Деталі та умови участі.

Оцінки та відгуки
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку