At the Zoo, Wild Animals

Про матеріал
Урок англійської мови на тему At the Zoo/ Wild Animals для учнів початкової школи з використанням Lego 6
Перегляд файлу

At the Zoo

 

OBJECTIVES:

  •        This lesson teaches English learners how to describe animals by what they look like and what they eat.
  •        The lesson teaches students zoo animal vocabulary and adjectives.
  •        They will also learn to use ‘like’ to compare things by how they look.
  •        This lesson focuses on asking and responding to questions about descriptions of things.

 

Vocabulary:

Giraffe, panda, zebra, lion, tiger, elephant, monkey, camel, zookeeper, long, big, small, heavy

 

 

  1. Вступна частина

-         Привітання

-         Організаційний момент

 

  1. Мовленнєва хвилинка

У форматі Lesson Story

Mother took Tom and Ann on a trip to the zoo. They saw many different animals there and had a lot of questions about them. Look at the pictures and guess:

-What animals did they see at the Zoo?

( A crocodile, a hippo… - учні назвають лексику попередніх уроків)

What colour is the crocodile? Is it big/small?

 

  1. Фонетична хвилинка

Now look at the board and repeat after me:

(Ритмічно в такт повторення за вчителем римівки)

A panda is black – black, black.

It has got a snack –snack, snack.

An elephant is fat –fat, fat.

It has got a hat –hat, hat.

 

  1. Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему At the Zoo

 

  1. Основна частина уроку

Знайомство з новою лексикою за допомогою лего цеглинок.

 

Спочатку вчитель називає нові слова та показує відповідну картинку – учні повторюють за вчителем.

Вчитель пропонує покласти лего цеглинки в тій послідовності, якій він називає ті ж самі слова.

6 цеглинок – 6 тваринок на асоціації.

Yellow – a camel

Orange – a tiger…

Учні торкаються відповідної цеглинки і називають слова за вчителем

Викликаємо декількох учнів і вони називають самостійно слова, які запам’ятали.

Завдання на розвиток пам’яті. Тваринки втомились бути у своїх вольєрах. З’явився Zookeeper та випустив їх трішки поки прибирав. Учні перемішують цеглинки. Потім необхідно повернути всіх тваринок у свої вольєри.

На цьому етапі уроку необхідно ще раз повторити слова (назви тваринок).

 

  1. Фізкультхвилинка

Учні беруть оранжеву цеглинку

Show me a tiger, please. Take this orange brick. Stand up and let`s do some activities

 

Here is a tiger ( учні піднімають обома руками цеглинку вгору)

That lives in the Zoo ( підкидують, плескають і ловлять цеглинку)

If you look at it (тримають перед собою – руки вперед на долонях лежить цеглинка)

It will look at you (тримають перед собою і присідають)

 

  1. Робота в підручнику
  •        A panda is black and white.
  •        Pandas eat bamboo leaves.
  •        A giraffe is tall.
  •        An elephant's nose is called a trunk.
  •        Elephants eat fruit and leaves.
  •        Lions and tigers eat meat.
  •        Zebras look like black and white horses.
  •        Zebras have beautiful stripes.
  •        An ostrich can't fly.

 LIKE - for questions about descriptions:

  •        What does a panda look like?
  •        It's black and white.

 

  •        What does a giraffe look like?
  •        It's tall.

 

  •        What does a zebra look like?
  •        It looks like a black and white horse.

 

  1. Робота в зошиті

 

  1. Аудіювання (пісенька про зоопарк)

 

  1.  Підсумок уроку

Вчитель називає тваринку, а учні піднімають і показують відповідну цеглинку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
30 березня
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку