At the Zoo
OBJECTIVES:
Vocabulary:
Giraffe, panda, zebra, lion, tiger, elephant, monkey, camel, zookeeper, long, big, small, heavy
- Привітання
- Організаційний момент
У форматі Lesson Story
Mother took Tom and Ann on a trip to the zoo. They saw many different animals there and had a lot of questions about them. Look at the pictures and guess:
-What animals did they see at the Zoo?
( A crocodile, a hippo… - учні назвають лексику попередніх уроків)
What colour is the crocodile? Is it big/small?
Now look at the board and repeat after me:
(Ритмічно в такт повторення за вчителем римівки)
A panda is black – black, black.
It has got a snack –snack, snack.
An elephant is fat –fat, fat.
It has got a hat –hat, hat.
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему At the Zoo
Знайомство з новою лексикою за допомогою лего цеглинок.
Спочатку вчитель називає нові слова та показує відповідну картинку – учні повторюють за вчителем.
Вчитель пропонує покласти лего цеглинки в тій послідовності, якій він називає ті ж самі слова.
6 цеглинок – 6 тваринок на асоціації.
Yellow – a camel
Orange – a tiger…
Учні торкаються відповідної цеглинки і називають слова за вчителем
Викликаємо декількох учнів і вони називають самостійно слова, які запам’ятали.
Завдання на розвиток пам’яті. Тваринки втомились бути у своїх вольєрах. З’явився Zookeeper та випустив їх трішки поки прибирав. Учні перемішують цеглинки. Потім необхідно повернути всіх тваринок у свої вольєри.
На цьому етапі уроку необхідно ще раз повторити слова (назви тваринок).
Учні беруть оранжеву цеглинку
Show me a tiger, please. Take this orange brick. Stand up and let`s do some activities
Here is a tiger ( учні піднімають обома руками цеглинку вгору)
That lives in the Zoo ( підкидують, плескають і ловлять цеглинку)
If you look at it (тримають перед собою – руки вперед на долонях лежить цеглинка)
It will look at you (тримають перед собою і присідають)
LIKE - for questions about descriptions:
Вчитель називає тваринку, а учні піднімають і показують відповідну цеглинку