Батьківські збори майбутніх першокласників.

Про матеріал

Батьківські збори є необхідним атрибутом шкільного життя. Як зробити їх цікавими і продуктивними? Цей матеріал може виявитися особливо корисним починаючому класному керівникові.

Перегляд файлу

                   

 

    Батьківські  збори майбутніх першокласників.

 

Вступне слово      

Коли приводять малюка до першого класу, батьки і самі неначе вступають до нового життя. Для них починається багаторічне постійне спілкування зі школою. Від змісту напрямків цього спілкування залежатиме результативність роботи школи із сім’єю.

 

  1. Тренінг  « Будьмо знайомі »

а) « Я вчитель » ( розповідає про себе, свою педагог. дія- ть, стиль роботи   б) Розповідь батьків по черзі( « Хто - я », « Моя квіточка » ).

2. Посвята « Ми – батьки першокласників »

    Наші діти – дивні квіти у чудову днину

    Як же серцю не радіти ?

    Поєднались наші діти і батьки у одну родину,

    Дарую дзвіночки вам на добро,

    Щоб в класі тільки щастя в нас було.

    ( Вчитель дарує батькам дзвіночки )

  1. Ділова гра « Діти – наші квіти »

Щоб краще дізнатись про дітей, їх емоційно – вольову готовність пропо – ную цю гру.

Кожен із вас отримає квітку 7 кольорів, яка має три однакові пелюстки.

В середині квітки запишіть імя та прізвище вашої дитини.

 При відповідях на запитання виберіть той варіант, який краще за все характеризує вашу дитину.

  1. Чи слухняна дитина в сім’ї ?

Чи з бажанням виконує доручення батьків ?

а) постійно неслухняна;

б) не завжди слухняна;

в) як правило слухняна.

2. Яка поведінка у дитини вдома ?

    а) постійно грубить на зауваження,прохання дорослих;

    б) не завжди чуйна;

    в) чуйна, турботлива, добра.

3. Як проявляється скромність дитини по відношенню до членів сімї ?

    а) хвастлива, зверхня ( високомірна )

    б) іноді проявляє зверхність і зарозумілість ( зазнайство)

    в) проста і скромна

4. Наскільки дитина трудолюбива ?

 

 

 

 

 

 

                              « Історія про Рай і Пекло»

 

    Одного разу іудейський мудрець попрохав Господа показати йому Рай і Пекло.

     Господь відвів мудреця у приміщення, де билися, плакали і страждали голодні      

  люди. Посеред кімнати стояв великий казан зі смачною їжею, у людей були              ложки, але вони були довшими за руку, і тому люди не могли донести їжу до рота. «Так, це справжнє пекло!» - сказав мудрець.

Далі вони зайшли до наступного приміщення.

 Усі люди там були ситі й веселі.    Але коли мудрець придивився, то побачив  

там такий же казан і такі ж самісінькі ложки!

 Що ж робило їхнє життя райським? Вони вміли годувати один одного!

 Люди вміли взаємодіяти між собою, і у цьому їм допомогло вміння спілкуватися.

 

 

       а) ухиляється від виконання доручень, які потребують контролю зі сторо -   

         ни дорослих;

         б) виконує щось тільки за наказом дорослих;

       в) постійно допомагає дорослим.

5. Як відноситься дитина до критики з боку дорослих ?

    а) не сприймає критику інших, не реагує на зауваження;

    б) не завжди реагує на критичні зауваження;

    в) прислухається до критики, самокритичний;

6. Як дитина оцінює свої здібності і можливості під час виконання будь - якої роботи чи доручень ?

    а) завжди переоцінює свої можливості;

    б) частіше недооцінює себе;

    в) правильно оцінює свої сили.

7. Які види діяльності більше подобаються вашій дитині ?

    а) рухливі ігри, забави;

    б) компютерні ігри, перегляд телепередач;

    в) настільки ігри ( конструктор, розфарбовки).

- А тепер, хто може розповісти про свою « квіточку » ( що вийшло ? )

Таким, чином, готовність дитини до школи – це складний психолого - педагогічний процес. Особливо важливо, щоб дорослі знали про недоліки 6 річної дитини і по можливості ураховували їх в процесі адаптації першокласників.

Якщо ви вважаєте, що у вашої дитини є такі недоліки  напишіть на зворотній стороні бджілки.

А зараз із квітів вашої любові ми сплетемо віночок, щоб наші діти були дружні, розуміли один одного.

 

Підсумок зборів

Я хочу, щоб Ваші діти, а мої учні росли, розвивалися, набиралися сил, а для цього потрібна Ваша увага, турбота, поради, догляд. І найголовніше, - щоб між нами був мир і лад, « щоб кривди між нами не було». Тільки співробітництво і співтворчість принесе користь у справі навчання і виховання дітей.

Розповідь « Історії про Рай і Пекло». Усім учасникам учитель вручає памя – тки.

 

doc
Додано
25 березня 2018
Переглядів
929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку