Батьківські збори є необхідним атрибутом шкільного життя. Як зробити їх цікавими і продуктивними? Цей матеріал може виявитися особливо корисним починаючому класному керівникові.
Батьківські збори майбутніх першокласників.
Вступне слово Коли приводять малюка до першого класу, батьки і самі неначе вступають до нового життя. Для них починається багаторічне постійне спілкування зі школою. Від змісту напрямків цього спілкування залежатиме результативність роботи школи із сім’єю.
а) « Я вчитель » ( розповідає про себе, свою педагог. дія- ть, стиль роботи б) Розповідь батьків по черзі( « Хто - я », « Моя квіточка » ). 2. Посвята « Ми – батьки першокласників » Наші діти – дивні квіти у чудову днину Як же серцю не радіти ? Поєднались наші діти і батьки у одну родину, Дарую дзвіночки вам на добро, Щоб в класі тільки щастя в нас було. ( Вчитель дарує батькам дзвіночки )
Щоб краще дізнатись про дітей, їх емоційно – вольову готовність пропо – ную цю гру. Кожен із вас отримає квітку 7 кольорів, яка має три однакові пелюстки. В середині квітки запишіть ім’я та прізвище вашої дитини. При відповідях на запитання виберіть той варіант, який краще за все характеризує вашу дитину.
Чи з бажанням виконує доручення батьків ? а) постійно неслухняна; б) не завжди слухняна; в) як правило слухняна. 2. Яка поведінка у дитини вдома ? а) постійно грубить на зауваження,прохання дорослих; б) не завжди чуйна; в) чуйна, турботлива, добра. 3. Як проявляється скромність дитини по відношенню до членів сім’ї ? а) хвастлива, зверхня ( високомірна ) б) іноді проявляє зверхність і зарозумілість ( зазнайство) в) проста і скромна 4. Наскільки дитина трудолюбива ?
« Історія про Рай і Пекло»
Одного разу іудейський мудрець попрохав Господа показати йому Рай і Пекло. Господь відвів мудреця у приміщення, де билися, плакали і страждали голодні люди. Посеред кімнати стояв великий казан зі смачною їжею, у людей були ложки, але вони були довшими за руку, і тому люди не могли донести їжу до рота. «Так, це справжнє пекло!» - сказав мудрець. Далі вони зайшли до наступного приміщення. Усі люди там були ситі й веселі. Але коли мудрець придивився, то побачив там такий же казан і такі ж самісінькі ложки! Що ж робило їхнє життя райським? Вони вміли годувати один одного! Люди вміли взаємодіяти між собою, і у цьому їм допомогло вміння спілкуватися.
|
а) ухиляється від виконання доручень, які потребують контролю зі сторо - ни дорослих; б) виконує щось тільки за наказом дорослих; в) постійно допомагає дорослим. 5. Як відноситься дитина до критики з боку дорослих ? а) не сприймає критику інших, не реагує на зауваження; б) не завжди реагує на критичні зауваження; в) прислухається до критики, самокритичний; 6. Як дитина оцінює свої здібності і можливості під час виконання будь - якої роботи чи доручень ? а) завжди переоцінює свої можливості; б) частіше недооцінює себе; в) правильно оцінює свої сили. 7. Які види діяльності більше подобаються вашій дитині ? а) рухливі ігри, забави; б) комп’ютерні ігри, перегляд телепередач; в) настільки ігри ( конструктор, розфарбовки). - А тепер, хто може розповісти про свою « квіточку » ( що вийшло ? ) Таким, чином, готовність дитини до школи – це складний психолого - педагогічний процес. Особливо важливо, щоб дорослі знали про недоліки 6 річної дитини і по можливості ураховували їх в процесі адаптації першокласників. Якщо ви вважаєте, що у вашої дитини є такі недоліки напишіть на зворотній стороні бджілки. А зараз із квітів вашої любові ми сплетемо віночок, щоб наші діти були дружні, розуміли один одного.
Підсумок зборів Я хочу, щоб Ваші діти, а мої учні росли, розвивалися, набиралися сил, а для цього потрібна Ваша увага, турбота, поради, догляд. І найголовніше, - щоб між нами був мир і лад, « щоб кривди між нами не було». Тільки співробітництво і співтворчість принесе користь у справі навчання і виховання дітей. Розповідь « Історії про Рай і Пекло». Усім учасникам учитель вручає пам’я – тки. |