Батьківські збори .
Підсумки чотирьох років навчання
Питання для обговорення:
Хід зборів
2. Особливості (психологічні та фізіологічні) майбутньої адаптації випускників початкової школи до навчання в середній школі.
У п'ятому класі для дітей багато чого виявляється новим: сам будинок, учителі, предмети, форма навчання, іноді й однокласники. І, як правило, до кінця першої чверті 5 класу у дітей різко знижуються успішність, пам'ять, увага, шкільна мотивація, підвищується стомлюваність, з'являється страх перед уроками, учителем, контрольною роботою і т. ін.
Підтримка дитини у важкий період адаптації сприяє рішенню завдань особистісного росту й розвитку учнів, а також профілактики й корекції шкільної дезадаптації
Перехідний період з початкової школи в основну позначається на всіх учасниках освітнього процесу: учнів, педагогів, батьків, адміністрації школи, фахівців психолого-педагогічної служби. Часто наслідки бувають негативними, що обумовлено:
зміною соціальної обстановки;
Спостереження за учнями, спілкування з ними в цей період показує, що вони дуже розгублені, не можуть зрозуміти, як будувати стосунки з педагогами, які вимоги обов'язкові для виконання - до школяра вперше пред'являється багато вимог з боку багатьох людей. На п'ятикласника обрушується потік інформації з незрозумілими для нього словами, термінами. Є і така категорія дітей, які в силу свого емоційного стану, створюють безліч організаційних труднощів.
Розповідаю батькам, коли пишемо кожну атестацію, які вимоги до оформлення та написання робіт, як буде здійснюватись оцінювання.
По кожному предмету окремо рекомендації, як краще підготуватися до ДПА.
4. Підготовка до свята «Прощавай, початкова школо!»
- Допомога в оформленні класу та актового залу
- Виступ батьків на святі
- Подарунки дітям
5. Організаційні питання
Висловлюю подяку всім батькам за взаєморозуміння та взаємоповагу. За те, що завжди допомагали своїм дітям, були для них гарним прикладом та добрими порадниками. За допомогу школі фінансами.