№
|
Показник стандарту
|
Еталоні показники
|
1
|
Створення безпечної і дружньої до дитини школи є головним пріоритетомї політики закладу освіти
|
Чи містить політика вашого закладу освіти наступні компоненти?
-
Створення безпечної і дружньої до дитини школи (БДДШ) є одним із засадничих принципів діяльності навчального закладу.
-
У закладі створена і постійно діє шкільна команда з питань аналізу і удосконалення діяльності БДДШ.
-
У закладі регулярно здійснюється екпрес оцінка за участю всіх зацікавлених сторін: керівництва, вчителів, учнів, допоміжного персоналу, шкільних психологів і соціальних педагогів, батьків, представників органів управляння освітою, тощо.
-
Результати експрес оцінювання доступні для всіх зацікавлених сторін.
-
Шкільна команда регулярно (щонайменше раз на рік) здійснює комплексне планування заходів з удосконадення навчального закладу.
-
У релізації запланованих заходів приймають участь усі зацкавлені сторони.
|
2
|
Заклад має визначену місію і кодекс поведінки, які сприймаються усіма учасниками навчально-виховного процесу.
|
Чи наявні у вашому закладі наступні компоненти?
-
У закладі встановлено зрозумілі для всіх правила поведінки.
-
Принципи діяльності і правила поведінки у навчальному закладі обговорюються і приймаються за рівною участю педагогічного колективу, учнів школи та їх батьків.
-
Місія і правила поведінки у закладі розміщено так, що кожен бажаючий може ознайомитися з ними.
-
Встановлені у закладі правила поведінки добре сприймаються учнями, вчителями, батьками.
-
Узакладі дотримуються норм конструктивної взаємодії педагогічних працівників та учнів.
|
3
|
Управління закладом відбувається на засадах самоврядування, демократії, рівного доступу, прозорості і поваги до різноманіття культур
|
Чи наявні у вашому закладі наступні компоненти?
-
У статуті закладу чітко виписані принципи управління школою на засадах самоврядування, демократії і прозорості у прийнятті рішень, рівного доступу до всіх послуг, поваги до різноманіття культур.
-
У закладі створено і постійно діють органи самоврядування: піклувальна рада, педагогічна рада, учнівська рада тощо.
-
Органи самоврядування реально впливають на життя навчального закладу
-
Учні беруть участь в обговоренні всіх важливих для шкільного життя питань.
-
Учні беруть участь у заходах, які допомагають їм усвідомити, зрозуміти та цінувати відмінності між ними (наприклад, культурні, релігійні, соціальні).
-
Учні спільно розв’язують проблеми, що виникають.
-
Уі можуть відкрито висловлювати свої почуття та думки щодо навчання і шкільного життя.
-
Дівчата і хлопці мають рівні можливості для розкриття свого потенціалу.
-
Педагогічний колектив закладу активно сприяє залученню учнів до прийняття рішень щодо організації процесу навчання.
|
4
|
Батьки учнів приймають активну участь у житті закладу
|
Чи наявні у вашому закладі наступні компоненти?
-
Батьки (піклувальники) почуваються бажаними гостями у закладі освіти.
-
Усіх батьків (піклувальників) ознайомлюють із місією і правилами поведінки у навчальному закладі.
-
Батьків (піклувальників) учнів запрошують до закладу, щоб обговорити з учителями навчальні досягнення та/або поведінку дитини на уроках.
-
Батьки (піклувальники) мають змогу обговорювати і брати участь у прийнятті закладоим освіти.
-
Батьки (піклувальники) залучаються до будь-яких видів діяльності, пов’язаних із життям школи (наприклад, екскурсії, конкурси та інше).
-
Вчителі заохочують і надають рекомендації батькам щодо допомоги дітям у закріпленні та повторенні вдома отриманих у школі знань.
-
Учителі навчального закладу проводять батьківські збори, презентаційні тренінгові заняття для ознайомлення батьків зі змістом та методами формування соціальної і здоров’язбережної компетентності учнів.
|
5
|
Служба безпеки і здоров’я
|
Чи створена у вашому навчальному закладі і діє на постійній основі служба безпеки і здоров’я, яка координує всю діяльність, спрямовану на формування і підтримку захисного фізичного і комфортного психосоціального середовища?
-
У навчальному закладі є фахівці з охорони праці, безпеки життєдіяльності, здорового способу життя.
-
У навчальному закладі функціонує комісія з питань охорони праці.
-
У навчальному закладі є медичний працівник та функціонує медичний пункт для надання домедичної допомоги.
-
У навчальному закладі є психологічна служба.
-
У навчальному закладі є соціальний педагог.
|
6
|
Взаємодія з громадою
|
Чи проводить ваш заклад освіти активну взаємодію з громадою і органами місцевого самоврядування на засадах відкритості і партнерства?
-
У закладі працюють громадські організації, які опікуються промоцією здорового способу життя, безпечної поведінки, активного громадянства тощо.
-
Педагогічний колектив закладу співпрацює з різними соціальними інституціями місцевої громади (закладами охорони здоров’я, органами внутрішніх справ, позашкільними навчальними закладами тощо).
-
Вчителі навчального закладу постійно беруть участь в організації чи проведенні семінарів, конференцій, круглих столів, які спрямовані на розвиток та підвищення якості превентивної освіти.
-
Учні працюють над проектами на користь місцевої громади та спільно з нею.
-
Заклад має свій веб-сайт, на якому регулярно висвітлюється діяльність освітнього закладу.
-
Персонал закладу і учні регулярно проходять навчання з питань ефективного самоврядування.
|