2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Beim Arzt. Конспект уроку німецької мови. 6 клас (друга іноземна)

Про матеріал

Beim Arzt. Конспект уроку німецької мови. 6 клас (друга іноземна) за підручником Сидоренко М. М. Німецька мова (2-й рік навчання): підруч. для 6 кл. загальноосвітн. навч. закл. / М. М. Сидоренко, О. А. Палій. – К.: Грамота, 2014. – 240 с.,

Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ №

6 КЛАС (другий рік навчання)

Дата проведення:

Тема уроку: „Beim Arzt“

Тип уроку: комбінований.

Цілі уроку:

Практичні:

1) Навчити використовувати на практиці новий лексичний матеріал.

2) Відпрацювати лексичний матеріал у тренувальних вправах.

3) Навчити усного діалогічного мовлення за темою.

Освітня:

1) Розширити знання учнів про збереження здоров’я, способи ведення здорового образу життя.

Розвивальні:

1) Розвивати навички роботи із засвоєним лексичним матеріалом у тренувальних вправах.

2) Розвивати навички виконання лексичних вправ.

Виховні:

1) Виховувати в учнів поважне ставлення до свого здоров’я, бажання піклуватися про нього та вести здоровий образ життя.

2) Виховувати в учнів толерантність під час усного діалогічного мовлення.

Обладнання: підручник Сидоренко М. М. Німецька мова (2-й рік навчання): підруч. для 6 кл. загальноосвітн. навч. закл. / М. М. Сидоренко, О. А. Палій. – К.: Грамота, 2014. – 240 с., робочий зошит, словник, дошка, аудіозапис пісні Uwe Kind Na, was tut denn weh?“.

 

Схематичний план уроку

 

1.

Початок уроку: оргмомент, повідомлення теми, практичних цілей уроку.

3 хв.

2.

Перевірка домашнього завдання.

5 хв.

3.

Мовленнєва зарядка.

4 хв.

4.

Введення лексичного матеріалу.

8 хв.

5.

Виконання тренувальних вправ.

13 хв.

6.

Розвиток усного діалогічного мовлення.

12 хв.

7.

Завершення уроку: пояснення домашнього завдання, підсумки уроку, оцінювання учнів.

3 хв.

 

ХІД УРОКУ

Етап 1. Початок уроку: оргмомент, повідомлення теми, практичних цілей уроку.

Прийом: Бесіда вчителя з класом.

L.: Steht alle auf!

Sch.: Wir stehen auf.

L.: Guten Morgen / Tag, Schüler!

Sch.: Guten Morgen / Tag, Lehrerin!

L.: Setzt euch, bitte.

Sch.: Wir setzen uns.

L.: Das Thema unserer Stunde heißt „Beim Arzt“. Wir lernen neue Vokabeln, hören und singen ein Lied, erfüllen lexikalische Übungen und lesen Dialoge zum Thema „Gesundheit“ vor. Los an die Arbeit!

Етап 2. Перевірка домашнього завдання.

Прийом: Робота вчителя з класом.

L.: Macht eure Hefte auf, wir prüfen Hausaufgabe. Was habt ihr für heute auf?

Sch.: Übung 1, Seite 140.

L.: Lest die Sätze der Reihe nach.

1A. Bildet Sätze. Schreibt sie in eure Hefte.

1

Mein, mir, Hals, weh, tut.

A

Ich, nicht, kann, schreiben.

2

Meine, tut, heute, mir, weh, Hand.

B

Ich, rechnen, heute, kann, nicht.

3

Kopf, mir, Mein, weh, tut.

C

Ich, singen, nicht, kann.

Lösung:

1

Mein Hals tut mir weh.

C

Ich kann nicht singen.

2

Meine Hand tut mir weh.

A

Ich kann nicht schreiben.

3

Mein Kopf tut mir weh.

B

Ich kann heute nicht rechnen.

(Учні по черзі зачитують речення, називаючи відповіді, перекладають їх, вчитель коригує помилки).

Етап 3. Мовленнєва зарядка.

Прийом: Аудіювання та читання пісні.

L.: Macht eure Lehrbücher auf, wir arbeiten mit der Seite 141, Übung 1 - Mundgymnastik. Hört zu und singt mit.

Na, was tut denn weh?

– Na, was tut denn weh?

Na, was tut denn weh?

– Oh, mein Hals tut mir so weh.

– Ja, wo tut’s denn weh?

– Doktor, hier tut es mir weh.

– Tut die Brust auch weh?

Tut die Brust auch weh?

– Ja, die Brust tut mir auch weh.

– Tun die Ohren weh?

Tun die Ohren weh?

– Nein, die Ohren tun mir nicht weh.

                                                         Englisches Volkslied

                                           (Melodie: Polly Wolly Doodle)

(Учні слухають пісню один раз, читаючи про себе слова, вдруге - співають).

Етап 4. Введення лексичного матеріалу.

Прийом: Робота у словниках.

L.: Macht eure Wörterbücher auf. Wir arbeiten mit den neuen Vokabeln zum heutigen Thema. Ich klebe sie ein.

beim Arztу лікаря, Tabletten nehmenприймати таблетки, Vitamintabletten nehmen приймати вітаміни, die Tropfen / Nasentropfen / Echinacea-Tropfen nehmenприймати краплі / краплі для носа / краплі ехінацеї, Tee mit Zitrone trinkenпити чай з лимоном, Kamillentee trinkenпити ромашковий чай, Halskompressen machenробити компреси на горло, Temperatur messen міряти температуру, erkältet seinзастудитися, zu Hause bleibenзалишатися вдома, zum Arzt gehenйти до лікаря, am Computer spielenграти за комп’ютером, spazieren gehenіти на прогулянку, Sport treibenзайматися спортом.

H:\Deutsch\Gesundheit.png

(Вчитель вклеює нову лексику, називає їх, учні ланцюжком називають  вирази).

Етап 5. Виконання тренувальних вправ.

Прийом: Письмове виконання вправ під керівництвом вчителя.

L.: Jetzt bekommt ihr Arbeitsblätter mit den lexikalischen Übungen. Wir arbeiten zusammen. Einer erfüllt die Übung an der Tafel.

(ДОДАТОК 1). (Учні письмово виконують вправи, відповідають у дошки, вчитель виправляє помилки).

Етап 6. Розвиток усного діалогічного мовлення.

Прийом: Усне діалогічне мовлення учнів.

L.: Üben wir die Vokabeln in den Dialogen. Übung 4A, Seite 142-143. Bei Frau Dr. Freude. Schaut euch die Bilder an. Lest die Dialoge vor.

(Учні готують діалоги, зачитуючи, розігрують).

C:\Users\User\Desktop\Безымянный.jpg

(Учням дається час для підготовки до розігрування діалогів. Потім кожна пара зачитує свої діалоги).

Етап 7. Завершення уроку: пояснення домашнього завдання, підсумки уроку, оцінювання учнів.

Прийом: Бесіда вчителя з класом.

L.: Die Stunde ist zu Ende. Ihr habt heute besser / gut / nicht schlecht gearbeitet. Macht eure Tagebücher auf und schreibt die Hausaufgabe: lernt die Vokabeln zum Thema „Beim Arzt“, schreibt zwei Dialoge – Übung 4B, Seite 143. Auf Wiedersehen.

Sch.: Auf Wiedersehen.

 


ДОДАТОК 1

„BEIM ARZT“ – „У ЛІКАРЯ

1. Was passt zusammen? – Что совпадает?

1.

Meine Hand tut mir weh.

Ich kann nicht lesen.

Ich kann nicht lesen.

Ich kann nicht singen.

+

Ich kann nicht basteln.

4.

Taras hat Halsschmerzen.

Ich kann nicht singen.

Er kann nicht turnen.

2.

Mein Fuß tut mir weh.

Er kann nicht lesen.

Ich kann nicht Domino spielen.

Er kann nicht singen.

Ich kann nicht Lotto spielen.

5.

Der Kopf tut Lisa weh.

Ich kann nicht Fußball spielen.

Sie kann nicht rechnen.

3.

Meine Schulter tut mir weh.

Sie kann nicht Tennis spielen.

Ich kann nicht turnen.

Sie kann nicht malen.

 

2. Schreibt den Text richtig. – Запишите текст правильно.

ERIKAHATHALSSCHMERZENSIEGEHTZUMARZTERIKAMUSSMEDIZINNEHMENUNDHALSKOMPRESSENMACHENDANNGEHTESIHRBESSER

Erika hat__________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________.

 

3. Ordnet Sätze zu. – Распределите предложения.

Ich habe Halsschmerzen.

Ich habe keinen Appetit.

Ich bin erkältet.

Ich habe Bauchschmerzen.

Ich habe Kopfschmerzen.

Ich bin müde. (устал(-а))

Ich habe Fieber. (жар)

 

Du sollst im Bett liegen.

Du sollst Medizin nehmen.

Du sollst Tabletten nehmen.

Du sollst spazieren gehen.

Du sollst Halskompressen machen.

Du sollst zum Arzt gehen.

Du sollst Tropfen nehmen.

Du sollst Sport treiben.

Du sollst mehr schlafen.

 

4. Wer muss was tun? Bildet Sätze. – Кто что должен делать. Постройте предложения.

Beispiel:

du

Monika und Steffie

Halsschmerzen haben

müde sein

Halskompressen machen,

Tee mit Zitrone trinken,

den Arzt fragen

mehr schlafen,

spazieren gehen,

nicht am Computer spielen

 

du

Monika und Steffie

Kopfschmerzen haben

dick sein

 

 

 

docx
Додано
18 лютого
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку