Презентація “ Формування ключових компетенцій учнів шляхом упровадження технологій критичного мислення на уроках німецької мови

Про матеріал

Презентація досвіду роботи над методичною проблемою

“ Формування ключових компетенцій учнів шляхом упровадження технологій критичного мислення на уроках німецької мови”

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація досвіду роботи вчителя німецької мови Мирошниченко Тетяни Миколаївни“ Формування ключових компетенцій учнів шляхом упровадження технологій критичного мислення на уроках німецької мови”

Номер слайду 2

ПОСАДА:вчитель німецької мови Освіта: вища. Спеціальність:вчитель української мови і літератури та німецької мови. МІСЦЕ РОБОТИКОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 5, м. СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІСтаж роботи:20 років. Категорія: Спеціаліст вищої категоріїРік атестації: 2016

Номер слайду 3

Педагогічне кредо«Найважливіше в педагогічній діяльності  - це  гармонія у стосунках з учнями, постійний творчий пошук і самовдосконалення»

Номер слайду 4

Покликання вчителя — покликання високе й благородне

Номер слайду 5

З чого починається педагогічна майстерність учителя?Для мене вона починається зі слів: «Любити тих, кому викладаєш, любити те, що викладаєш»

Номер слайду 6

Тому урок намагаюся будувати так , щоб кожен працював із захопленням

Номер слайду 7

І дуже важливо, щоб усі методи й прийоми допомагали уникати пасивності на уроці, допомагали робити «свій» урок «їхнім» , учительське «треба» перетворювалося в учнівське «хочу». 

Номер слайду 8

Уже декілька років я впроваджую на своїх уроках інноваційні технології, до яких належить технологія критичного мислення

Номер слайду 9

Актуальність проблеми формування критичного мислення школярів на уроках іноземної мови зумовлена тим, що притаманна нашому часу динаміка технологічного і соціального прогресу вимагає від випускників навчальних закладів умінь швидко адаптуватися до сучасних вимог суспільства, змінюватися і вдосконалюватися на основі самостійного набуття знань, знаходити шляхи розв'язання професійних і соціальних завдань у будь-яких нестандартних ситуаціях.

Номер слайду 10

ОЗНАКИ УЧНЯ, ЯКИЙ КРИТИЧНО МИСЛИТЬСамокри-тичність. Відкри-тість до іншихдумок. Компе-тентність. Уміння дискуту-вати. Незалеж-ність мислення. Допитли-вість Активність

Номер слайду 11

Етапи уроку критичного мислення

Номер слайду 12

Методи формування та розвитку критичного мислення

Номер слайду 13

РОЗМИНКА

Номер слайду 14

Метод “Загальна угода”(Muster)Welche Regeln befolgen wir in der Stunde?Sei positiv!Sei tolerant!Sprecht der Reihe nach!Achtet andere Meinung!

Номер слайду 15

Метод «Обмін проблемами»Тема «Sport». L: Man sagt, Sport treiben - gesund bleiben. Manche haben aber etwas dagegen. Also... Sport und was habt ihr gegen den Sport? Schreibt eure Meinung zu diesem Thema und überreicht das Papier der zweiten Gruppe. Z. B.: Gruppe 1: Der Sport ist nützlich. Gruppe 2: Der Sport ist schädlich. L: Jede Gruppe hat 10 Minuten, um das Problem zu lösen.(Nach 10 Minuten erzählt jede Gruppe über ihre Lösung des Problems)

Номер слайду 16

„Асоціативний кущ ”

Номер слайду 17

Wei. Hnachten

Номер слайду 18

Das Neujahr

Номер слайду 19

Der Nikolaustag

Номер слайду 20

Valentinstag

Номер слайду 21

Wir sind gute Geographen.

Номер слайду 22

EUROPADeutschland. Italien Schweiz. Frankreich. England. BelgienÖsterreich. Polen Liechtenstein. Luxemburg

Номер слайду 23

Länder Hauptstädte Die BRD WienÖsterreich Bern. Luxemburg Vaduz. Die Schweiz Luxemburg. Lichtenstein Berlin

Номер слайду 24

Hier sind Zahlen und Wörter. Was bedeuten sie für die Länder? Wie heißt dieses Land? 16 (16 Bundesländer, Deutschland) 26 (Kantonen und Halbkantonen, Schweiz)

Номер слайду 25

elesenvevrma c ht mab sp a ßro

Номер слайду 26

Приклади вправ на етапі засвоєння знань

Номер слайду 27

Фаза засвоєння змісту “Спрямоване слухання та обмірковування”“Взаємне навчання”“Читання тексту з маркуванням”“Я досліджую”“Дискусія. Диспут”“Займи позицію” “Читання з передбаченням”“Творчі ігри”

Номер слайду 28

“Читання тексту з маркуванням” Метод Інсерт (insert)+ - Bekannte Information.! - Neue Information. V- Interessante Information.? - Unverständliche Information. Danach sollt ihr die Zeichen, die ihr gemacht haben, begründen. Benutzt dabei folgende Muster:+ - Ich weiß, dass ... / Ich habe gewusst, dass...! - Es ist für mich neu, dass ... / Ich habe früher nicht gewusst, dass... V— Ich interessiere mich für ... / Ich will mehr über (von)... wissen.? — Ich verstehe nicht, warum / was / wer / wohin... ? 

Номер слайду 29

Unter dem Baum

Номер слайду 30

Hinter dem Haus

Номер слайду 31

DER SPORTDie wichtigsten (найважливіші) Sportarten sind: die Leichtathletik, das Turnen, und verschiedene Sportspiele. Von den Ballspielarten kennen wir Fußball, Handball, Basketball, Volleyball, Hockey, , Badminton. Wir kennen noch die Wintersportarten: , Schlittensport, und Eishockey. Zu den Wassersportarten gehören (належать): Rudern, Schwimmen, . Weitere Sportarten sind: Fünfkampf, Schießen (стрільба), Radsport, Reitsport. In fast allen Sportarten gibt es Landes-, Europa- oder Weltmeisterschaften, und die besten Leistungen (досягнення) nennt man Rekorde.

Номер слайду 32

РЕФЛЕКСІЯ

Номер слайду 33

Учні повинні домалювати портрет певної людини, описати за поданим зразком.  Das ist ein Mann. Er ist ---- Jahre alt. Er ist ----- von Beruf. Er arbeitet --- Das ist eine Frau. Sie ist ---- Jahre alt. Sie ist ----- von Beruf. Sie arbeitet ---

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

“Карусель”

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Однією з форм опрацювання науково-методичної проблеми є нетрадиційні уроки.

Номер слайду 44

Урок-КВКУрок- екскурсія. Урок- телепередача Урок- подорож. Урок -вікторина. Бінарний урок

Номер слайду 45

Цими уроками намагаюся забезпечити якість знань учнів, розвивати їх особистість, творчість та позитивну мотивацію до навчання

Номер слайду 46

У рамках роботи над методичною проблемою Беру участь у Предметному тижніВсеукраїнських конкурсах. Міжнародних проектах

Номер слайду 47

Оформлення шкільного коридору тематичними газетами ,плакатами, творчими проектами, кросвордами під час проведення тижня іноземної мови допомагає реалізувати проектну методику викладання іноземної мови.

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Участь у конкурсах, міжнародних проектах

Номер слайду 51

«ШКОЛА За ЕКОЛОГІЮ:  думати, досліджувати, діяти!»

Номер слайду 52

Про конкурс. Конкурс покликаний звернути увагу учнів на проблеми навколишнього середовища, з якими вони зіштовхуються у своєму населеному пункті. У рамках конкурсу було отримано понад 200 проектів з Вірменії, Азербайджану, Білорусії, Грузії, Німеччини, Казахстану, Камеруну, Росії, Таджикистану і України.“Umwelt macht Schule“

Номер слайду 53

Проект відзначений знаком якості «Проект в сфері сталого розвитку - 2017» Ради з питань сталого розвитку (RNE)  у присутності канцлера Німеччини Ангели Меркель. Такий титул надається найкращим проектам, які роблять світ більш справедливим, екологічним, соціально орієнтованим, а також вносять особливий вклад у стійкий розвиток Німеччини та всього світу

Номер слайду 54

ІІІ Міжнародна молодіжна екологічна конференція в Берліні

Номер слайду 55

Номер слайду 56

Всеукраїнські конкурси з німецької мови. Сім років учні школи є учасниками мовного ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ «ОРЛЯТКО»

Номер слайду 57

Є членом Сумського осередку Асоціації українських германістів. 

Номер слайду 58

Різдвяний ярмарок

Номер слайду 59

Флешмоб“День св. Мартіна”

Номер слайду 60

“Кулінарні традиції Німеччини”

Номер слайду 61

«СРІБНІ РОДЗИНКИ» лауреат конкурсу «Срібні родзинки»

Номер слайду 62

Для підвищення свого фахового рівня беру участь у різноманітних семінарах та тренінгах. Останнім часом стало популярним бути учасниками семінарів – практикумів, вебінарів на яких розглядаються питання вивчення та викладання німецької мови.

Номер слайду 63

Розміщую свої уроки на сайті «Методичний портал», «Учительський журнал» та у журналі «Німецька мова в школі»

Номер слайду 64

«Усяка школа славна не числом, а славою своїх учнів»,- писав М. Пирогов. Пишаюся своїми випускниками, які продовжують навчання у вузах на факультеті іноземних мов.

Номер слайду 65

Номер слайду 66

Виховання – це вплив на серце тих, кого ми виховуємо.   

Номер слайду 67

«Класний керівник творить найбільше багатство суспільства - Людину...», - зазначав В. О. Сухомлинський.

Номер слайду 68

Складна робота вчителя, в його праці потрібне гаряче серце. Він керівник без претензії на владу, друг без панібратства, порадник без нотацій, вишка, куди піднімає він свого вихованця, щоб разом озирнути світ дитячими очима, розміркувати по-дорослому. Якої поваги гідна людина, що вміщує в собі душу дитини, підлітка і юнака!

Номер слайду 69

pptx
Додано
10 січня 2018
Переглядів
3740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку