3 клас
Тема. Міжнародний жіночий день
Мета: розвивати в дітей почуття любові до матері, сестри, взагалі жінок як берегинь роду, інтерес до знань; виховувати почуття поваги та взаємо порозуміння до друзів; сприяти формуванню між учнями стосунків та почуття взаємодопомоги.
Обладнання: кульки, анаграма, ватман і метелики (як роздатковий матеріал), м’яка іграшка качка.
Форма проведення: бесіда з елементами гри.
Хід заняття
І. Вступна частина
1. Привітання
- Доброго дня! – Мовлю за звичаєм.
Добро дня! – всім щастя я зичу.
Доброго дня, милі діти,
Прошу рівно вас сидіти.
І активно працювати,
Щоб свій час не марнувати!
Добрий день, діти!
2. Перевірка готовності учнів
- Подивилися на мене,
Усміхнулися усі.
Всі готові до роботи?
(Діти кажуть «Так»)
Молодці!
3. Повідомлення теми й мети
- Лагідні промені сонця. Несміливий передзвін краплинок і струмочків. Перші квіти. Разом із цими характерними ознаками весни приходить до нас і перше весняне свято – Міжнародний жіночий день. І ось сьогодні, в цей передсвятковий день ми зібралися тут, щоб привітати наших дівчаток.
ІІ. Основна частина
1. Анаграма
День жінки. В цей день ми вітаємо наших мам, сестер, бабусь. У мільйонів жінок крім їх професії є ще один обов’язок – бути мамою. Так давайте всі придумаєм слова, якими можна описати вашу маму. Але не звичайним способом, а у вигляді анаграми.
Ви повинні придумати таке слово, щоб воно починалося на одну з цих літер.
В |
Е |
С |
Н |
А |
Е |
Н |
Я |
А |
К |
С |
Е |
Ю |
Й |
Т |
Е |
Р |
Ч |
Г |
И |
Л |
Г |
А |
А |
В |
А |
І |
|
Р |
Н |
|
Й |
|
Н |
А |
|
Н |
|
І |
|
|
А |
|
Ш |
|
|
|
|
А |
|
2. Мікрофон «Допитлива качка»
- Подивіться, хто завітав до нас у гості? (Качка)
- Так, це качка Кряк. І вона до нас завітала, щоб дізнатися, як ви любите своїх матусь. До кого Кряк потрапить у руки, той розповідає про свою маму.
3. Гра «Комплімент»
- Ми вже достатньо почули про ваших мам, але ж 8 березня не лише день матусь, а й усіх інших жінок. Тому і дівчатка вашого класу заслуговують на теплі слова. Я хочу запросити до дошки наших хлопців.
- Ви будете по черзі казати компліменти дівчатам свого класу. Той, хто першим не зможе згадати комплімент або повторить вже названий – виходить з гри. Хлопчик, який знає більше всього компліментів, стає переможцем.
4. Фізхвилинка
5. Загадки
- Давайте проявимо всі ваші розумові здібності і виявимо, хто у нас самий розумний.
1) Хто відкрив мені цей світ,
Не шкодуючи своїх сил?
І завжди оберігала,
Краща в світі … (мама)
2) Із малої цибулини
Виріс весняної днини,
До нарциса привітався
Та на грядці запишався. (Тюльпан)
3) Зовсім сніг похмурим став,
Гріє сонечко ласкаво,
В березні є завжди свято,
Його радо зустрічаєм,
Бабусь і мам поздоровляєм.
Даруєм квіти їм, малюнки,
Свої найкращі подарунки.
Що за місяць? Хто вгадав? (Березень)
4) З березнем прийшла вона!
Пестить сонце й нас … (весна)
5) Я весь тиждень готувався,
Подарунок майстрував,
Ледве ранку дочекався
І матусю привітав! (8 березня)
6. Гра «Галявина побажань»
Гарних слів багато бути не може. Щоб краще запам’ятати їх, вам потрібно їх написати. Давайте створимо гарну галявину. Кожному з вас я роздам по чарівному метелику. Ви напишете на них привітання і побажання з 8 березня для своїх близьких людей. По одному будете виходити до дошки і озвучувати, що написали. Потім можна буде посадити метелика на галявину.
ІІІ. Заключна частина