Безпека дітей в Інтернеті

Про матеріал
Безпека дітей в Інтернеті Розширити й поглибити знання про Інтернет; дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету; сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та про шляхи їх подолання; мотивувати їх поширювати цю інформацію у своєму середовищі; розвивати уважність, спостережливість, мовленнєві навички, пам’ять, виховувати етичне спілкування між товаришами, дорослими, молодшими друзями, інформаційну культуру учнів.
Перегляд файлу

Безпека дітей в Інтернеті

Розширити й поглибити знання про Інтернет; дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету; сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та про шляхи їх подолання; мотивувати їх поширювати цю інформацію у своєму середовищі; розвивати уважність, спостережливість, мовленнєві навички, пам’ять, виховувати етичне спілкування між товаришами, дорослими, молодшими друзями, інформаційну культуру учнів.

 

Хід заняття:

1 Розповідь вчителя

Інтернет – це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє вам дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Але як і в будь - якому іншому світі в Інтернеті є свої правила, яких треба суворо дотримуватись, для того, щоб уникнути неприємних та небезпечних ситуацій.

2. Перегляд мультфільму «Корисні підказки. Увага! Інтернет!»

3. Розповідь вчителя

ПРАВИЛА ІНТРЕНЕТ – БЕЗПЕКИ ТА ІНТЕРНЕТ- ЕТИКИ

1. Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків.

2. Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити.

3. Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами.

4. Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.

5. Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини.

6. Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі.

7. Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки.

8. Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами.

9. У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника.

10. Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником.

11. Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі.

12. Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами.

4. Розгадування ребусів

5. Гра з цеглинками Lego «Так чи ні» «Що можна робити в Інтернеті?»

 Гномики вперше «зайшли» в Інтернет, і не знають, що тут можна робити, а що — ні. Відповіді на питання мають вигляд «так» або «ні», при цьому діти  демонструють відповідний кубик Lego.

-         Чи можна вчитися за допомогою Інтернету?

-         Чи можна дивитися фільми/відео в Інтернеті?

-         Чи можна зустрічатися з Інтернет-друзями?

-         Чи варто спілкуватися з незнайомими людьми в онлайн-чатах?

-         Чи можна ділитися приватною інформацією в Інтернеті?

-         Чи можемо ми спілкуватися онлайн?

-         Чи можна казати комусь онлайн свою домашню адресу?

-         Чи можна самостійно вирішувати проблеми, з якими ми зіткнулись в Інтернеті?

6. Підсумок заняття

docx
Додано
7 березня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку