22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Бінарний урок .Англійська мова та розвиток мовлення

Про матеріал

Як урізноманітнити урок англійської мови та розвитк мовлення у 2 класі? Просто поєднати ці предмети. Цікаві види роботи стимулюють учнів до навчання та активної роботи на уроці.

Перегляд файлу

Подорож до країни Ввічливості

Бінарний урок української та англійської мов

2 клас

Тема.  Побудова речень та діалогу

Мета. Вчити дітей використовувати слова ввічливості, вводити їх у речення,   будувати діалоги. Розвивати навички дотримання мовленнєвого етикету в усному і писемному мовленні. Виховувати шанобливе ставлення до співрозмовника. Активізувати пізнавальну діяльність дітей, створити творчу атмосферу в колективі учнів, підвищити інтерес до вивчення матеріалу.

Тип уроку. Урок-подорож

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

В нас сьогодні в класі гості,

Привітайтесь.

  • «Добрий день!»

 

Пісенька-привітання англійською мовою.

 

  • Greeteings :  song  “ Hello( аудіо додаток до підручника О.Карпюк , 1 клас , 2012р)

Hello, hello ,hello

Hello,friends, hello,

 hello ,hi, hello, hi

hoorey ,hello, hi,

ho-o-rey , hello, hi!

 

Всі мерщій сідайте, діти,                                                                                                                                                                                           Домовляємось не шуміти,                                                                                                                            На уроці не дрімати,                                                                                                                                   Руки вчасно підіймати.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

  • Діти, сьогодні на уроці знадобляться нам: знання української та англійської мов, світлий  розум, допитливість, кмітливість,старанність  і  хороший  настрій. Щоб наш урок був результативним, ми будемо керуватися девізом:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно, плідно працювати.

- Якби у нас був звичайний робочий урок, я б вам сказала, що ми з вами будемо складати речення та діалог. Але ж урок у нас сьогодні незвичайний – на нас чекає захоплююча подорож. Цікаво яка? 

На шкільну електронну адресу прийшов лист від професора Будьласка із країни Ввічливості. Послухайте його:

(Демонстрування листа на екрані)

 «Любі діти! Запрошую вас до країни Ввічливості, жителі якої самі виховані та ввічливі на всій Землі. Шлях до неї нелегкий. Та я впевнений, що ви зможете отримати ключ від моєї країни!»

-Діти, щоб дістатись до країни Ввічливості, вам необхідно пройти випробовування. Скажу, що жителем цієї країни може бути представник будь-якої країни. Так як найпоширеніша мова світу – англійська, професор буде передавати листи із завданнями  листоношею-англійцем. За кожне правильне виконання завдання ми з вами будемо отримувати частину ключа від Країни Ввічливості і, сподіваюсь, під кінець уроку в нас буде цілий ключ.

Ну, що вирушаємо?

Насамперед відкриємо зошити для розвитку зв’язного мовлення і запишемо дату:

29 листопада.

1. Перед тим, як відправитись у далекий путь, ми з вами пройдемо нашими «стежинами народної мудрості».

- Продовжте, будь ласка, речення: «Короткі влучні вислови повчального характеру – це … (прислів’я)».

-Прошу прочитати перше завдання на ст. 12.

Діти читають та пояснюють розуміння прислів’їв:

Слово до слова – складається мова.

Пташка красна пір’ям, а людина – знаннями.

Від теплого слова і лід розмерзає.

- Молодці, діти! Ви добре справились із цим завданням. Добре розумієте народну мудрість, тому і отримуєте першу частину ключа.

2. - А ось і наша листоноша. Здрастуйте! Хто вам потрібен?

Відбувається діалог англійською мовою між листоношею та учнем.

ДІАЛОГ : «Лист від листоноші» №1

  • Postman : “Hello, friends, where is Matvey?”
  • Matvey :” here I am” ( виходить до листоноши)
  • Postman : “ Are you Matvey?
  • M: Yes , I am
  • P: How old are you?
  • M: I am 8
  • P: How are you today?
  •  M: I am fine, thank you
  • P: Ok , this letter is for you ( віддає лист Матвею, Матвей відкриває та достає лист, демонструє його класу)

Учень отримує листа, в якому – наступна зупинка – «Острів скарбів».

Найкращий скарб людини – це її «золоті слова», або «чарівні слова». Якщо людина їх знає та використовує в повсякденному житті, то можна сказати, що це багата людина. Отож відшукаємо ці скарби на острові.

Діти дають короткі відповіді.

  1. З якими словами вранці слід звертатися до своїх рідних, сусідів, вчительки? А до друзів?
  2. Як просити пробачення?
  3. Як слід звернутися до людини з проханням?
  4. Що треба сказати, коли ви отримали подарунок?
  5. Що маєте сказати, якщо не можете виконати чиєсь прохання?
  6. Як попросити продавця показати іграшку, яка вам сподобалась?
  7. Якими словами можна запропонувати своє місце?
  8.  Якими словами слід звернутись до вчителя, якщо він розмовляє з іншою дорослою людиною?
  9.  Якими словами люди прощаються?
  10.  Як подякувати за обід чи вечерю?

? Робота в парах: Знайди відповідність

hello

привіт

Thank you

дякую

sorry

Вибач

Bye

бувай

Good morning

Доброго ранку

 

А зараз на практиці застосуємо ваші знання.

- Привітайтесь один з одним спочатку українською, потім англійською мовами.

- Подякуйте один одному.

- Попросіть пробачення.

- Попрощайтесь.

 

Скарбом чарівних слів ви всі володієте. Перечитаємо їх, звертаючи увагу на правопис цих слів. (Показ слайдів).

3. А ось і знову лист. Кому він на цей раз адресований?

(Діалог листоноші та учня англійською мовою.)

ДІАЛОГ : «Лист від листоноші» № 2

  • Postman : “Hello, friends, where is Maxim?”
  • M :” here I am( виходить до листоноши)
  • Postman : “ Are you Max?
  • M: yes , I am
  • P: How old are you?
  • M: I am 8
  • P: Where are  you from?
  •  M: I am from  Ukraine

P: Ok , this letter is for you ( віддає лист Максиму, він  відкриває та достає лист, демонструє його класу

Наступна наша зупинка – «Містечко вихованих людей».

а) Читання третього завдання. Звернути увагу на написання слів.

б) Робота з малюнками.

- Кого ви бачите на першому малюнку? Дівчинка купляє хліб. Що вона повинна сказати продавцеві?

Запис речення в зошит: Доброго дня! Дайте мені, будь ласка, білий  хліб і батон. Дякую!

  • Опишіть, будь ласка, ситуацію, зображену на другому малюнку.

Складання та запис речення: Доброго ранку! Вибачте, скажіть, будь ласка, котра година. Дякую.

в) Віршована гра  «Добав слово» (англійською мовою, з супровідом слайдів на екрані)

      Вірш        «Я уже учу английский». Людмила Белина

 

Я уже учу английский,
Этим очень я горжусь.
И сегодня всем, что знаю
Я с друзьями поделюсь:

Бабушку зову я granny,
Маму - mummy
Папу - dad
Брата называю - brother,
Он доволен - 
He is glad!

Прибежала кукла – doll:
Отобрали мячик – ball.

Кто забрал?
Мальчишки – boys,
Унесли игрушки – toys,
Вмиг найду я забияк
Всё верните!
Bring them back!

Вдруг я вижу —
Мышка – mouse
Забежала в домик - house
Увидала кошку – cat
И нырнула в шапку – hat.

Да, забыла рассказать,
Как животных называть:
Ослик по – английски – donkey, 
Обезьянка — в рифму – monkey
Кошка – cat, собака – dog,
А лягушка просто frog.

Horse- лошадка, 
Cow- корова. 
Повтори-ка все их снова. 

— А как море? 
— Море? — sea. 
Что-нибудь ещё спроси...

Солнце?- sun, 
А moon- луна. 
Как загадочна она... 

Лучик по-английски ray, 
Посмотри сюда скорей: 
Видишь, как он светел, ясен, 
Как прозрачен и прекрасен… 

Звёзды - stars 
В вышине светят- shine
Тебе и мне.

 

4. Фізкультхвилинка. Весела руханка під супровід пісеньки«Head, Shoulders, Knees&ToesExercise Song For Kids». (відеоролік)

5 Тук- тук ( виходить листоноша)

ДІАЛОГ : «Лист від листоноші» № 3

  • Postman : “Hello, friends, where is Polina?”
  • Polina :” here I am( виходить до листоноши)
  • Postman : “ Are you Polina?
  • Polina: yes , I am
  • P: How old are you?
  • Polina: I am 8
  • P: How are you today?
  •  M: I  am fine , thank you
  • P: Ok , this letter is for you ( віддає лист Поліні, вона відкриває та достає лист, демонструє його класу)

 

 «Містечко незовсім вихованих дітей».

а) Розігрування учнями сценки «Суперечка про ввічливість» та обговорення діалогу дітей:

  • Ось,наприклад, якщо я сиджу в автобусі, а заходить бабуся, я встану й відразу місце запропоную..
  • Це кожен дурень знає! А ще треба сказати: « Сідайте, будь ласка!» . Зрозуміла, вороно?

     -  Ти що, з привітом? Цій бабулі треба сказати: «Будьте ласкаві, сідайте, будь ласка».   Зрозуміло? А так вона і не захоче сісти на твоє  дурнувате місце!

     - Ти поки будеш говорити свої  довгі ослячі слова, бабуля, може, взагалі вилізе з   автобуса.

     – Не хвилюйся, бабка не така спритна, як коник-стрибунець. Сам скаче, а на інших киває.

б) Виконання четвертого завдання (зошит ст. 13). Декламування вірша Валентина Кириленка «Запам’ятала» та обговорення доречності вживання слова «до побачення».

6.  тук тук ( виходить листоноша)

ДІАЛОГ : «Лист від листоноші» № 4

  • Postman : “Hello, friends, where is Denis?”
  • D :” here I am( виходить до листоноши)
  • Postman : “ Are you Denis?
  • D: yes , I am
  • P: How old are you?
  • D: I am 8
  • P: Where are  you from?
  • D: I am from  Ukraine
  • P: Ok , this letter is for you ( віддає лист Денису, він  відкриває та достає лист, демонструє його класу)

 

 «Галявина вихованих звірят».

а) Перегляд уривку із мультфільму «Чуня»та обговорення ролі слів ввічливості при досягненні мети.

б) Відгадування загадок.

 – А з ким зараз ми зустрінемося, зараз відгадаємо.

Влітку сіренький,

А взимку біленький,

Довгі вуха має,

Швидко стрибає.

 

(Зайчик)

Буркотливий, вайлуватий,

Ходить лісом дід кошлатий,

Одягнувся в кожушину,

Мед шукає і ожину.

Влітку любить полювати,

А зимою – в лігві спати.

Як зачує він весну —

Прокидається від сну.

(Ведмідь)

в) Робота над складанням діалогу (завдання 5 ст. 13)

- Розгляньте малюнки.

- Що робили зайченята на галявині?

- Що робило ведмежа?

- Яка неприємність трапилася?

- Як поступив ведмедик в даній ситуації?

- Як ви думаєте, вибачили зайченята ведмедику?

- Прочитайте початок діалогу та складемо його продовження.

(- Давайте я позбираю грибочки.

- Ми тобі допоможемо.)

- Запишіть, будь ласка, продовження діалогу в зошити. Не забудьте, що кожна нова репліка записується з нового рядочка, на початку якого необхідно поставити тире.

(Перевірка записаного.)

г) Підсумок.

- Молодці, діти! Ви добре справилися із завданням. Бажаю вам, щоб ви поводилися розумно, виховано в будь-якій ситуації, могли достойно виправити помилки, які інколи трапляються в нашому житті!

(Діти отримують останню чистину ключа.)

  • Ключ від країни Ввічливості – наш. Тому ми – жителі цієї чудової країни. А щоб ми не забували про це, нам будуть нагадувати такі ж ключики на закладках для книжок

SongGood bye ” ( аудіо додаток до підручника О.Карп’юк , 1 клас , 2012р)

Good bye good bye, good bye

Good bye friends, good bye

Good bye ,bye, good bye , bye

Good bye good bye, good bye

Good bye good bye, good bye!

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку