Бінарний урок на тему : "Енергія". (фізика+англійська мова)

Про матеріал

Бінарний урок на тему : "Енергія". Пропоную у даній розробці поєднати вивчення фізики з англійською мовою. Урок проводять 2 вчителя. Проте при достатньому володінні англійською, вчитель фізики може провести урок самостійно.

Перегляд файлу

 

БІНАРНИЙ УРОК (фізика +англійська) НА ТЕМУ: Механічна енергія.Потенціальна та кінетична енергія.

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ УРОКУ : Формування основних  компетентностей у природничих науках і технологіях ; ініціативність і підприємливість;  уміння вчитися впродовж життя.

  • навчальна : сформувати знання про види енергії та закони, що їх описують, оцінювати роль енергії  у природі та техніці; вивчити фізичні терміни та навчитися пояснювати фізичні явища англійською мовою.
  • виховна:  увагу, дисциплінованість, самоконтроль, розвивати базові знання з даних дисциплін;
  • розвиваюча:   критичне та творче мислення.

 

ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань

ОБЛАДНАННЯ : рисунки, мячик.

ХІД УРОКУ

Таблиця елементів структурних знань та шляхи їх формувань

 

 

 

 

 

 

 

Етап уроку,

час

Завдання етапу

Методи, прийоми навчання

Форми навчальної взаємодії

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

 

I.Органі

заційний

етап (2хв)

Налаштувати на продуктивну працю.

Словесно-інформаційні

 

 Фронтальна

Привітання з класом.

Привітання з вчителем.

 

 

 

 

 

 

 

 

II.Перевірка виконання д/з. Актуалізація опорних знань (5хв).

 

Виявити рівень знань.

 

Бесіда.

Фронтальна бесіда.

 

1.Перевіряє виконання д/з.

2.Пропонує пояснити що спільного на рис.1.

1.В парах перевіряють виконання д/з.

2.Пояснюють який спільний фізичний  процес зображений на картинках.

3.Наводять свої способи одержання енергії та її види.

III.Мотивація навчальної діяльності (3хв)

Організувати самостійне формулювання теми і  мети уроку. Забезпечити усвідомлення  учнями неповноти наявних знань.

Створення проблемної ситуації і труднощів у кількісному обчисленні механічної енергії. Міжпредметні зв’язки з англійською мовою.

Фронтальна бесіда з елементами проблемного навчання.

 

 

1. Просить подумати скільки треба енергії, щоб дійти до школи. Скільки треба для цього зїсти бутербродів.

2. Просить пояснити рис.2.чи зможе людина отримати тут енергію?

1.Відчувають труднощі у поясненні.

2. Пояснюють принцип роботи ГЕС.

IV.Засвоєння нових знань.

(15 хв)

Організувати пошук отримання інформації. Поєднати вивчення фізики і з англійською мовою.

 

Словесно-інформаційний, аудіювання

 

Поєднання загальнокласних та індивудуальних.

 

1.Вч. англ. пропонує прослухати та перекласти текст (Означення енергії та її види.)

2.Вч. фізики допомагає  та пропонує записати у зошит правила.

3.Вч.англ.показує звязок між буквенним позначенням та перекладом слова енергія.

4.Пропонує записати формули для обчислення енергій.

5.Вч. англ. Пропонує скласти табл. (буквенне позначення фіз. величини із формули - переклад аглійською).

1.Обговорюють, пробують перекласти.

2. Записують у зошит правила та позначення.

3.Працюють із підручником.

4.Складають таблицю.

 

 

 

 

 

 

 

V.Практичний етап. Уагальнення та систематизація знань.

(15хв)

Орієнтувати діяльність учнів на пояснення фізичних процесів англійською мовою.

Логічне мислення.

Поєднання загальнокласних та робота у парах. Самостійна робота.

1.Вч. англ. задає питання англійською на визначення виду енергії у тіл. 

2.Пропонує  в парх задати один одному питання та відповісти на нього та записати у зошит.

3. Вч. фізики демонструє дослід із кулькою та пропонує розвязати задачу на застосування формули.

1.Відповідають англійською.

2.Працюють у парах, записують у зошит.

3. Розвязують задачу.

 

VI.Підсумок уроку.

(5хв)

 

 

Забезпечити осмислення процесу і результати діяльності.

Бесіда

Загальнокласна

1.Кидаючи мячик, пропонує одним речення висловити учням що вони дізналися за урок.

2.Підводить підсумок уроку.

 

1.Підводять підсумки, записують домашнє завдання в щоденник.

 

 Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Знаннєвий компонент:

Діяльнісний компонент:

Ціннісний компонент:

володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини - кінетична і потенціальна енергія, вміє обрати її одиницю.

 

Застосовує формули  кінетичної енергії тіла, потенціальної енергії тіла під час розв’язування задач .

оцінює прояви закону збереження механічної енергії в природі, техніці, побуті.

 

 

https://chechnyatoday.com/images/news/woman%20eating.jpg

https://www.leu.com.ua/wp-content/uploads/2017/08/k-2022-godu-obshhaya-moshhnost-solnechnyh-elektrostantsij-budet-vdvoe-vyshe-chem-u-aes-quibbll.com-cover.jpg

 

Рис.1

http://img-fotki.yandex.ru/get/5625/137106206.259/0_a9a29_955b6527_orig.jpg

 

 

 

 

 

 

https://cdn76.picsart.com/186714540003202.jpg?r480x480

Рис.2

http://img-fotki.yandex.ru/get/5625/137106206.259/0_a9a29_955b6527_orig.jpg

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
Додано
6 липня 2018
Переглядів
1056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку