Бінарний урок на тему : "Енергія". Пропоную у даній розробці поєднати вивчення фізики з англійською мовою. Урок проводять 2 вчителя. Проте при достатньому володінні англійською, вчитель фізики може провести урок самостійно.
БІНАРНИЙ УРОК (фізика +англійська) НА ТЕМУ: Механічна енергія.Потенціальна та кінетична енергія.
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ УРОКУ : Формування основних компетентностей у природничих науках і технологіях ; ініціативність і підприємливість; уміння вчитися впродовж життя.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань
ОБЛАДНАННЯ : рисунки, м’ячик.
ХІД УРОКУ
Таблиця елементів структурних знань та шляхи їх формувань
Етап уроку, час |
Завдання етапу |
Методи, прийоми навчання |
Форми навчальної взаємодії |
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
|
I.Органі заційний етап (2хв) |
Налаштувати на продуктивну працю. |
Словесно-інформаційні
|
Фронтальна |
Привітання з класом. |
Привітання з вчителем. |
|
II.Перевірка виконання д/з. Актуалізація опорних знань (5хв).
|
Виявити рівень знань.
|
Бесіда. |
Фронтальна бесіда.
|
1.Перевіряє виконання д/з. 2.Пропонує пояснити що спільного на рис.1. |
1.В парах перевіряють виконання д/з. 2.Пояснюють який спільний фізичний процес зображений на картинках. 3.Наводять свої способи одержання енергії та її види. |
|
III.Мотивація навчальної діяльності (3хв) |
Організувати самостійне формулювання теми і мети уроку. Забезпечити усвідомлення учнями неповноти наявних знань. |
Створення проблемної ситуації і труднощів у кількісному обчисленні механічної енергії. Міжпредметні зв’язки з англійською мовою. |
Фронтальна бесіда з елементами проблемного навчання.
|
1. Просить подумати скільки треба енергії, щоб дійти до школи. Скільки треба для цього з’їсти бутербродів. 2. Просить пояснити рис.2.чи зможе людина отримати тут енергію? |
1.Відчувають труднощі у поясненні. 2. Пояснюють принцип роботи ГЕС. |
|
IV.Засвоєння нових знань. (15 хв) |
Організувати пошук отримання інформації. Поєднати вивчення фізики і з англійською мовою.
|
Словесно-інформаційний, аудіювання
|
Поєднання загальнокласних та індивудуальних.
|
1.Вч. англ. пропонує прослухати та перекласти текст (Означення енергії та її види.) 2.Вч. фізики допомагає та пропонує записати у зошит правила. 3.Вч.англ.показує зв’язок між буквенним позначенням та перекладом слова енергія. 4.Пропонує записати формули для обчислення енергій. 5.Вч. англ. Пропонує скласти табл. (буквенне позначення фіз. величини із формули - переклад аглійською). |
1.Обговорюють, пробують перекласти. 2. Записують у зошит правила та позначення. 3.Працюють із підручником. 4.Складають таблицю.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V.Практичний етап. Уагальнення та систематизація знань. (15хв) |
Орієнтувати діяльність учнів на пояснення фізичних процесів англійською мовою. |
Логічне мислення. |
Поєднання загальнокласних та робота у парах. Самостійна робота. |
1.Вч. англ. задає питання англійською на визначення виду енергії у тіл. 2.Пропонує в парх задати один одному питання та відповісти на нього та записати у зошит. 3. Вч. фізики демонструє дослід із кулькою та пропонує розв’язати задачу на застосування формули. |
1.Відповідають англійською. 2.Працюють у парах, записують у зошит. 3. Розв’язують задачу.
|
|
VI.Підсумок уроку. (5хв)
|
Забезпечити осмислення процесу і результати діяльності. |
Бесіда |
Загальнокласна |
1.Кидаючи м’ячик, пропонує одним речення висловити учням що вони дізналися за урок. 2.Підводить підсумок уроку.
|
1.Підводять підсумки, записують домашнє завдання в щоденник. |
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Знаннєвий компонент: |
Діяльнісний компонент: |
Ціннісний компонент: |
|||
володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини - кінетична і потенціальна енергія, вміє обрати її одиницю.
|
Застосовує формули кінетичної енергії тіла, потенціальної енергії тіла під час розв’язування задач . |
оцінює прояви закону збереження механічної енергії в природі, техніці, побуті.
|
|
|
Рис.1
Рис.2