Хід уроку
Учні заходять до класу під пісню «Щедрик» в українських костюмах.
I Початок уроку
1 Організаційний момент.
Привітання англійською мовою ( пісня- привітання):
Good morning, good morning,
Good morning to you!
Good morning, good morning,
We are glad to see you!
2. Вчитель англійської мови:
Dear children! Dear guests! I’m really glad to see you too. The topic of our lesson is “ The traditions of Ukrainian people”. During the lesson we’re going to repeat the words and word- combinations of the topic and to listen to the text about Ukrainian traditions. Also we’re going to watch an interesting film about Christmas in England and speak how Ukrainian people celebrate Christmas. I hope we have an interesting lesson with Music; also we’ll sing carols in English and Ukrainian and I hope we’ll have a good time.
3. Вчитель музики:
Дорогі діти! Ми сьогодні повторимо тему « Виражально – зображальні інтонації» та пригадаємо інтонації в музиці та їхні характеристики.. Перш ніж будемо навчатись нам потрібно розспіватись.
Dashing through the snow
In a one horse open sleigh
O'er the fields we go
Laughing all the way
Bells on bobtails ring
Making spirits bright
What fun it is to laugh and sing
A sleighing song tonight
Jingle bells, jingle bells
Jingle al lthe way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells
Jingle al lthe way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh
II Основна частина уроку
2 Актуалізація та автоматизація вживання ключових ЛО в УМ.
Вчитель англійської мови:
So, as you’ve understood, we’ll recollect the words of the topic. Please, listen to the words, word- combinations and sentences in English and try to remember these words. Open your books on page 72., Ex. 1 and listen attentively.
Прослуховування аудіозапису.
Повторення ЛО: бесіда Т-Сl .
Вчитель англійської мови:
Well done, my dear. And let’s repeat about Christmas in England.
Do you know when English people celebrate Christmas?
P1: Yes, they celebrate Christmas on the 25th of December.
T: Yes, and now we’re watching the film about Christmas in England.
Перегляд фільму.
Бесіда T-Cl за темою фільму.
T: Do English people sing Christmas carols?
T: Can you say how do English children celebrate Christmas?
T:What are traditional Christmas decorations? Etc. T-P1-P2- Cl
Музична фізкультхвилинка з прискоренням.
Pupil’s book. Unit 4. Lesson 2. Ex. 1 p. 72.
Pre-Listening Activity
Вчитель англійської мови:
Taras received the letter from Bill about Christmas and decided to tell him about Ukrainian holidays and Christmas in Ukraine. Now let’s listen his letter and look on the photos on page 72 in your books.
T-P1-P2 –Cl
T: What do they do on Christmas?
P1: They sing koliadas.
P2: They have Vertep Show.
T: Yes, you’re right.Let’s listen the text attentively.
Прослуховування тексту Ex. 1 p. 72. Listening.
T: Answer the questions:
Can you sing Koliadas at school?
Cl: Yes, we can.
Пригадайте, які колядки ми співали на уроках музики. Коли співають колядки?
Ps: Usually the hosts cook twelve dishes on ”sviata vecherya” or “holly supper”
T: What do you usually do on Christmas at home?
Ps: We visit our grandparents, we have Christmas supper.. Etc.
З появою першої зірочки на небі діти і дорослі збираються разом відвідують своїх рідних і друзів, беруть в руки зірку, як символізує народження Христа, одягають національні костюми і колядують.
Український композитор Дмитро Леонтович , портрет якого ви бачите, любив обробляти українські народні пісні. Прикладом є пісня «Щедрик».Її знають у всьому світі.
Слухання пісні «Щедрик»
Український Вертеп
Учень 1 : З Новим роком йдемо до хати, щоб вам щастя побажати:
Бажаємо Вам щастя, здоров’ я і сили.
Щоб ви раді були, здорові ходили.
А господині ми бажаємо доброї долі,
Нехай має стільки грошей, як трави у полі.
А господареві ми бажаємо добрую вроду, як холодну воду.
А всім разом ми бажаємо довгий вік.
А для себе - медівник.
Учень 2: Зірочка з неба світло кидає.
Христос- дитятко нині рождаєсь.
Світи весело Христу й Марії, кріпи у серці віру й надію.
Хай ця зірничка в Різдвяні свята
несе все щастя до вашої хати
Здоров’я, втіхи, пошани світу,
багатства й долі на многії літа.
Учень 3: Хай родиться в полі жито й пшениця,
Хай хліб- сіль будуть у вашій світлиці.
Щоб ви в своїм домі всі були здорові,
І щоби було у вас всього доволі!
Учень 4: Віншуєм вам щастям, здоров’ям,
Щастям, здоров ям, святим Рождеством!
Дай, Боже, два стоги гречки, два стоги гречки та пиріжечки!
Учень 5: Віншую вам нині, усі добрі люди,
Нехай Божа поміч завжди з вами буде.
Нехай тої днини, кожної години,
Бог благословить, біда хай загине.
Учень 6 : Коляд, коляд, колядниця, добра з медом паляниця,
А без меду не така, дайте, дядьку, п’ятака.
Одчиняйте скриньку та давайте сливку,
Одчиняйте сундучок та давайте п’ятачок.
Учень 7 : Ой, Ісусе любий, кращий, як ті квіти,
Пригорни до себе нині українські діти,
Щоби були добрі, щоби були щасні,
І розумні, і здорові, як ті квіти красні.
Ти, Дитино Божа, на пахучім сіні,
Дай нам щастя й кращу долю рідній Україні.
Учень 8: Радісно співаймо! Гордо колядуймо!
І традиції різдвяні любимо й шануймо!
WB p. 45 Ex. 1
Вчитель англійської мови:
Open your WB on p. 45 and write the missing letters.
Учні працюють над граматичним завданням у робочих зошитах. Читають та перекладають записані слова.
T: Then read these words ans translate into UKRAINIAN.
III Заключна частина уроку
Вчитель англійської мови:
Dear pupils, your homework is the task number 2 on p. 45 in WB. Open your WB and complete the sentences about Christmas in Ukraine.
P1- P2- P3 Учні читають початок речення та пропонують власне продовження речень про святкування Різдва в Україні.
Вчитель музики: Дорогі діти, пригадайте вдома українські народні щедрівки, які вивчали в 1 та 2 класах.
Вчитель англійської мови:
T: Well done, my dear. The lesson was interesting. I give you …. exc. marks.
Оцінювання та коментування оцінок.
Вчитель англійської мови:
T: The lesson is over. Thank you for a good lesson, your active work. You were busy and have a good time.
CL: Yes, we do.
Good- Bye!