Біологічний брейн-ринг «Ерудит»

Про матеріал
: - узагальнити знання і вміння учнів з попередньо вивчених тем з біології; - розвивати вміння працювати в колективі, знаходити спільні рішення; - виховувати любов до природи, повагу до думок однокласників.
Перегляд файлу

Тема: Біологічний брейн-ринг «Ерудит»

Мета: - узагальнити знання і вміння учнів з попередньо вивчених тем з біології;

- розвивати вміння працювати в колективі, знаходити спільні рішення;

- виховувати любов до природи, повагу до думок однокласників.

Обладнання: конверти із завданням.

Форма проведення: брейн-ринг

Підготовчий етап. Вчитель заздалегідь призначає день і час проведення гри «Брейн-ринг», формує команди, оголошує теми, які необхідно повторити, консультує учнів, перевіряє хід підготовки до позакласного заходу.

Хід заходу:

Вступне слово вчителя. Сьогодні ми з вами зібралися для того, щоб перевірити ваші знання з біології. Вітаємо наші команди та членів журі! Отож часу не гаймо, а брейн-ринг розпочинаймо!

ГЕЙМ І

Кожна команда представляє свою назву і емблему, дає коротку інформацію про цю тварину /рослину (5 б)

ГЕЙМ ІІ

Командам пропонується запитання. Відповідають команди по-черзі (по 1 б)

  1.               Що вивчає наука «цитологія»? клітину
  2.               Найкрупніший наземний ссавець. Африканський слон (7м.)
  3.               Найшвидша із сучасних наземних тварин. Гепард - шв. 110 км/год.
  4.               Найменша пташка. Колібрі (2гр - в 500 раз легша страуса)
  5.               Найкрупніша в світі змія. Анаконда.
  6.               Які птахи не літають? Пінгвіни, страуси.
  7.               Основна систематична одиниця.  Вид.
  8.               Які тканини тварин ви знаєте? Епітеліальна, м’язова, нервова, сполучна.
  9.               Яка органела клітин забезпечує перетравлення речовин? Лізосома.
  10.          Назвіть генеративні органи рослини? Квітка, плід і насінина.

 

ГЕЙМ III «Кросворд»

Відгадування кросворду «Клітина та її будова» (10 б)

ГЕЙМ IV

Завдання на швидкість, правильна відповідь – 1 б.

  1. Ця рослина може зростати лише на мілководді за доступної кількості тепла, тому її називають „сином води та сонця": над водою підіймаються лише листки та суцвіття цієї рослини. В Україні він достигає тільки в південних областях, де достатньо тепла. Вперше його почали вирощувати у Китаї близько 5тис. років тому. Прадавні китайці вважали його однією із п'яти священних рослин разом із просом, пшеницею, ячменем та соєю. Рис.
  2. Це велика кішка. Полює він зазвичай у сутінках. Смужки дозволяють йому бути непомітним, коли він полює на свою здобич: оленя, антилопу чи дикого кабана. Підстерігши здобич, він стрибає їй на спину. Тигр.
  3. Давні єгиптяни вважали ці дві рослини священними рослинами, їх приносили в жертву богам разом із хлібом та м'ясом. У щоденний раціон давньоримського солдата входила одна з цих рослин, як така, що запобігає захворюванням кишечнику та відновлює сили. Цим рослинам, особливо другій з них, приписували магічну здатність відлякувати „злих духів" та міфічних кровосисних істот -- вампірів. Обидві ці рослини багаті на вітамін С. Цибуля і часник.

 

ГЕЙМ V «Я тобі - ти мені»

Команди обмінюються завданнями, які підготували заздалегідь.

За правильну відповідь – 1 б команді, що відгадувала.

 

                         ГЕЙМ VІ «Художник».

У світі тварин кожен вид існує близько 1 млн. років, поступово він старіє і, зрештою, припиняє існування. А натомість з'являються нові види.

Завдання командам: уявити, яка тварина з'явиться у недалекому майбутньому, зобразити її на малюнку і дати їй відповідну назву (по 5 б).

 

ГЕЙМ VIІ «Скоромовки про тварин»

Командам пропонуються скоромовки про тварин. Після хвилинної підготовки учасники повинні проговорити ці скоромовки. Виграє та команда, яка не зробила помилки при відповіді.

  1. Сів шпак на шпаківню, заспівав шпак півню: - Ти не вмієш так, як я, так, як ти, не вмію я.

2. Заболіло горло в горили - бо горила багато говорила.

 

ГЕЙМ VІІІ

Намалювати будову клітини тварин, зробити підписи та описати функції позначенних структур (по 5 б)

 

ГЕЙМ ІХ «Гра з вболівальниками» (по 1 б)

Вболівальник тягне жеребок з назвою тварини. Мімікою і жестами потрібно зобразити цю тварину так, щоб учасники змогли її вгадати. Бал зараховується команді, за яку вболіває глядач.  Горила, жаба, заєць, кіт.

 

ГЕЙМ Х «Загадки – жарти»

Командам пропонуються загадки - жарти, на які відповідає та команда, яка швидко знайшла вірну відповідь (правильна відповідь – 1 б)

1.Коли собака буває зайцем?

Коли їде в автобусі без квитка.

2.Яка голка не тоне в морі?

Риба - голка.

3.Від чого качка пливе?

Від берега.

4.На яке дерево сідає ворона під час зливи?

 На мокре.

5.Який ключ літає?

Журавлиний.

6.Чи може страус себе птахом назвати?

 Ні, бо він не говорить.

7.Яким гребінцем не можна розчесатися?

Півнячим.

8.Від чого у качки ноги червоні?

Від колін.

9.Чи може кінь жити у воді?

 Може, якщо коник морський.

10.Що буде, коли дощ буде, а в собаки буди не буде? Собака буде мокрим.

 

Вчитель: Просимо наших суддів оголосити результати нашої гри!

Підсумок: Сьогодні ми з вами гарно попрацювали. Всі учасники команди-переможців отримають по 12 балів з біології. Дякую за роботу!

 

docx
До підручника
Біологія 7 клас (Базанова Т. І., Кузнецова М. О., Кіося Є. О., Павіченко Ю.В.)
Додано
26 січня 2022
Переглядів
1010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку