1.Матеріали до теми «Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Живлення і травлення»
Завдання. За допомогою стрілок установіть відповідність між зображенням тварини та її способом живлення.
|
Завдання. За допомогою стрілок установіть відповідність між зображенням тварини, характеристикою та назвою способу живлення
|
2.Матеріали до теми «Різноманітність травних систем»
Кишковопорожнинні Завдання. Встановіть відповідність процесів та структур, які беруть у них участь, та поставте відповідні номери на місці знаків питання. Поясніть зображений процес.
|
Плоскі черви ( у ціп’яків відсутня) Завдання. З наведених слів виберіть назви відділів травної системи та відповідні функції, виправте знаки питання.
|
Круглі черви Завдання. З наведених слів виберіть назви відділів травної системи та відповідні функції, виправте знаки питання.
|
Кільчасті черви Завдання. Вкажіть невідомі процеси, які відбуваються у відповідних відділах, назвіть орган, який з’являється в кільчастих червів уперше.
|
Членистоногі Завдання. Порівняйте травні системи представників різних класів членистоногих та вкажіть риси відмінності. Співставте функції з поміченими знаком питання відділами у ракоподібних. Ракоподібні
Павукоподібні
Комахи
|
Молюски Завдання 1. Проаналізуйте схеми будови травних систем черевоногих , двостулкових та головоногих молюсків, з’ясуйте ознаки відмінності. Вкажіть їх причину. Черевоногі
Завдання 2. Виберіть з пронумерованих органів ті, які: А. Зішкрібають їжу з поверхонь _____ Б. Виробляють ферменти ____, _____. В. Виводять назовні неперетравлені рештки_____ Г. Затримують їжу, на яку діють ферменти слини ____
Двостулкові
Головоногі
|
Риби Завдання 1. Із поданого переліку виберіть слова та заповніть схему будови травної системи риб.
Завдання 2. Дайте відповідь на запитання. Який орган допомагає схоплювати та утримувати здобич? _________ Де починаються процеси перетравлення? _________________________ Який орган бере участь у процесі ковтання їжі? ________________ В якому органі завершуються процеси перетравлення поживних речовин? _______________________
|
Амфібії Завдання. Із поданого переліку виберіть слова та заповніть схему будови травної системи амфібій.
|
Рептилії Завдання. Із поданого переліку виберіть слова та заповніть схему будови травної системи рептилій.
|
Птахи
Завдання 1. Із поданого переліку виберіть слова та заповніть схему будови травної системи рептилій.
|
Ссавці Завдання. Проаналізуйте та доповніть схему будови травної системи ссавців.
|
1