10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Брейн - ринг "Ігри патріотів"

Про матеріал
Брейн – ринг «Ігри патріотів» Фанфари. На сцену виходять ведучі. Вед.: Гімназія наша маленька держава, Для кожного з нас – це другий наш дім, Знання Законів, дотримання правил, Завжди притаманно гімназистам усім. Вед.: Доброго дня! Шановні гості, вчителі, гімназисти. Вед.:Сьогодні ми запрошуємо вас на « Ігри патріотів», у яких візьмуть участь 2 команди різновікових колективів учнів 2-5-9 класів.
Перегляд файлу

Брейн – ринг «Ігри патріотів»

Фанфари. На сцену виходять ведучі.

Вед.: Гімназія наша маленька держава,

          Для кожного з нас – це другий наш дім,

          Знання Законів, дотримання правил,

          Завжди притаманно гімназистам усім.

Вед.: Доброго дня! Шановні гості,  вчителі, гімназисти.

Вед.:Сьогодні ми запрошуємо вас на « Ігри патріотів», у яких візьмуть участь 2 команди різновікових колективів учнів 2-5-9 класів.

Вед.: А чи задумувалися ви що таке патріотизм?

Вед.:Наполеон І Бонапарт говорив — патріотизм — це найперша ознака цивілізованої людини, якість, яка відрізняє людину від раба.

Вед.:На моя думку, у патріотизмі найважливішим є ідентифікація себе зі

своєю державою.

Вед.:В цьому році ресурсний центр «Гурт» провів опитування

української громадськості на тему: «Що для вас означає бути патріотом?»

46% опитуваних відповіли - це бути перш за все суспільно активним.

32% - зберігати звичаї та традиції свого народу.

7% - опитуваних відповіли, що бути патріотом - це пишатися своїм

походженням.

4% - опитуваних пов’язують патріотизм з українською мовою

Вед.: Думки різні. Але у своїй більшості люди розуміють, що патріотизм –

це не лише слова, це - дії.

( Звучить барабанний дріб, виходять учні)

Вед.:Патріот –

Учень 1: Людина, яка любить свою Батьківщину!

Вед.:Патріот –

Учень 2: Той, хто носить вишиванку, говорить чистою українською мовою!

Вед.:Патріот –

Учень 3: Навчається і працює на благо Батьківщини!

Вед.:Патріот –

Учень 4: Дотримується законів України, поважає державні символи!

Вед.:Патріот –

Учень 5: Має громадянський та  конституційний обов'язок, береже рідну Землю!

Вед.:Патріот –

Учень 6:  Поважає історію, народні традиції, звичаї та культуру свого народу.

Вед.:Патріот –

Учень 7: Вільний, справедливий, чесний, відповідальний!

Вед.:На білому світі є різні країни,

Де ріки, ліси і лани.

Та тільки одна на землі — Україна,

Разом: А ми — її доньки й сини.

Вед.: Усюди є небо, і зорі скрізь сяють.

І квіти усюди ростуть.

Та тільки одну Батьківщину ми маємо,

Разом: Її Україною звуть.

Пісня « Це - моя Земля»

Вед.: Як справжні патріоти ми доведемо, що державі потрібні високоінтелектуальні громадяни! Розпочинаємо «Ігри патріотів».

Вітайте наші команди.

Вед.: Команда «Майбутнє України»

(під музику спускається 1 команда)

Вед.: Команда «Високі мрії»

(під музику спускається 2 команда)

Вед.:  Прошу всіх зайняти свої місця.

Вед.: Оцінювати конкурси буде наше поважне журі роль якого будуть виконувати наші гості, які отримали  5 карток, де будуть позначені бали за виконання завдань від 1 до 5.

Вед.: Правила  суддівства.  (Як в змаганнях з гімнастики). Кожен член журі виставляє оцінки за п’ятибальною системою. Перемагає та команда, яка набрала більшу кількість балів.

Вед.: Ми оголошуємо I раунд  «Знайомство». В якому команди повинні презентувати себе.

Вед.: Різні в світі є країни,

Різні люди є на світі,

Різні гори, полонини,

Різні трави, різні квіти,

Вед.:

А у нас одна країна,

Найрідніша нам усім.

То прекрасна Україна,

Нашого народу дім.

Вед.: Ми оголошуємо II раунд  «Люби і знай свій рідний край».  

Вед.: Цей раунд складатиметься з 3 завдань.

1. Зібрати карту України з урахуванням часу( всі).

2. Позначити моря, та найбільші річки України враховується точність позначення(учні  5 класу).

3. Декламування віршів про Україну(учні 2 класу).

Вед.: Увага! Почали!

Вед.: Наступне завдання Позначити моря, та найбільші річки України (завдання2)

Вед.: Запрошуємо представників команд учнів  5 класу (3 завдання)

Вед.: Декламування віршів про Україну запрошуємо до участі учнів 2 класу

Вед.: Будь ласка наші помічники зберіть картки з балами.

Вед.: Дякуємо Вам шановне журі.

Вед.: А поки журі підраховує бали Вас вітають наші гімназисти.

Вед.: Слово надається журі.

Вед.: Я пишаюся тобою, моя Україно! З дитячих років я вбирала твої чудні образи, добрі казки і розлогі пісні. А такою багатою історією як у нас, може похвалитися не кожна держава.

Шевченко, Гоголь, Сковорода, Котляревський, Тичина - мені не вистачить паперу, щоб перерахувати всіх Твоїх великих письменників, поетів і художників, Людей, якими треба  пишатися,

Вед.: Ми оголошуємо III раунд «Гордість України». В цьому раунді команди повинні згадати видатних людей України. Перемагає та команда, яка з завданням справиться швидше і правильно.

1.Богда́н Сильве́стрович Сту́пка— український актор театру і кіно, лауреат Шевченківської премії (Народний артист, Герой України.

2. Григо́рій Са́вич Сковорода́— український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог.

3. Іван Петрович Котляре́вський— український письменник, поет, драматург, зачинатель сучасної української літератури, громадський діяч. Підтримував зв'язки з декабристами. Його поема «Енеїда» (1798) стала першим в українській літературі твором, написаним народною мовою.

4. Груше́вський Миха́йло Сергі́йович— професор історії, організатор української науки, політичний діяч і публіцист. Голова Центральної Ради Української Народної Республіки (1917–1918). Багаторічний голова Наукового Товариства ім. Шевченка у Львові, завідувач кафедри історії Львівського університету ,автор понад 2000 наукових праць.

5. Володимир I Святославич (Великий)— руський державний і політичний діяч з варязької династії Рюриковичів, 988 року охрестив Русь, першим з руських князів розпочав карбувати власну монету. Канонізований Католицькою і Православною церквами як Святий рівноапостольний князь Володимир. Відомий також як Володимир Великий, Володимир Святий, Володимир.

6. Іван Максимович Піддубний  — український спортсмен-борець. Шестиразовий чемпіон світу з боротьби (Париж, Мілан, Франкфурт, Нью-Йорк).

  Усе своє життя Іван Піддубний, куди б його не кидала доля, щиро любив Україну. Коли йому за бутності більшовиків видали паспорт із прізвищем «Поддубный» і національністю «русский», вимагав замінити паспорт, а після відмови чемпіон власноруч зробив виправлення — «Піддубний» і «українець».

7. Іва́н Я́кович Франко́ — український письменник, поет, публіцист, перекладач, вчений, громадський і політичний діяч. Доктор філософії (1893 р.), дійсний член НТШ (1899 р.), почесний доктор Харківського університету (1906 р.).

8. Я́на Олекса́ндрівна Клочко́ва— українська плавчиня, яка виграла 5 олімпійських медалей, серед яких 4 золоті..У березні 2009 року на спеціально скликаній прес-конференції Яна Клочкова оголосила про закінчення любительської спортивної кар'єри.

9. Богда́н Зиновій Хмельницький— український військовий, політичний та державний діяч. Гетьман Війська Запорозького,Керівник повстання проти панування шляхти в Україні, котре, переросло визвольну війну проти Речі Посполитої. Намагався розбудувати незалежну українську державу.

10. Олекса́ндр Олекса́ндрович У́сик — український професійний боксер, олімпійський чемпіон (2012), чемпіон світу 2011, чемпіон Європи в напівважкій вазі, чемпіон України.

11. Тара́с Григо́рович Шевче́нко— український поет, письменник , художник , громадський та політичний діяч, фольклорист, етнограф. Член Кирило-Мефодіївського братства. Академік Імператорської академії мистецтв.

12. Мико́ла Миха́йлович Амо́сов — український кардіохірург, учений в галузі медицини та біокібернетики, геронтології,громадський діяч, академік Національної академії наук України. Автор понад 400 наукових робіт.У 2008 році він був визнаний другим після Ярослава Мудрого великим українцем за результатами опитування громадської думки «Великі українці»

Вед.: Увага! Час!

Вед.: А поки журі підраховує бали ,давайте всі разом згадаємо наших героїв.

Вед.: Слово журі.

Вед.:Поняття патріотизму нерозривно пов’язане з трансформацією правової культури, правової та громадянської свідомості. Ці процеси, у свою чергу, ґрунтуються на визнанні й забезпеченні в реальному житті прав людини, гідності та свободи правових і соціальних цінностей.

Вед.: Ми оголошуємо  раундIV «Мої права та обов’язки»,який проведемо у формі  брейн-рингу.

Вед.: Для обговорення відповіді надається 30 секунд, але команда якщо готова,  може відповісти раніше, піднявши прапорець. За кожну правильну відповідь 1 бал.

Вед.: Увага! Перше питання…

1.     Дочка Урана і Геї, друга дружина Зевса. За однією з версій – мати Прометея. Богиня передбачення. Передавала людям повеління Зевса. Зображувалась з пов’язкою на очах (символ неупередженості), терезами в одній руці і мечем в другій. Хто вона?  (Феміда).

2.    У наш час це поняття  є крилатим словом і юридичним терміном: так називають, наприклад, право постійного члена Ради Безпеки ООН заборонити прийняття рішення, з яким він не згоден. Цим правом користується і Президент України. Яке це слово? (Вето)..

3.     У Шрі-Ланці він називається асамблеєю, в Ісландії – альтингом, у Росії - Думою. А як він називається в Україні? (Верховна Рада або Парламентом).

4. Перше невід’ємне право кожної дитини. (Право на життя).

5. Державними символами України є…(Герб – тризуб, синьо-жовтий прапор,Гімн «Ще не вмерла України..»)

6.Цей документ народився на американському континенті, визначає основи державного устрою, є інструментом демократії, має вищу юридичну силу. (Конституція).

7. Основний документ, який засвідчує приналежність особи до держави. (Паспорт).

8. Автор першої в історії українського народу справді демократичної конституції.  (Пилип Орлик)

9. Як називається Міжнародний договір, що встановлює права й обов’язки держав у певній сфері діяльності (Конвенція)

Вед.: А поки журі підраховує бали ,спробуйте відповісти на наступні запитання.

Вед.: Слово журі.

Вед.: Ми оголошуємо  раунд V «Єднаємось брати, мої.»

Вед.: В ваших конвертах знаходяться уривки фраз та уривків, з яких одній команді потрібно скласти  назви національних символів, а другій  назви державних символів.

В  конвертах є підказки, які саме назви ви збираєте.  Літери, яких вам не вистачає, знаходяться в конверті команди суперників.

Національні символи - пісня, рушник, калина;

Державні символи-Тризуб, прапор, гімн.

Команди складають слова і вивішують на дошці.

Вед.: Ми бачимо що наші команди гарно попрацювали і  дійсно об'єдналися. Вони чекають ваших результатів. Надаємо слово почесному журі.

Оголошення результатів

Вед.: Ось і закінчилися наші «Ігри патріотів». Але не закінчилися наші бажання бути  дієвими, спроможними перетворювати почуття в конкретні справи та вчинки на користь державі.

Вед.: Бути справжніми патріотами, які мають активну життєву позицію і  своїми справами та способом життя сприяють якісним змінам ситуації в країні на краще.

Вед.

Що значить  бути патріотом?

Країну серцем всім   любить

Вед.

І кожен день наш крок за кроком
На краще,  щоб її змінить,


Вед.

І не важливо чи  говориш
Ти на державній мові, а чи -ні?


Вед.

Патріотизм, це серця поклик,
Це щире прагнення  душі,

Вед.

Патріотизм -  це кожна справа,
Держави слава та життя 

Ми патріотів поважаєм,
Бо вони творять  майбуття! 

 

docx
Додано
5 квітня
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку