ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
у період з 13.03.2020 по 24.04.2020
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
у період з 13.03.2020 по 24.04.2020
ПІДГОТУВАЛА:
педагог-організатор,
вчитель,
класний керівник
Гостєва Марина Сергіївна
2019/2020 н.р.
№ з/п |
Дата |
Зміст організаційно-методичної роботи |
Час виконання |
|
13.03.20 |
|
08.00 – 09.30
|
|
09.30 – 10.00
|
||
|
10.00 – 11.00
|
||
|
11.00 – 12.00
|
||
|
16.03.20 |
1. Оформлення персонального сайту на платформі Нові знання. |
08.00 – 09.00 |
2. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber) |
09.00 – 10.00 |
||
3. Опрацювання нормативної документації (Закон про загальну середню освіту) |
10.00 – 12.00 |
||
|
17.03.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання. |
08.00 – 09.00 |
2. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. |
09.00 – 10.00 |
||
|
|
3. Опрацювання нормативних документів (Проект державного стандарту «Базова середня освіта»). |
10.00 – 12.00 |
|
18.03.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання. |
08.00 – 09.00 |
2. Упорядкування папки виховних заходів класного керівника |
09.00 – 10.00 |
||
3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет |
10.00 – 12. 00 |
||
|
19.03.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання. |
08.00 – 09.00 |
2. Ознайомлення з планом роботи на квітень місяць, корегування щомісячного плану роботи педагога –організатора. |
09.00 – 10.30 |
||
3. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами педагога-організатора |
10.30 – 11.30 |
||
4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
11.30 – 12.00 |
||
6. |
20.03.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання. |
08.00 – 09.00 |
2. Складання плану роботи у період весняних канікул. |
09.00 – 10.00 |
||
3. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. |
10.00 – 10.30 |
||
4. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html
|
10.30 – 12.00 |
||
7. |
23.03.20 |
1. Участь у вебінарі на каналі YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=VGMUUonUTas) щодо організацій та проведення дистанційного навчання за допомогою сервісу Google Class-Room. |
08.00 – 09.30 |
2. Підготовка до засідання шкільного методичного об’єднання класних керівників (методична робота) |
09.30 – 11.00 |
||
3. Виховні бесіди в онлайн – режимі. |
11.00 – 12.00 |
||
8. |
24.03.20 |
1. Створення платформи на базі сервісу Google ClassRoom для організації дистанційного нав-чання учнів 5, 6, 8, 9 класів з предметів (Історія рідного краю та Екологія рідного краю). |
08.00 – 09.00
|
2. Корегування навчального плану, підбір навчального матеріалу для учнів. |
09.00 – 10.00
|
||
3. Підготовка матеріалу до батьківських зборів. |
10.00 – 11.00 |
||
4. Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам, щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі. |
11.00 – 12.00 |
||
9. |
25.03.20 |
1. Розробка конспектів уроків з Екології та Історіі рідного краю. |
08.00 – 09.30
|
2. Підготовка і розміщення матеріалів з предметів для учнів згідно розкладу уроків на сайті. |
09.30 – 11.00 |
||
3. Участь у вебінарі на каналі YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=ZvnG30exrC0) щодо організацій та проведення дистанційного навчання за допомогою сервісу Google Zoom |
11.00 – 12.00 |
||
10. |
26.03.20 |
1. Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення» (Viber) https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya |
08.00 – 09.30 |
2. Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно. |
09.30 – 11.00 |
||
3. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. |
11.00 – 12.00 |
||
11. |
27.03.20 |
1. Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань) (Viber) https://lubchenko-tetyana.blogspot.com/2020/03/blog-post.html |
08.00 – 10.00 |
2. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Екологічність у контексті дбайливого ставлення до здоров'я учасників освітнього процесу» https://vseosvita.ua/webinar/pedagogicni-pidhodi-v-roboti-z-ditinou-sulgou-158.html
|
10.00 – 12.00 |
||
12. |
30.03.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00
|
2. Самоосвята. Перегляд вебінару Основи формування стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти (https://www.youtube.com/watch?v=KlpaWJYZvVE&fbclid=IwAR3q14gWY2ZzIMz6EhhwT4mXhIrxYRFZSm5lbm48WuSkjZZVFrTAA_p2ab4) |
09.00 – 10.30
|
||
3. Опрацювання фахової літератури. |
10.30 – 11.00
|
||
4. Виховні бесіди в онлайн – режимі. |
11.00 – 12.00 |
||
13. |
31.03.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Підбір навчального матеріалу для учнів з фахових предметів (Екологія та Історія рідного краю). |
09.00 – 10.00 |
||
3. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Екологічність у конспекті дбайливого ставлення до здоров’я учасників освітнього процесу» (https://vseosvita.ua/webinar/ekologicnist-u-konteksti-dbajlivogo-stavlenna-do-zdorova-ucasnikiv-osvitnogo-procesu-154.html) |
10.00 – 11.30 |
||
4. Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно. |
11.30 – 12.00 |
||
14.
|
01.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00
|
2. Розробка конспектів уроків з Екології та Історіі рідного краю. |
09.00 – 10.00 |
||
3. Розповсюдження брошур для учнів школи «Як захистити себе від коронавірусу», за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків. |
10.00 – 10.30 |
||
4. Ознайомлення з планом роботи на квітень місяць, корегування щомісячного плану роботи педагога-організатора. |
10.30 – 12.00 |
||
15. |
02.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» |
09.00 – 10.30 |
||
3. Підбір матеріалу до Міжнародного дня дитячої книги. |
10.30 – 11.30 |
||
4. Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно. |
11.30 – 12.00 |
||
16. |
03.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. |
09.00 – 10.00 |
||
3. Консультації з батьками в телефонному режимі. |
10.00 – 11.00 |
||
4. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту. |
11.00 – 12.00 |
||
17. |
06.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Підбір матеріалів до шкільного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного напрямку. |
09.00 – 11.30 |
||
3. Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно. |
11.30 – 12.00 |
||
18. |
07.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Розробка виховної години на тему: «Булінг в освітньому середовищі» (для учнів 6 класу). |
09.00 – 11.00 |
||
3. Консультації з батьками в телефонному режимі. |
11.00 – 12.00 |
||
19.
|
08.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» (https://www.youtube.com/watch?v=NQQqPv_z7Sc) |
09.00 – 11.00 |
||
3. Розробка конспектів уроків з Екології та Історіі рідного краю. |
11.00 – 12.00 |
||
20. |
09.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Пошукова робота в мережі Інтернет. Підбір матеріалів до свята Дня Перемоги. |
09.00 – 11.00 |
||
3. Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно. |
11.00 – 12.00 |
||
21. |
10.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Підбір навчального матеріалу для учнів з фахових предметів (Екологія та Історія рідного краю). |
09.00 – 10.00 |
||
3. Самоосвіта. Перегляд вебінару Тетяни Ткаченко. «Навчальне відео на всі випадки життя». (https://www.youtube.com/watch?v=cFlmn49HG7A) |
10.00 – 12.00 |
||
22. |
13.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Підбір матеріалу до шкільної конференції «Впровадження технології критичного мислення». |
09.00 – 10.30 |
||
3. Консультації з батьками в телефонному режимі. |
10.30 – 11.00 |
||
4. Корегування плану класного керівника. |
11.00 – 12.00 |
||
23. |
14.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Самоосвіта. Перегляд вебінару Анастасії Євдокимової. «Гречка для мозку: як читати під час карантину». |
09.00 – 10.30 |
||
3. Підбір матеріалу для інформаційної години: «Екологічна ситуація в світі» (До дня Землі). |
10.30 – 11.30 |
||
4. Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно. |
11.30 – 12.00 |
||
24. |
15.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Підбір навчального матеріалу для учнів з фахових предметів (Екологія та Історія рідного краю). |
09.00 – 10.00 |
||
3. Самоосвіта. Перегляд вебінару Ірини Плешакової. «Будеш погано вчитися - станеш блогером. Як говорити з підлітками про вибір професі». (https://www.youtube.com/watch?v=pdqEHu2Qa3s)
|
10.00 – 12.00 |
||
25. |
16.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Підбір матеріалу для інформаційної лінійки (до Міжнародного дня пам’яті про чорнобильську катастрофу) та відео для лекторія «Чорнобиль – біль України». |
09.00 – 11.30 |
||
3. Консультації з батьками в телефонному режимі. |
11.30 – 12.00 |
||
26. |
17.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам, щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі. |
09.00 – 10.00 |
||
3. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами педагога-організатора |
10.00 – 11.00 |
||
4. Розробка конспектів уроків з Екології та Історіі рідного краю. |
11.00 – 12.00 |
||
27. |
21.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Психологічне здоров’я під час карантину: як жити та працювати?» (https://www.prostir.ua/event/vebinar-psyholohichne-zdorovya-pid-chas-karantynu-yak-zhyty-ta-pratsyuvaty/). |
09.00 – 11.00 |
||
3. Консультації з батьками в телефонному режимі. |
11.00 – 12.00 |
||
28. |
22.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Пошукова робота в мережі Інтернет. Підбір матеріалу до години спілкування «Подорож у світ майбутніх професій» (для учнів 6 класу). |
09.00 – 11.00 |
||
3. Оформлення методичних розробок. |
11.00 – 12.00 |
||
29. |
23.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Пошукова робота в мережі Інтернет. Підбір матеріалу до свята Останнього дзвоника в школі (сценарій, пісні, вірщі). |
09.00 – 12.00 |
||
30. |
24.04.20 |
1. Інформування батьків щодо домашнього завдння учнів класу (Viber). Заповнення сайту Нові знання та Google ClassRoom. |
08.00 – 09.00 |
2. Робота в методичному обєднанні. |
09.00 – 10.00 |
||
3. Робота зі шкільною документацією |
10.00 – 11.00 |
||
4. Консультації з батьками в телефонному режимі. |
11.00 – 12.00 |