Брейн-ринг на тему «Теплові явища»
Мета гри :
закріпити та поглибити знання учнів з теми «Теплові явища»;
розвивати уміння спостерігати , узагальнювати, експериментувати, формувати уміння та навички самоперевірки.
Очікуванні результати: розвити інтерес к предмету фізика завдяки позитивним емоціям; навчитися працювати в команді.
Правила гри:
У грі приймають учні 8 та 9 класу. Від класу вибирають по шість учнів.
Учні вибирають капітана команди.
Кожний конкурс оцінюється в 1 бал.
На питання дається одна хвилина, привілеї першої відповіді надається тій команді, капітан якої раніше натисне на дзвоник, після звукового сигналу.
Відповідального назначає капітан команди.
Перемагає та команда, яка набере більше балів.
Якщо жодна команда не надала правильної відповіді на питання, чи був прострочений час, очко рахується нерозіграним, та переходить на слідуюче питання.
Науку все глибше осягнути прагни
пізнанням вічного жадобою нудь
Лише перших знань блисне тобі світло,
Ти взнаєшь межі для знання немає
Фірдоуси
(персидський та таджицький поет)
Хай кипить робота складними змаганнями,
Успіх вирішує не доля, а ваші знання!!!!
Питання до команд
(Так. Якщо покласти цукор відразу в чай, його температура трошки знизиться. А чим нижча температура, тим менше буде відрізнятися від кімнатної температури і тим повільніше чай буде остигати).
( Залити водою, вода не тільки зупинить доступ кисню до вогню, ще й почне випаровуватися, при цьому поглине деяку кількість тепла)