“Брейн-ринг ”
“Сила - в знаннях, знання - це опора,
Про це на уроці І буде в нас мова ”
Мета: поглибити і розширити знання учнів з фізики, сприяти розвитку логічного мислення,,прищеплювати ,,інтерес до,предмета.
Слово вчителя: Сьогодні наш захід ми проведемо в незвичній формі, в формі гри “Брейн-ринг”. В цій грі ми визначимо кращу команду та кращого зна-
X X X X X 'X Х’-' ' X
вця фізики.
Визначити кращого із найкращих , і команду, яка має право називатися “Знаннями фізики” визнане наше вельмишановне журі.
Ч ї • - - - -- - - ./ 1Г
Перед тим як перейти до гри, я зачитаю вам правила гри. І так, правша
гри:
І так розпочинаємо гру.
Щасти вам! Бажаю успіхів!
І так розпочинаємо І тур.
Назвіть 7 основних одиниць еталонів?
Відповідь: 1) година, 2) хвилина, 3) секунда, 4) метр, 5) кілометр, 6) квадратний метр, 7) кілограм.
Відповідь: Тверді тіла: а) зберігають свою форму, б) крихкість, в) пластичність, г) пружність, д) твердість, е) за певної температури тверді тіла плавляться, є) здатність упродовж тривалого часу зберігати форму.
Рідини', а) рідини мають власну вільну поверхню, б) усі рідини проявляють текучість, в) за певної температури рідини твердіють, г) рідини можуть випаровуватися, д) за певної температури рідини киплять.
Гази: а) легкі, б) заповнюють увесь наданий ним простір, в) вони легко стискуються і розширюються, г) вони не мають власної форми і легко її змінюють, д) не утворюють вільної поверхні, е) під час охолодження до певної температури гази скраплюються і стають рідкими.
Відповідь: “поширення”, в газах - найшвидше, в рідині - повільно, в твердих тілах - найповільніше.
Відповідь: Зміна положення тіла в просторі з часом.
Ваше завдання (вибрати одного експериментатора), але сам дослід обговорити всі разом.
І так перший експеримент:
Слово вчителя: приладів декілька, тому ви маєте право визначити ціну поділки на будь-якому із них.
Надаємо слово журі.
Поки журі підбиває підсумки двох турів, ми заслухаємо рубрику “Цікаво знати”.
(Зачитуємо реферат “ІІЛО ”).
Літературний:
Слово вчителя: ваше завдання скласти вірш із таких слів:
Ньютон, вага, сила, тертя, маса, виштовхувальна, Архімед, густина, рідина, тиск, Паскаль.
Слово вчителя: поки наші команди працюють, болільники допоможуть кожній із команд отримати додаткові бали: (кожне запитання оцінюється в 1 бал).
t
Слово вчителя: І так, болільники отримали бали командам, а зараз кожна із команд прочитає “Фізичну поему”.
Ваше завдання: дати якнайшвидше правильну відповідь на поставлене запитання. (10 запитань)
Якщо одна із команд помиляється, інша - має право виправити помилку.
Слово вчителя: І так, розпочинаємо:
Поки журі підбивають підсумки ми пропонуємо вашій увазі «хвилинку-цікавинку»
(Фізичний гумор)
Слово вчителя: останній конкурс - конкурс капітанів. Ваше завдання розгадати якнайшвидше кросворд.
Надаємо слово журі для визначення найкращої команди та найкращого знавця фізики.
Дякую за роботу.