“Брейн-ринг" з фізики для учнів 7 класу

Про матеріал
Метою гри є поглиблення й розширення знань учнів з фізики, сприяння розвитку логічного мислення, прищеплення інтересу до предмета.
Перегляд файлу

 

Гра

“Брейн-ринг ”

Девіз уроку:

“Сила - в знаннях, знання - це опора,

Про це на уроці                 І буде в нас мова

Мета: поглибити і розширити знання учнів з фізики, сприяти розвит­ку логічного мислення,,прищеплювати ,,інтерес до,предмета.

 

Слово вчителя: Сьогодні наш захід ми проведемо в незвичній формі, в формі гри “Брейн-ринг”. В цій грі ми визначимо кращу команду та кращого зна-

X X X X X 'X Х’-' ' X

вця фізики.

Визначити кращого із найкращих , і команду, яка має право називатися “Знаннями фізики” визнане наше вельмишановне журі.

Ч ї • - - - -- - - ./ 1Г

Перед тим як перейти до гри, я зачитаю вам правила гри. І так, правша

гри:

  1. В грі приймають участь дві команди.
  2. Гра буде проходити в 4 тури. Кожен тур складатиметься із 5 запи­тань, або експериментальних завдань, які будуть оцінюватись в 2 ба­ла.
  3. Болільники будуть відповідати на запитання, яке буде оцінюватись в бал. (болільник має право віддати бал команді за яку він вболіває.
  4. Конкурс капітанів буде оцінюватись в 5 балів.

 

І так розпочинаємо гру.

Щасти вам! Бажаю успіхів!



І так розпочинаємо І тур.

  1.   Запитання.

Назвіть 7 основних одиниць еталонів?

Відповідь: 1) година, 2) хвилина, 3) секунда, 4) метр, 5) кілометр, 6) ква­дратний метр, 7) кілограм.


  1.    Які властивості мають тверді тіла, рідини та гази?

Відповідь: Тверді тіла: а) зберігають свою форму, б) крихкість, в) плас­тичність, г) пружність, д) твердість, е) за певної температури тверді тіла плавляться, є) здатність упродовж тривалого часу зберігати форму.

Рідини', а) рідини мають власну вільну поверхню, б) усі рідини проявля­ють текучість, в) за певної температури рідини твердіють, г) рідини мо­жуть випаровуватися, д) за певної температури рідини киплять.

Гази: а) легкі, б) заповнюють увесь наданий ним простір, в) вони легко стискуються і розширюються, г) вони не мають власної форми і легко її змінюють, д) не утворюють вільної поверхні, е) під час охолодження до певної температури гази скраплюються і стають рідкими.


  1. Охарактеризуйте явище дифузії? Як дифузія проходить в рідинах, твердих тілах та газах?

Відповідь: “поширення”, в газах - найшвидше, в рідині - повільно, в тве­рдих тілах - найповільніше.


  1.   Який рух над механічним рухом?

Відповідь: Зміна положення тіла в просторі з часом.


  1.   Які є одиниці часу? Яка одиниця часу є основною? Відповідь: доба, рік, година, хвилина, секунда.


ІІ тур - експериментальний

Ваше завдання (вибрати одного експериментатора), але сам дослід обго­ворити всі разом.

І так перший експеримент:

  1.   Визначення ціни поділки приладу.

Слово вчителя: приладів декілька, тому ви маєте право визначити ціну поділки на будь-якому із них.

  1.   Вимірювання діаметру гороху та гречки.
  2. Вибрати самостійно і по черзі команди показують цей дослід і пояс­нюють фізичне явище.

Надаємо слово журі.

Поки журі підбиває підсумки двох турів, ми заслухаємо рубрику “Цікаво знати”.

(Зачитуємо реферат “ІІЛО ”).

III тур

Літературний:

Слово вчителя: ваше завдання скласти вірш із таких слів:

Ньютон, вага, сила, тертя, маса, виштовхувальна, Архімед, густина, ріди­на, тиск, Паскаль.

Слово вчителя: поки наші команди працюють, болільники допоможуть кожній із команд отримати додаткові бали: (кожне запитання оцінюється в 1 бал).

  1.   В чому вимірюється тиск? (Па)
  2.   У перекладі з грецької слово “фізика” означає ...? (“природа”)
  3.   Що таке траєкторія? (Лінія , яку описує тіло під час механічного руху)
  4.    Одиниця вимірювання швидкості? V = S [м/с]

t



  1. Назвати основну та кратні одиниці маси? Основне - (кг), кратні: тона, центнер, грам.

Слово вчителя: І так, болільники отримали бали командам, а зараз кож­на із команд прочитає “Фізичну поему”.


IV. Тур “Бліц-турнір”.

Ваше завдання: дати якнайшвидше правильну відповідь на поставлене запитання. (10 запитань)

Якщо одна із команд помиляється, інша - має право виправити помилку.

Слово вчителя: І так, розпочинаємо:

  1.   1т має ... 1000 кг
  2.    Основною одиницею швидкості є ... (1 метр/секунду (1 м/с)
  3.    1 год = ... хв. = ... секунд.
  4.    Прилад для вимірювання сили? (динамометр)
  5.    Чому рівне гравітаційне поле стола, (числове значення) = [9,8 Н/кг]
  6.    Як позначається вага? (Р - па)
  7.    Назвіть 2 види тертя? (тертя кочення, тертя ковзання)
  8.    Одиниця вимірювання тиску? (Па)
  9. Чому півкулі в досліді Отто Геріке, не можна розірвати, приклавши на­віть велику силу?
  10. Хто вперше виміряв атмосферний тиск? (Еванджеліста Торрічеллі).

Поки журі підбивають підсумки ми пропонуємо вашій увазі «хвилинку-цікавинку»

 

 (Фізичний гумор)


 


Слово вчителя: останній конкурс - конкурс капітанів. Ваше завдання розгадати якнайшвидше кросворд.

Надаємо слово журі для визначення найкращої команди та найкращого знавця фізики.

 

 

Дякую за роботу.


 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Інші матеріали
Додано
19 лютого 2021
Переглядів
839
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку