Брейн-ринг "Знаю, люблю Україну свою"

Про матеріал
Гра, на якій учасники можуть довести, що вони справжні патріоти, козаки і козачки,добре володіють знаннями про свою Батьківщину.
Перегляд файлу

Знаю, люблю Україну свою

Брейн-ринг 

3-4клас

Мета:Учити розуміти та поважати споконвічні традиції, звичаї українського народу. Закріпити знання дітей про Батьківщину, державні та народні символи. Розвивати інтерес до історії рідного краю; вміння спілкуватися під час обговорення командою питань. Виховувати почуття приналежності до свого народу, його духовної і матеріальної культури; патріотизм та дружелюбні відносини між членами команд та почуття поваги до команди-суперника.

 Хід гри

 

Сьогодні  нашу виховну годину «Знаю, люблю Україну свою»  ми проведемо у вигляді інтелектуальної  гри «Брейн-ринг». Гра, на якій наші учасники можуть довести, що справжні патріоти, козаки і козачки,добре володіють знаннями про свою Батьківщину. По закінченні гри переможці отримають призи.

(Попередньо учасники поділені на дві команди. Обрані назви команд і капітани. Запрошені гості- діти з паралельного класу. Присутнє журі , яке буде оцінювати роботу гравців і команд, це діти старших класів.)

 

1. Загадки про Україну.

  Кожна команда отримує роздруковані загадки про Україну. За певний проміжок часу потрібно записати відповіді і листки здати для журі.

Кожна правильно відгадана загадка – 1 бал.

 

2. Танграм.

   

Завдання: скласти із геометричних фігур козака або коня.

 

3. Запитання  про козаків .

За певний проміжок часу команди мають дати відповіді на запитання про козаків або Україну.

(за кожну правильну відповідь зараховується 1 бал)

Питання до гри

1.      Коли відзначають свято козацтва в Україні?

2.      Що означає слово «козак»?

3.      Де жили козаки?

4.      За якими зовнішніми ознаками можна було розпізнати козака?

5.      Яка зброя була у козаків?

6.       Як називали житло козаків?

7.      Назвіть першого засновника Запорізької Січі.

8.       Хто був вірним , найближчим другом козака?

9.      Як називалася страва, яку подавали на сніданок козаку?

10.  Як називали учнів, яких приставляли до досвідчених козаків?

11.  Чим займалися козаки у вільний час?

12.  Хто був покровителем козаків?

 

4. Скласти пазл.

Скласти пазл із заламінованої  і розрізаної  копії картини Ільї Рєпіна «Як козаки турецькому султану листа писали»

Зразок є на дошці, але увага ведучого на нього не звертається.

Бали нараховуються за швидкість і правильність.

 

 

5. У писаря.

Написати за певний час чим більше слів пов’язаних із Україною,

козацтвом.

1 слово- 1бал.

 

6. Одяг козака.

На окремих картках зображено  різний вид одягу. Відібрати ті картинки на яких зображений одяг козаків.

 

7.Розгадування ребусів.

Кожна команда одночасно отримує  картинки з ребусами.

1 правильно розгаданий  ребус- 1 бал

 

 

 

 

 

8. Виконання пісні про Україні обома командами.

  Між конкурсами були хвилинки- цікавинки. Цікаві моменти із життя козаків,які готували і розповідали учні-глядачі.

  Журі оголошувало результати кожного конкурсу .

  Поки звучить пісня журі підводить підсумки гри для оголошення                результату.

Усі учасники і гості гри отримують солодкі призи.


 

 

doc
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
1053
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку