Сценарій дасть можливість класному керівнику чи педагогу-організатору цікаво провести свято до Дня Валентина, вдосконалити в учнів вміння працювати в команді, а також проявити і показати свої знання.
БРЕЙН-РИНГ
« Кохання – поезія і сонце життя.»
Для початку, поки свято ще не ввійшло у повну силу, трохи історії. Багато століть тому давньоримським воїнам закон не дозволяв одружуватися, поки вони перебували на службі (а служба тривала 25 років!), і тим більше освячувати його в церкві. Святий Валентин, пастир і духівник воїнів, потайки благословляв люблячі серця і, незважаючи на заборону, освячував відносини церковним обрядом.
Але коли про все це дізналися непокірного священика стратили 14 лютого. З тих пір цей день відзначається як день закоханих. Неодмінним атрибутом урочистостей Дня Святого Валентина є валентинка - послання, яке посилають коханій людині.
Перш ніж розпочати наш брейн-ринг ми проведемо жеребкування, щоб поділити вас на три команди. Кожен з учасників з кожного класу будуть витягувати карточку з числом, яке означає номер команди. Коли вже команди сформовані, тож вам дається 1 хв., щоб дати назву команді і вибрати її капітана.
Команда №1_______________________Капітан___________________________
Команда №2_______________________Капітан___________________________
Команда №3_______________________Капітан___________________________
Правила гри
Змагання наші проходитимуть у три тури. У 1 та 2 турах по 10 запитань, у 3 турі – 5 запитань. В 1 турі правильна відповідь оцінюється 1 балом, в 2 – 2 балами, 3 – 3 балами. До кожного туру ви отримуватимете сердечка на яких писатимете свою відповідь. На обговорення питання вам дається 1 хв. Якщо ж після 3 туру вийде так, що команди набрали однакову кількість балів, тоді честь своєї команди захищатимуть капітани. Протягом 1 хв. вони повинні дати якнайбільше правильних відповідей на питання.
Для того, щоб наші змагання пройшли справедливо, я запрошую наше журі у такому складі:
1.______________________________________________________________________
2._____________________________________________________________________
3.______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Всім удачі!
I тур
Журі підводять підсумок 1 туру і оголошують результати.
II тур
Для того, щоб вас трішки похвилювати, ми зробимо інтригу і після 2 туру не будемо оголошувати результати.
III тур
Сорока. «Сорока на хвості принесла», — говорять про яку-небудь новину.
Мураха. Ця кислота так і називається — «мурашина».
«Амінь», щоуперекладі з давньоєврейської мови означає «Нехай буде так».
4.Місто в Україні, що є обласним центром. Збудоване у ХІІІ ст. Галицьким князем Данилом Романовичем на честь його сина. (Львів)
5.Посмішку цієї жінки знає весь світ, її портрет написав видатний художник Леонардо да Вінчі. (Мона Ліза. Джокондо)
Поки журі підводить підсумок змагань, для вас звучить пісня у виконанні Мельника Романа
Настав час для підведення підсумків нашого брейн-рингу.
Питання брейн-рингу
Питання зі скриньки
Клоуни, імена яких Шість, Сім, П’ять, хотіли так стати в один ряд, щоб цифри на їх костюмах утворили трьохзначне число, яке ділиться на 13 без остачі. Спочатку в них не виходило та незабаром один із них здогадався і крикнув: «Придумав!». І все вийшло, як хотілось. Розгадай секрет його трюка. (клоун Шість перекинувся, став на голову і вийшло число 975, яке без остачі ділиться на 13).
До курника часто навідувався лис. Мисливці вирішили його вполювати. Стали з рушницями неподалік від курника, і почали чекати, коли непроханий гість почне виносити свою здобич. А лис відчув, що на нього чатують, вирив під курником нору і мерщій утікати! Побачив ту нору один із мешканців та й каже: – Ох і хитрий лис! Скільки днів приходив лис до курника? Відповідь знайдеш в одному зі слів останньої фрази. (Відповідь у слові «хитрий». Три дні)
Завершальний тур нашого «Ерудит-шоу» – швидкісна естафета «Навздогін за лідером».
Учасники будуть по черзі підходити до мікрофону, а ведуча буде швидко читати питання. Якщо ерудит не знає відповіді, він говорить: «Далі». Завдання учасників – дати якомога більше правильних відповідей протягом 1 хв.
(Після закінчення 5-го туру журі підводить підсумки, а в цей час виконуються номери художньої самодіяльності).
Настав час передати мікрофон голові шановної «Ради наймудріших» для підведення підсумків «Ерудит-шоу».
(Визначення переможців, вручення нагород)
Естафети «Навздогін за лідером»
№1
№2.
№3
№4
№5
№6.
№7
№8