Будь обережним на дорозі

Про матеріал
поглибити знання учнів про правила дорожнього руху, повторити основні правила пішоходів та транспорту, виховувати вміння обережно поводитись на вулиці
Перегляд файлу

Місячник «Будь обережним на дорозі»

На фоні музики виходить ведучий та дитина

1. Привіт, друзі!

2. Привіт!

1. Ну що ж, сьогодні ми пригадаємо правила дорожнього руху.

2. Ну для чого нам ці правила? Ми що водії чи що?

1. А ти гадаєш, що правила дорожнього руху повинен знати тільки шофер?

2. Ну звичайно ж, що ні. Ще й поліцейський.

1. А ще? (водії, пішоходи, пасажири, велосипедисти)

2. Все!

1. Це погано, що ти так думаєш. А ви діти, теж так думаєте? Але ж по вулицях рухаються не тільки машини, а й пішоходи, тож виходить, що й вони мають знати правила дорожнього руху, правда ж? Кожен учень знає, що червоне світло –руху немає, зелений - шлях вільний, іди сміло.

2. А якщо жовтий, то що треба робити, йти чи стояти?

1. Якщо жовтий, то треба….

2. Бігти! Бігти, поки червоний не засвітився!

1. Ай-я –яй…та що ж ти кажеш? На жовте, як і на червоне рухатися не можна!

2. Скажіть, ну а якщо світлофора взагалі немає, адже бувають же такі місця? Чи там, де немає світлофора, там немає і правил? Переходь, де хочеш.

1. А от і нічого подібного.

2. Там, навіть, де немає світлофора рух є?

1. Є… А раз є рух, то є й правила. А в них сказано, що переходити вулицю можна тільки не перехресті. Ось якщо ви переходите вулицю, то куди спочатку треба подивитися?

2. Під ноги, раптом монетку знайдеш чи іграшку яку…

1. Вдалий час ти знайшов для знахідок. Дивитися треба не під ноги, а наліво, якщо машин немає дійти до середини вулиці і подивитися направо.

2. І тут раптом машини, що робити, Га?

1. Я то знаю, що робить, а ви?

2. І я знаю, треба бігти поки цілий

1. Куда бігти?

2. Вперед… Назад

1. Да зупинитися потрібно, зупинитися і стояти на місці. А якщо ви будете бігати вперед – назад, вперед – назад, жоден шофер не зможе зрозуміти гальмувати чи об’їжджати вас.

2. Але на те він і шофер, щоб думати.

1. Ні-ні-ні, пішохід повинен сам відповідати за свої вчинки, а правила дорожнього руху повинен знати також добре як і водій, тоді їх зустрічі на вулиці будуть закінчуватися щасливо.

2. Ось тому ми й хочемо щоб зараз ми всі разом пригадали правила дорожнього руху і завжди їх дотримувалися.

Звучить пісня «Пішоходи»  - імітація руху на дорозі

Під звуки пісні «Девочка в маленьком пежо» виїжджає Міс Баба Яга /на пішоході діти/ Баба Яга зупиняється.

Яга. Ану, жовтороті, звільняйте дорогу!

Не може чекати така ВІП-особа.

Хіба ви не бачите, хто я така?

Міс-2017 – Баба Яга!

Діти:

Та ми ж не порушили правил, бабусю.

Ось «зебра», ось знак. Хіба це не так?

Яга:

Не сперечайтесь зі мною, дрібнота!

Як ви посміли роззявити рота?

Я вже велика і маю права,

Робитиму те, що захочу сама!

А ваші правила! Нащо мені їх знати? Я прекрасно обійдусь і без них!

Ведучі:

Ти марно не слухаєш менших.

І, швидше за все, ще почнеш шкодувати.

Дорога не терпить недбалих людей

І може жорстокою стати тепер.

Під музику пісні «Девочка в маленьком пежо» Яга недбало махає рукою і продовжує рух.

Звук аварії на дорозі. З’являється підхромуючи Баба Яга, за нею везуть ступу.

Ведучий. Набирає номер телефона

Алло! Це інспектор? Дійте негайно!

Тут ДТП на дорозі буквально.

Інспектор:

Інтенсивний нині рух на дорозі

Для інспектора ДАЇ день в тривозі

Треба дати лад на вулицях і вуличках.

Не встигаю на роботі з’їсти булочку.

Нас життя знать про дорогу всіх заставило.

Раз словечко, два словечко.

Вийде правило!

  • Так-так, я вже тут. Винуватиця де?

У відділок хай зі мною пройде.

Баба Яга:

Та я ж не хотіла, та я ж не навмисне.

Не буду я більше, не буду я більше.

Перехожий:

Щастить, що відбулася легко, без травм ти.

Баба Яга:

Та як же без травм, а моє «Пежо»?

Ой горе, не візьмуть зніматись в кіно.

Інспектор:

А це тобі, Бабцю-Ягусю, наука,

Щоб правила вчила, а не музику слухала.

Щоб про безпеку дбати завчасно –

Слід школу тобі відвідати нашу.

Як тільки ти правила вивчиш усі.

Одержиш знову права свої.

Інспектор:

                Діти, давайте допоможемо Бабі Язі здати на права, і пограємо в гру

« Веселий світлофор».

Гра. «Зелений» - ногами топаємо;

«Жовтий» - хлопаємо;

«Червоний» - сидимо тихо.

Ведучий:

Ось, бачиш, Бабусю, як добре ми впоралися із завданням.

 

Під музику пісні Фаліон Наталії «Лісапет мій лісапед» Баба Яга йде за куліси.

Б. Яга: Дякую, вам за науку та мені вже час.

В. Добре, бабусю, а ми поки що пригадаємо, як мають поводити себе пішоходи на дорозі переглянувши відео.

  1. Ніколи не перебігайте вулицю перед транспортом, що рухається.
  2. Не влаштовуйте ігри біля транспорту.
  3. Не чіпляйтеся за транспорт, який рухається.
  4. Не грайте на тротуарах і рухомій частині вулиці (особливо взимку)
  5. Не катайтеся на роликах, велосипедах поблизу дороги.

В: А тепер давайте згадаємо, хто регулює рух на дорозі? (світлофор, регулювальник, знаки) Які знаки дорожнього руху ви знаєте?

Хл. А зараз поглянемо на монітор і пригадаємо, де ви могли бачити ті чи інші знаки? 

В: Молодці, діти! Я бачу, що дуже добре знаєте знаки дорожнього руху та вмієте ними користуватись. Обов’язково, під час переходу треба звертати увагу на знаки, які розташовані на вулиці. Від вашої уваги, залежить ваше життя.

Відеопергляд мультика

Хл: А чи любите ви відгадувати загадки? Давайте, трішки повідгадуємо. Ну що готові?!

1.Тисне вчасно гальма й газ,

Відвезе усюди нас.

Для доріг він хлопець свій!

За кермом сидить …(Водій)

2.Тротуаром йдуть малята,

Жваві хлопчики і дівчата.

Не кричать і не пустують –

Дуже ввічливо крокують.

Симпатичні всі на вроду

Наші діти – … (Пішоходи)

3.Йде з села до села,

А з місця не рушить. (Дорога)

4.Біжать чотири брати

І один одного не можуть наздогнати. (Колеса)

5.Ми побачили з тобою, як одною лиш рукою,

Тільки жезла він підняв – вантажівку вмить спиняв.

Що ж це за силач такий? Це, малята …(Постовий)

 

6.На дорозі звір лежить:

Весь у смужку, ніби спить.

У степу він народився,

А у місті нам згодився.

Цього звіра звати «зебра»,

В нього є смугасті ребра.

Знає кожний пішохід –

Це безпечний … (Перехід)

7.Смугаста указка,

Наче паличка з казки. (Жезл)

8.Підморгне зеленим оком – ми йдемо,

Підморгне червоним – стоїмо. (Світлофор).

Вед. Молодці, добре відгадуєте загадки. А чи знаєте ви, що добрим другом та помічником світлофора є регулювальник, а хто він такий, вам підкаже наше відео. Увага, на монітор.

(Перегляд відео файлу роботи регулювальника)

Вед. Ви подивилися відео фрагмент з роботи регулювальника. Отже, хто такий регулювальник. Регулювальник – це людина, яка стоїть на перехресті для того щоб допомогти водіям безпечно роз’їхатися.

Хлоп. Якщо на перехресті працюють і світлофор і регулювальник – сигнали регулювальника головні. Для того щоб жести регулювальника у вечірній час було добре видно, всередині жезла поміщають лампочку. Регулюваль­ник натискає на кнопку, загоряється лампочка, і всі бачать, який сигнал він подає. Їх виконують усі учасники руху: і пішоходи, і водії.

Вед: Жити у місті і не знати правил дорожнього руху неможливо. Для того, щоб зберегти життя та уникнути неприємних ситуацій на дорозі, треба знати правила дорожнього руху.

Хлоп. До нових зустрічей, друзі.

Вед. Дякуємо за увагу.

 

 

docx
Додав(-ла)
Ширай Альона
Додано
18 січня 2022
Переглядів
203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку