Буклет «Лідерство – запорука успіху»

Про матеріал
Буклет «Лідерство – запорука успіху» - це практичні матеріали для проведення відповідного практичного семінару для лідерів серед здобувачів освіти.
Перегляд файлу

Тема:  Лідерство-запорука успіху

 

Мета: вдосконалення лідерських здібностей учнів.

 

Завдання:

  • ознайомлення  учнів з теоретичними основами та принципами розвитку лідерства;
  • поглиблення знання учнями самих себе, своїх психологічних особливостей, усвідомлення своїх дій і думок, зміцнення позитивних якостей особистості, набуття навичок адекватної поведінки в певних соціальних ситуаціях;
  • розвиток організаторських та комунікативних здібностей;
  • розвиток вміння встановлювати та розвивати соціальне партнерство;
  • формування навичок співпраці в команді;
  • формування стратегії дій лідерів з перенесення здобутих знань і навичок на актив та весь колектив класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Велич лідера - не в його власній силі, а в здатності надавати сили людям, що оточують його»

                                                 Максвелл  Джон                                                                                                                                                             

 

 

 

 

 

 

Лідерство - стиль життя,

девіз якого:

«Якщо не я, то хто

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наша адреса:

 

 

 

 

 

 

 

 

БАРВІНКІВСЬКА РАЙОННА

ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВІДДІЛ ОСВІТИ

 

 

ПРОГРАМА

практичного семінару

 для лідерів учнівського самоврядування

 

«Лідерство –  запорука успіху»

 

 

Девіз: «Лідерами не народжуються,

             лідерами стають».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План проведення  семінару

І. Організаційний блок

8.00-8.30 - Реєстрація учасників семінару.

8.30-8.35 - Ознайомлення з планом роботи.

8.35-9.00 - Продовження знайомства.

                   Гра-розминка «Асоціації»

                   Вправа «Я пишаюсь собою, коли...»

9.00- 9.05- Повторення правил роботи в групі.

9.05-9.10-Очікування учасників «Квітка очікувань».

ІІ.Теоретичний блок. 9.10-10.30

1.Інформаційне повідомлення «Основи ефективного лідерства».

                                           Пономаренко М.І., методист РМК

2. Колективне складання портрету лідера.

                                           Пономаренко М.І., методист РМК

3. Інформаційне повідомлення «Лідер – організатор однолітків».

                                           Педенко Л.М., методист БТДЮ

4. Напрямки роботи органів учнівського самоврядування.

5. Планування роботи органів учнівського самоврядування.

                                         Пономаренко М.І., методист РМК

6.Організація роботи з молодшими школярами

                                           Педенко Л.М., методист БТДЮ

ІІІ. Практичний блок.  10.30-11.00

1. Розвиток практичних навичок.  Складання плану роботи та презентація його по групах.

 2.Тренінг на розвиток комунікативних здібностей «Запровадження змін».

3. Ігри, які можна провести з однолітками.

ІV. Майстер – клас «Скарбничка корисних справ» 11.00-11.45

1. Презентація книги «Герої не вмирають»

 Методист районної бібліотеки  С.О.Григоренко

2.Зустріч із  краєзнавцем, журналістом, поетом В.І.Мандрикою. 

3. Відвідування виставки колажів «Наше місто і нам в ньому жити» В.І.Мандрики у краєзнавчому музеї.

V. Підсумково-узагальнюючий блок. 11.45-12.00

1.Рефлексія «Піраміда».

2.Процедура прощання «Нам сьогодні вже щастить..».

 

 

 

 

Сфери діяльності органів учнівського самоврядування:

 

 

  • управлінсько-самоврядна;
  • соціально-правового захисту;
  • інформаційно-соціологічна;
  • профілактично-оздоровча;
  • навчальна;
  • екологічна;
  • дозвіллева;
  • науково-дослідницька;
  • спортиво-туристична;
  • профорієнтаційна;
  • розвитку соціальної творчості;
  • трудова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Планування  роботи органів учнівського самоврядування

 

Планування – це процес вироблення плану.

 

Види планування:

  • за строками;
  • за можливостями;
  • за способом

 

Алгоритм планування:

  • аналіз планування  з минулого періоду (що вдалося зробити, а що ні);
  • пошук нових заходів (з досвіду інших навчальних закладів та організацій);
  • створення власних нових заходів (на основі вже відомих);
  • складання плану роботи (включаючи знайдені та створені заходи).
doc
Додано
30 січня 2020
Переглядів
417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку