Ч. Діккенс «Різдвяна пісня у прозі». Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження.

Про матеріал
Інтегрований урок англійської мови та зарубіжної літератури в 6-х класах. Урок за повісню Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня у прозі", Вчитель ознайомила дітей з традиціями святкування Різдва.
Перегляд файлу

Тема: Ч. Діккенс  «Різдвяна пісня у прозі». Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження.

The Subject. «Christmas Holiday» after the novella «Christmas Carol in Prose» by Charles Dickens.

 

Мета: навчальна :вдосконалювати навички аналізу тексту, характеристики героя, розкрити роль фантастичних образів у духовному переродженні Скруджа, розвиваюча: розвивати творчу уяву, інтелект учнів, формувати культуру мовлення, чіткість і точність думок, виховна: виховувати загальнолюдські цінності, формувати гуманістичні ідеали – совісті, справедливості, милосердя, любові.

The Objective:

 • develop creativity rhyming the suggested words;

 • display their listening skills when recognizing the characters in the role play exercise;

 • use Christmas vocabulary to  match nouns, adjectives, verbs and their points of view as well as synonyms; 

 • express their viewpoints about the change of the main character;

 • share their feelings of joy singing English carols;

 • widen their cross cultural knowledge and sensibility.

 

Обладнання: мультимедійна дошка, аудіозаписи,  відеозаписи, підручники з текстом  «Різдвяної пісні у прозі» Ч.Діккенса.

Materials. Flashcards, handouts, learning apps, interactive board.

Тип уроку. Комбінований урок.

Дата проведення уроку. / Date. 14.12.2021.

Зміст роботи

  1. Організаційний момент.

Учителі вітаються  з дітьми. 

Good morning boys and girls. I am glad to see you. Sit down, please. How are you? How is your mood now? Show me.

учні показують смайлики

What color is it? It’s red. Find the red Christmas tree. This is your desk. Sit there. (далі жовтий, синій і зелений).

учні розподіляються по групам по кольорам

What do think our lesson will be today is going to be today. (Interesting, comfortable, unforgettable, useful, educational,  …)

OK, our lesson is unusual for you and for me. It will be two language: Ukrainian and English. I want to ask you to be attentive and active. Don’t be afraid, don’t be silent. Look at the screen.

демонстрація екрану

літак, квиток, глобус – подорож (travelling).

How to say in one word. (travelling). What is our lesson about?

Do you like travelling?

Let’s travel.  

Слайд: королева, Біг Бен, Чарльз Діккенс

What is name of this country (Great Britain) and do you know what is the capital of Great Britain (London).

You are right.  We are in London now.

 

Учитель англійської мови  розпочинає урок, звертаючись до дітей  та акцентуючи їх увагу на зображення на мультимедійній дошці, тим самим підводить їх до того, що вони повинні відгадати тип уроку ( Картинки з зображенням елементів подорожі)

Також учитель англійської мови  пропонує відгадати, до якої країни діти будуть сьогодні подорожувати. Для цього на дошці з’являються  зображення різних країн, видатних  та пам’ятних місць. Серед зображуваного повинна бути фотографія Ч.Діккенса.

2.

Учитель зарубіжної літератури озвучує тему та мету уроку та переходить до перевірки домашнього завдання.

3.

 Перевірка домашнього завдання. Дітям пропонуємо відгадати, кому належать цитати із « Різдвяної пісні у прозі»

А.

 Будьте здорові, зі Святим вечором, з веселим Різдвом, дядечку! Щасти вам! (Скруджів племінник)

Б.

 Ну, то не заважай мені зовсім про нього не думати. Нехай воно тобі  буде щасливим! А справді, чи принесло воно тобі коли – небудь щастя ? ( Скрудж)

В.

 Дивно, що ти протягом  стількох років  не згадав про неї. ( Дух минулих Різдвяних свят)

Д.

 Ми йому завдячуємо цим бенкетом? Я хотіла б, щоб він був тут. Я сказала б йому свою думку про нього. Сподіваюсь, що вона б йому прийшлася  до смаку! (Пані Кретчит)

Ж. Нехай буде над кожним з нас Боже благословення,його любов і ласка ! (Маленький Тім)

З.

 Я шануватиму у своєму серці Різдво і буду думати про нього цілий рік! Я спокутую минуле  теперішнім і майбутнім. Усі три духи будуть завжди зі мною. Я не забуду їхньої науки ! ( Скрудж)

4. Робота над матеріалом уроку. Учитель зарубіжної літератури аналізує текст « Різдвяної пісні у прозі» за запитаннями :

5. Робота в групах, вчитель англійської мови роздає картки, на котрих написаний текст про Скруджа. Треба поставити в Past Simple.

Now Work in groups. Let’s read the text about Scrooge in English. Complete the text with Past Simple of the verbs in brackets.

6. Фізкультхвилинка ( проводить учитель англійської мови).

Let’s relax a little.

7. Складання лексичних пазлів за QR-кодом.

For our next task we need a mobile phone and QR-code. What can you say about this picture? Do you like it? What is it? (This is a puzzle)

Заходить Скрудж з розповіддю про себе.

8. За 10 хвилин до кінця уроку раптово приходить до класу Скрудж. Він коротенько розповідає про своє життя та поздоровляє учнів з Різдвом та Новим роком.

 

9. Робота з інтерактивною дошкою. На екрані з’являються слова, написані англійською та українською мовами, які характеризують Скруджа на початку твору та в кінці.

What was Scrooge at the beginning of the Christmas carol? And what is Scrooge now?

Скрудж

На початку твору

В кінці твору

Злий     

Жадібний 

Небалакучий     

Одинак 

 Грубий      

Angry

Cold

Alone

Greedy                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Добрий

Вихований

Милосердний

Веселий

Життєрадісний

Happy

Polite

Cheerful

Kind

                                                                          

10. Слово вчителям. Вони поздоровляють учнів з Різдвом та бажають дітям найкращого.

I wish you that all your dreams come true, and walking through your life you never become such as Scrooge! Marry Christmas my dear pupils!

11. Відеоролик, у якому діти звертаються із поздоровленнями.

А. Наближається чудове свято -  Різдво. У такі дні люди стають добрішими, милосерднішими та бажають один одному щастя та злагоди. Ми також зичимо  всім мира.

Б. Хай біди не турбують ваші оселі.

В. У ваших душах хай запанує спокій та надія на щастя.

Г. Хай буде мир та злагода у ваших родинах.

Д.Бажаємо доброго здоров’я

Ж. Нехай любов у серцях тріумфує, а віра не покидає ніколи.

З. Нехай теплі долоні рідних вселяють віру в щасливе майбутнє.

К. Нехай Господь Бог буде неймовірно добрий до вас і дуже милостивий, подарує свою безмежну любов і тепло.

Л. Бажаю величезного щастя, яке складається з посмішок рідних людей.

М. Різдво Христове – ангели співають, люди радіють, прославляючи Спасителя. Нехай в це світле свято оживе в ваших серцях надія, прокинеться любов і милосердя, добром і благодаттю наповниться кожен будинок. ( В цей момент пропонують діти всім присутнім Різдвяні пряники)

12. Вчителі пропонують дітям  прикрасити паперову ялинку своїми побажаннями,  які деякі діти напишуть англійською мовою.

You can write in Ukrainian or English. And now we will decorate our Christmas tree. Who wants to hang the first toy?

13. Підсумки уроку + дітям пропонуємо показати смайліки, які характеризують їх настрій в кінці уроку. На дошці  можна  написати цитату, яка належить Ч.Діккенсу: «Не гроші роблять людину щасливою, а людяність».

Thank you for your work! Everybody has worked hard! Well done! I`ll give you the best marks. Did you like our lesson today? How are you?

14. Домашнє завдання. I am sure now you know a lot about Christmas traditions in Britain. One of the traditions is writing postcards to  Santa Claus. So, at home design a Christmas  postcards and take it for the next lesson. Thank you for your work.

1

 

docx
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку