Підтема: Малюнки.
Мета:
Обладнання: Підручник, робочий зошит, аудіо запис вірша, схематичний вірш, скоромовка, тематичні малюнки для відпрацювання лексичних одиниць, індивідуальні картки для самостійної роботи, індивідуальні картки для письма, картки з правилами читання, комп’ютер, відеозапис фізхвилинки, малюнки дій для гри «Що я вмію робити», дитячі малюнки монстрів.
Хід уроку
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
Т: How are you?
Ps: Fine, thank you.
Т: Sit down, please.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми повторимо назви частин тіла, будемо тренуватись описувати зовнішність, повторимо вірш про ведмедика Теді та скоромовку про кота Сема, будемо грати в ігри, виконувати цікаві завдання, читати й писати.
Let’s start our lesson!
Check on Homework 3. Перевірка домашнього завдання.
Учні ланцюжком читають слова записані в зошиті. Учитель підходить до кожного й перевіряє правильність і охайність виконання вправи в зошитах.
Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Повторення вірша (впр. 4 (с. 91)).
Учні слухають вірш з аудіо запису. Потім повторюють за аудіо записом. Читаю вірш самостійно. Потім клас хором розповідає вірш разом зі мною.
I’ve got two eyes,
A mouth and a nose.
I’ve got two feet,
But I haven’t got toes.
Two hands, two ears
And lots of hair…
What am I?
I am a teddy-bear!
Після цього учні читають його за схемою. Потім самостійно один-два учні декламують його.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Pronunciation Practice 1. Тренування у вимові звуків.
Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Давайте повторимо скоромовку, яку ми вивчили на попередніх уроках. Учні разом з учителем повторюють скоромовку по кілька разів.
Sam is a big cat.
It can sit.
It can stand.
Reading 2. Навчання читання. Впр. 4 (с. 95).
Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на буквосполучення ght, al та звуки [t], [ↄ:], що їм відповідають. Учитель читає слова та речення вправи, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читають слова й речення вправи самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність вимови слів.
Vocabulary Practice 2. Відпрацювання лексичного матеріалу.
1) Робота з картками.
Учитель показує учням тематичні картки з зображенням частин тіла і називає, що на них зображено, учні повторюють. Учитель кріпить картки до дошки.
2) Гра «Увага!».
Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає одну з карток з дошки. Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не вистачає. Той, хто першим назвав слово, якого бракує, підходить до дошки і в той час, як інші учні заплющать очі, знімає іншу картку. Гра триває.
3) Робота з індивідуальними картками.
Учні отримують картки і самостійно письмово виконують завдання. По закінченні роботи вони ланцюжком читають складені слова. Учитель підходить до кожного й перевіряє правильність написання слів.
Physical Activity 3. Фізкультхвилинка.
Учитель показує картки на двох партах малюнками донизу. Клас поділяється на дві команди. Члени кожної з них ланцюжком підходять до парт, беруть по одній картці й складають речення, використовуючи назви дій, які на них зображені. За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.
Наприклад:
Р1: I can swim. Р2: I can jump…
Listening Comprehension and Speaking 4. Аудіювання. Розвиток умінь мовлення.
Гра «Яке чудовисько моє?».
На дошці прикріплені учнівські малюнки з зображеннями чудовиськ та малюнок мого чудовиська. Я описую свій малюнок чудовиська, не називаючи його ім’я. Учні намагаючись вгадати та правильно назвати ім’я цього чудовиська. Той, хто відгадав, виходить до дошки й описує своє чудовисько. Гра триває. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень.
Т: My monster is very nice. It has got two heads and hair. It has got four eyes, four noses, one mouth and four ears. It has got three arms and three legs. My monster is funny.
Наприклад:
P1: My monster has got one head. It has got hair. It has got one eye, two mouths, one nose and four ears. It has got three arms and one leg.
P2: Is it Zig?
P1: No, it is not.
P3: Is it Zog?
P1: Yes, it is.
Writing 5. Письмо.
1) Робота з індивідуальними картками. Впр. 5 (с. 94).
Учні отримують картки і самостійно письмово виконують завдання. По закінченні роботи вони ланцюжком читають складені слова. Учитель підходить до кожного й перевіряє правильність написання слів.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
Переписати в5, с.95
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Заключна бесіда з учнями.
Т: Чи сподобався вам урок?
Які завдання вам сподобались більше за все?
Які завдання були складними?
Чого ви сьогодні навчились?
Структура уроку
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми повторимо назви частин тіла, будемо тренуватись описувати зовнішність, повторимо вірш про ведмедика Теді та скоромовку про кота Сема, будемо грати в ігри, виконувати цікаві завдання, читати й писати.
Let’s start our lesson!
Check on Homework 3. Перевірка домашнього завдання.
Учні ланцюжком читають слова записані в зошиті.
Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Повторення вірша (впр. 4 (с. 91)).
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Pronunciation Practice 1. Тренування у вимові звуків.
Sam is a big cat. It can sit. It can stand.
Reading 2. Навчання читання. Впр. 4 (с. 95).
Vocabulary Practice 2. Відпрацювання лексичного матеріалу.
1) Робота з тематичними картками.
2) Гра «Увага!».
3) Робота з індивідуальними картками.
Physical Activity 3. Фізкультхвилинка.
Listening Comprehension and Speaking 4. Аудіювання. Розвиток умінь мовлення.
Гра «Яке чудовисько моє?».
Т: My monster is very nice. It has got two heads and hair. It has got four eyes, four noses, one mouth and four ears. It has got three arms and three legs. My monster is funny.
Writing 5. Письмо.
1) Робота з індивідуальними картками. Впр. 5 (с. 94).
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
Переписати в5, с.95
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Заключна бесіда з учнями.
Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все?
Які завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?