Числові та буквені вирази. Формули

Про матеріал
Презентація з математика "Числові та буквені вирази. Формули" 5 клас НУШ за підручником Істера.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку:«Числові та буквенні вирази. Формули. »5 клас НУШ

Номер слайду 2

Натуральний ряд чисел. Запитання Що таке числовий вираз? Що називають буквенним виразом? Що таке рівняння? Які формули ви знаєте? Як знайти значення числового виразу?

Номер слайду 3

Натуральний ряд чисел. Числові вирази Вирази, які складаються із чисел, знаків дій та дужок називають числовими виразами. 12 + 73123 : 3 - 15(58 349 - 13 158) ∙ 2610259 – (891 + 4876 : 2)Наприклад:

Номер слайду 4

Натуральний ряд чисел. Числові вирази. Оксана придбала 5 зошитів по 3 грн та 4 по 4 грн. Склади числовий вираз для обчислення кількості грошей, що витратила дівчинкаю5 по 3 грн4 по 4 грн? грн. Розв’язування:5 ∙ 3 + 4 ∙ 4 = 15 + 16 = 31 грн.

Номер слайду 5

Натуральний ряд чисел. Буквенні вирази Вирази, які містять букви, числа, знаки дій та дужки називають буквеним виразами. а : к, 249 + а;(а + в) – с;701 : а -14 Наприклад: Значення буквеного виразу залежить від значень букв, які до нього входять.

Номер слайду 6

Натуральний ряд чисел. Буквенні вирази. У Максима було х солдатиків, а у Віктора на 5 солдатиків менше. Склади буквенний вираз і обчисли загальну кількість солдатиків, якщо х = 8 Максим - х солдатиків. Віктор – на 5 менше? грн. Розв’язування:х + (х - 5), якщо х = 8 то8 + (8 – 5) = 8 + 3 = 11 солдатиків

Номер слайду 7

Натуральний ряд чисел. Усні вправи. Числові вирази. Буквенні вирази13 - 5х - 52а + 13123 : 3a = b + c999 + 1

Номер слайду 8

Натуральний ряд чисел. Формули. Формула– запис деякого правила за допомогою букв, що встановлює взаємозв’язок між величинами. Формули допомагають обчислити значення однієї із взаємопов’язаних величин за відомими значеннямирешти величин.

Номер слайду 9

Натуральний ряд чисел. Формула шляху90 км/год2 год

Номер слайду 10

Натуральний ряд чисел. Формула площі та периметру. Щоб знайти площу прямокутника треба помножити довжину на ширину. Периметр прямокутника дорівнює сумі довжин його сторін.aabb. S = a ∙ b. P = a + b + a + b

Номер слайду 11

Робота з підручником№442. У Сергія було а моделей машинок. На день народження йому подарували ще 15 моделей. Скільки тепер моделей машинок буде у Сергія?а + 15

Номер слайду 12

Робота з підручником№445. Знайди значення виразу m – 145, якщо m = 389, m = 1002.1) Якщо m = 389, то 389 – 145 = 2442) Якщо m = 1 002, то 1002 – 145 = 857

Номер слайду 13

Робота з підручником№448. Заповни в зошиті таблицю.{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}m32712135221n1599870m + nm – n486168220022652215221

Номер слайду 14

Робота з підручником№451. Знайди, використовуючи формулу відстані s = v ⋅ t:1) час, за який автівка подолає 312 км зі швидкістю 78 км/год;2) швидкість автівки, яка подолала 272 км за 4 год.1) 312 : 78 = 4 год2) 272 : 4 = 68 км/год. Відповідь: 4 години, 68 км/год

Номер слайду 15

Підсумок Що таке числовий вираз? Що називають буквенним виразом? Що таке рівняння? Які формули ви знаєте? Як знайти значення числового виразу?

Номер слайду 16

Додаткове завдання. До фірми надійшло замовлення: треба перекласти документи з англійської мови на українську. Виконання замовлення доручили трьом перекладачам. Один перекладач за годину може опрацювати a сторінок документу, другий – b сторінок, а третій – с сторінок. Що означають наступні вирази?1) a+b2) a+b+c3) (a+b) - c4) b – (a+c) - кількість документів, яку можуть опрацювати за годину перший і другий перекладач - кількість документів, яку можуть опрацювати за годину всі три перекладачі - на скільки документів більше можуть опрацювати за годину перший та другий перекладач, ніж третій - на скільки документів менше можуть опрацювати за годину перший та третій перекладачі разом, ніж другий

Номер слайду 17

Домашнє завдання. Повторити: правило. Виконати:№№ 443, 447(1,3)

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку