Конспект уроку-подорожі "«У пошуках скарбів» на тему "Розв’язання вправ та задач на всі дії з десятковими дробами".

Перегляд файлу

Предмет: Математика

Клас: 5клас

Вчитель: Василенко Ірина Володимирівна

Тема: Урок – подорож «У пошуках скарбів» (Розв’язання вправ та задач на всі дії з десятковими дробами).

Очікувані результати: - узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Множення та ділення десяткових дробів»;

- удосконалення вміння розв’язувати задачі на всі дії з десятковими дробами;

- розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, творчі здібності, вміння аналізувати та узагальнювати, мовлення та інтерес до математики;

- сприяти вихованню активності;

- виховувати повагу, дружні стосунки, уважність, кмітливість, самостійність.

 

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

 

Обладнання: інтерактивна дошка, презентація до уроку, картки – приклади, картки- пазли з теоретичними питаннями.

 

Хід уроку

1. Оргмомент.

- Сьогодні чудовий день!

- До нашого класу завітали гості!

- Привітаймося!

- Ми будемо діяти! Активно.

- Думати. Оперативно!

- Сперечатись. Доказово!

- Для всіх. Обов’язково!

2. Перевірка домашнього завдання.

- Щоб гарно минув урок, ви працювали вдома.

- Перевіримо результати вашої діяльності.

Тест:

1. Б

2. А

3. Б

4. В

5. В

6. В

3. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні ми рушаємо в подорож шукати скарби капітана Флінта.

- Хто такий капітан Флінт?

- Це герой книги шотландського письменника Роберта Луіса Стівенсона «Острів скарбів». яку він написав у 1831 році.( Слайд 3)

- Подорож цікава, далека, але небезпечна, тому беремо із собою дружних, кмітливих.

Робота в групах.

- Щоб дізнатися на чому вирушаємо в подорож складемо пазли. На пазлах теоретичні питання. Дайте на них відповідь.

  •   як називається дріб записаний за допомогою коми?
  •   що відокремлює цілу і дробову частину десяткового дробу?
  •   як знайти зменшуване?
  •   як знайти ділене?
  •   як помножити десяткові дроби?
  •   як додати десяткові дроби?
  •   як знайти множник?
  •   як  помножити десятковий дріб на 10, 100, 1000?

Усний рахунок.

- Корабель та команда готові до подорожі.

- По переду багато пригод, які зафіксуємо в бортових журналах.

- Запишіть дату, тему уроку.

- Давайте визначимо курс корабля. Перевіримо, які ви штурмани.

Розминка.(Слайд 4)

0,12 х 100 = 12                      25 : 100 = 0,25

3,249 х 10 = 32,49                 0,3 : 0,1 = 3

0,6 х 1000 = 600                    16 : 0,001 = 16000

85,72 х 0,1 = 8,572                52 : 1000 = 0,052

4. Узагальнення та систематизація знань

І зупинка «Острів рівнянь»(розвязання з коментуванням)

7х + 9х + 0,32 = 2,72            (х + 9,14) : 7,2 = 5

16х = 2,72 – 0,32                   х + 9,14 = 5 х 7,2

16х = 2,4                                х + 9,14 = 36

х = 2,4 : 16                             х = 36 – 9,14

х = 0,15                                  х = 26,86

Відповідь: 0,15                      Відповідь: 26,86

ІІ Острів «Обчислень»

Що це? Коли корабель захопили пірати. Поки не спіймаємо риби, нас не відпустять. (Обери рибу і розв’яжи приклад).

1) 11,28 : 4,7 = 2,4                 6) 67,25 х 4 = 269

2) 37,62 : 0,18 = 209              7) 3,12 х 0,9 = 2,808

3) 49,28 : 16 = 3,08                8) 56,2 – 47,37 = 8,83

4) 6,8 х 3,2 = 21,76                9) 35 – 0,62 = 34,37

5) 0,26 х 1,3 = 0,338              10) 7,187 + 14,241 = 21,428

ІІІ Острів «Відпочинку»

- Ми виконали завдання піратів. Молодці.

- Ось і острів «Відпочинку».

- Давайте полинемо у незвичайний таємничий підводний світ. (Релакс).

 

 

ІV Острів «Задач»

1 спосіб

1) 88,2 : 1,5 = 58,8 (км/год) – загальна швидкість;

2) 58,8 – 28,3 = 30,5 (км/год) – V 2 човна.

2 спосіб

1) 28,3 х 1,5 = 42,45 (км) – проплив 1 човен;

2) 88,2 – 42,45 = 45,75 (км) – проплив 2 човен;

3) 45,75 : 1,5 = 30,5 (км/год) – V 2 човна.

3 спосіб

Рівняння( х+28,3)х1,5=88,2

V   Острів «Логіки»

- А ось і безлюдний острів «Логіки».

- Щоб потрапити до скарбів, потрібно розв’язати ребуси. (Задача, Ділення, Дроби).

- Ми знайшли скарби!

Але наші скарби – це наші знання. Ви справжні мандрівники. Винахідливість, взаємодопомога та дружба з математикою допомогли нам у плаванні.

Оцінювання знань учнів.

Домашнє завдання.

Капітан Флінт задає вам домашнє завдання(на вибір учнів):

І в.: Скласти задачі на всі дії з десятковими дробами. 

ІІ в.: Ст. 93 (зб.) №243 (2,3), 244.

4. Підсумок уроку.

- З яким настроєм повернулися з подорожі?

- Ми опинилися на березі, де нас чекає журналіст. Він хоче взяти інтерв’ю.

- На яких островах побували?

- Яке завдання було найцікавішим?

- В чому виникли труднощі?

- Що найбільше сподобалося?

- Нехай цей урок залишить у вас міцні знання і гарний настрій.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Поліщук Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Нинь Алла Семенівна
    Прекрасна розробка для проведення уроків вчителями. Розробка, яка заохочує дітей до знань, зацікавлює їх. Дякую щиро автору. А.С.Нинь
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Горик Руслана Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Макитрук лилия
    Дякую за роботу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
20 грудня 2017
Переглядів
9134
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку