Девіз уроку. Математика – це не так знання, як уміння. (В. Серве)Все в природі повинно бути виміряно, все може бути пораховано. (М. Лобачевський)
Номер слайду 3
Математичне лото завдання№літера
Номер слайду 4
Анатолій Михайлович Самойленко А. М. Самойленко (народився в 1938р.)- український вчений, професор, доктор фізико – математичних наук, який все своє життя присвятив вивченню математики, а саме рівнянням. Академік НАН України, засновник наукової школи, один з провідних спеціалістів у галузі звичайних диференціальних рівнянь та теорії нелінійних коливань. У світовій математичній літературі з’явились терміни “функція Гріна-Самойленка”, “чисельно-аналітичний метод Самойленка” та ін.. А. М. Самойленко – автор близько 400 наукових праць, у тому числі 30 монографій і 15 навчальних посібників. Багато його праць перекладено іноземними мовами і видано за кордоном. Анатолій Михайлович має багато нагород. З 1998–2011 рр. — завідувач кафедри диференціальних рівнянь фізико-математичного факультету НТУУ «КПІ».
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Перша зупинка До магазину завезли товар: цукерки, печиво та молочні вироби, всього на суму 2065 грн, відомо, що цукерок на суму 658 грн, печива на 520 грн., знайдіть суму накладної на продукт, який зберігається в холодильнику. Складіть рівняння та обчисліть суму в накладній на молочні продукти( вважайте суму х грн.). 658+520+Х=2065 Х=887
Номер слайду 8
Друга зупинка профілактична, «Бережи здоров‘я з молоду». Кажуть, що для того, щоб перевірити дружбу, друзям треба «зїсти пуд солі». Медична норма споживання солі-5 гр на добу, корінь рівняння 325-(х+119)=198 вкаже вам кількість років, потрібну, щоб зїсти пуд солі і чи вистачить вам для цього шкільних років? пуд 16 кг 38 гр=16038гр це 3207 днів , більше 8 років
Номер слайду 9
В якості профілактики грипу та застуди лікарі рекомендують вживати часник – це дуже корисний продукт. Учені стверджують, що якщо пожувати зубок часнику впродовж з хв. то в роті не залишиться мікробів. Скільки секунд потрібно жувати часник?
Номер слайду 10
Фізкульт хвилинка. Якщо число 5 натуральне, встаньте. Якщо найбільше натуральне число 10, присядте. Якщо в 1 см =10 мм, то поплескайте в долоніЯкщо результат додавання – сума підстрибність. Якщо існує переставна властивість віднімання – підніміть руки вгору. Якщо цукор солоний, робіть махові рухи руками. Якщо 4 помножити на 7 буде 28, то виконайте вправи нахилу вліво вправо. Якщо після листопада настане зима , то покрутіться та посміхніться
Номер слайду 11
Наступна зупинка представляє собою місце куди ви всі полюбляєте ходити в поход, це місце біля річки, тобто екологічна. Відомо, що на території нашого територіального округу проживає близько 1500 людей, кожні 100 осіб за 1 год видихають 1 кг вуглекислого газу, за 1год 1 га лісу поглинає 2 кг вуглекислого газу, уже пораховано, що площа для лісу повинна займати 7 га, розв’язавши вправу ви дізнаєтесь скільки для цього потрібно висадити молодих дерев на 1 га. Яке число потрібно підставити замість а, щоб коренем рівняння було число 7? (х+а)-1621=8386 а=10 000
Номер слайду 12
Одна батарейка отруює 20м² землі. В лісовій зоні це місце проживання 1 їжака, 2 дерев, 2 кротів і 2 тисяч дощових червяків, а також одна батарейка отруює 400л води. Скільки лісових мешканців та літрів води врятує, учень, якщо використані 4 батарейки з ліхтарика не викине у сміття, а здасть на утилізацію В Україні є завод «Аргентум», у м Львові, що займається переробкою батарейок. 4 їжака, 8 дерев, 8 кротів, 8 тисяч дощових червяків та 1600літрів води
Номер слайду 13
Повертаємось до класу. Вчитель задумав число. Якщо до цього числа додати 50 і здобуту суму відняти від числа 300, то дістанемо 243. Яке число задумав вчитель? 7
Номер слайду 14
Тепер відгадайте слово із 7 літер, яке я кажу вам коли ви гарно працюєте. Молодці!
Номер слайду 15
Аукціон проведемо аукціон розпродаж – хто за 8 хвилин розв’яже 1,2,3 рівнянь той учень має право не виконувати одне із номерів домашнього завдання:
Номер слайду 16
Задачка У нашій школі за день у спортивний зал на уроки фізичної культури прийде 60 учнів, припустимо, що половина прийде без змінного взуття і кожен приніс у школу на підошвах усього 30 грамів пилу, 200 грамів пилу осіло на підлозі і його вдалося змити прибиральницями. Скільки пилу залишилося в повітрі, яким ми дихаємо? Чи хочемо ми, щоб цей пил потрапив у наші легені? 700 гр
Номер слайду 17
Чи сподобався вам урок? Що вам запам’яталося найбільше?
Номер слайду 18
Домашне завдання п10 №361(3,4), №362 АБВГ?АААА56 ВАВВ38 ВГАГ4444464444 Для тих хто хоче знати більше. Дано суми в чотирьох стовпцях і трьох рядках. Обчислити невідому суму в рядку.
Номер слайду 19
Наша спільна праця на уроці не пройшла без користі для вас. Дякую вам за співпрацю, діти!