Урок №21
Дата : 08.10.17
Тема: Числові та буквені вирази. Формули.
Мета:
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
I.Перевірка домашньої роботи. (самоперевірка)
П8.ОК.№8 Пов.№210(3);№231;№229
II.Актуалізація опорних знань.
2) Перевірка ОК №8(усне опитування)
Тест №8(письмове виконання з подальшою взаємоперевіркою)
Тест №8 « Віднімання натуральних чисел»
|
1)Виконай віднімання 65679- 25796 а)39883;б)39873;в)38883;г)378883
2)Спрости вираз (954+а)-54 а)а-900; б)900а; в)а1084; г)900+а
3)Спрости вираз 563-(х+263) а)300+х; б)х-300; в)300-х ; г)826-х.
4)Виконай віднімання 12 м 35 см – 7м 49 см: а) 4м 76 см; б)4 м 84 см; в) 476 см ; г)4м 86 см
5)Знайти значення виразу (569+378)-269 а)688; б)678;в)698;г)700 |
1. Поставте замість зірочок такі знаки дій, щоб виконувався порядок дій, вказаний римськими цифрами:
1) ; 2) ; 3) .
2. Поставте замість ? пропущені слова і числа
20 + 5 |
сума |
25 |
20 – 5 |
? |
? |
20 · 5 |
? |
? |
20 : 5 |
? |
? |
III.Нова тема (за технологією навчання як дослідження)
Учні проводять дослідницьку роботу з підручником, дають відповіді на запитання вчителя, здійснюють самостійний пошук. Результат записують в зошит опорних конспектів.
Опорний конспект №9 |
|
Теоретичні знання |
Практична частина |
1)Числові вирази
чисел знаків дужок арифметичних дій Наприклад:45+(28-16) 2)Буквені вирази
чисел букв знаків дужок арифметичних дій Наприклад: (75+х)-21 3)Увага! Запис 5х означає 5·х 4)Периметр прямокутника
5)Периметр квадрата
6)Формули руху
S-шлях V –швидкість t - час
|
1)Знайти значення виразу 65+75:15-26 а)96;б)35;в)44;г)86
2)Спрости вираз(654+а) -254 та знайди його значення,якщо а=143 а)а+543; б)543; в)а-543; г)1051
3)Спрости вираз 345-(х+145) та знайти його значення,якщо х=56 а)144; б)200х; в)256-х ; г)256
4)Знайди шлях, якщоV=78 км/год, t= 6 год а) 458 км; б)13 км; в) 72 км ; г)468 км
5)Знайти час , якщоV= 64 км/год, S= 448 км а)8 год; б)7 год; в)4 год; г)12 год
6)Поле має форму прямокутника. Склади вираз для обчислення периметра поля, якщо його довжина 6 м,а ширина z м. а)6 z; б)6+ z ; в) 12+2 z ; г)6 z +12
|
IV. Розв’язування вправ.(за технологією групової навчальної діяльності учнів)
План.
1)№249,№255,№259(2,3)
Звіт груп про результати діяльності. Оцінювання.
V. Домашнє завдання. ОК №9 п.9 пов.№250
№256 середній рівень
№260 достатній рівень
№270 високий рівень
VI. Рефлексія.
Я дізнався ...
Я навчився ...
Я зрозумів, що можу ...
Емоційний стан
1) 2) 3)