Читання мовчки. Діагностична робота

Про матеріал
Пропоную діагностичну роботу для проведення уроків з читання для 2 класу. Матеріал можна використати для оцінювання навчальних досягнень учнів з читання мовчки. В основі роботи оповідання Т.Стус (Щербаченко) "Смугастик"
Перегляд файлу

Діагностична робота. Читання мовчки

ПІБ учня/учениці_______________________________________ дата___________

Прочитай текст мовчки

Тетяна Стус (Щербаченко)

СМУГАСТИК

Оповідання

Якось бавився в ніжній зеленій траві хтось маленький, м’якенький і смугастий. Малюк народився зовсім нещодавно і ще не тямив, хто він такий.
Та й з’ясувати це було доволі важко. Вранці лагідна матуся казала: «Сонечко моє, час прокидатися!» Якщо маля надто забруднювалося, мама журила: «Ну й свинка ж ти моя…» А якщо він був чистенький та охайний, називала його квіточкою.
Коли Смугастик сердито супився, якщо мама зарано кликала його з прогулянки додому, вона усміхалася: «Не дивись на мене вовчиком!» Коли, засинаючи, синочок муркотів до мами, то ставав «маминим кошенятком».

 Ну як тут не заплутатися?
Смугастикові дуже подобалося бавитися з тими, хто схожий на нього. Вони теж мали ніжки, лапки, вусики, хвостики, носики, вушка, животики... Кожен із них розмовляв по-своєму. І хоч це не заважало їм розуміти одне одного, але пояснити малюкові, хто він такий, ніхто не міг.
Із часом Смугастик став помічати, що всі малюки чимось відрізняються. В одних, наприклад, нема кри́лець, в інших — довгих тоненьких вусиків, у когось бракує хвостика, плавничків чи дзьобика. І в нього, у Смугастика, теж не було кри́лець. Значить, він все-таки не джміль і не оса.
Не було копитець. Так що він точно не зебра.
Не було аж восьми лапок, як у смугастого павучка…
А ти вже знаєш, хто він — Смугастик?

 

Виконай завдання

  1. Познач , хто бавився в зеленій траві.

мишка                        котик            свинка

  1. Познач , як мама не називала Смугастика .

    сонечко             вовчик                жабенятко

  1. Допиши речення.

Смугастикові дуже подобалось бавитися з тим, хто…._______________________________________

  1. Пронумеруй послідовність подій у творі

Смугастик став помічати, що всі малюки чимось відрізняються.

Якось бавився в ніжній зеленій траві хтось маленький.

Значить, він все-таки не джміль і не оса.

Вранці лагідна матуся казала…

  1. Намалюй тваринку, про яку розповідається у творі(завдання за бажанням)

 

 

Оціни свою роботу (зафарбуй відповідне віконечко)

Мені все вдалося

Мені ще потрібно тренуватися

Мені ще варто попрацювати

 

 

docx
Додано
28 травня 2021
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку