Цікава інформатики

Про матеріал
План конспект відкритого заняття з інформатики. " Навчанні в інтернеті. Використання гаджетів на уроках інформатики. Технологія QR кодування." Мета уроку:навчити учнів використовувати коди на уроці інформатики. Ознайомити учнів з технологією QR кодування.
Перегляд файлу

 

КЗ КРР «Кагарлицький районний центр

дитячої та юнацької творчості»

 

 

План-конспект

відкритого заняття

гуртка «Комп`ютерний геній»

на тему:

 «Навчанні в інтернеті.

Використання гаджетів на уроках інформатики Технологією QR  кодування»

 

Підготувала :

Керівник  інформаційно-технічного гуртка  «Комп `ютерний геній»

Неграш Світлана Володимирівна

 

 

 

 

 

2020  р.


Тема  уроку: Навчанні в інтернеті. Використання гаджетів на уроках інформатики. Технологією QR  кодування.

Мета уроку: навчальна: введення поняття «QR код, гаджет». Формування уявлення учнів про використання кодів на уроці інформатики. Ознайомленн з технологією QR  кодування.

розвивальна: розвиток у школярів теоретичного та творчого мислення; формування оперативного мислення, напрямленого на вибір оптимальних рішень; розвиток мовлення, пам’яті, вміння аналізувати, виділяти головне; розвиток пізнавального інтересу в учнів; підвищення творчої активності та інтересу учнів до предмету інформатики.

виховна: виховання інформаційної культури; акуратності та чіткості в роботі; волі до перемоги; винахідливості; вміння працювати у команді.

Тип уроку:  урок формування нових знань, умінь, навичок.

Обладнання: ПК, ,GOOGLE сервіси, картки із завданнями-коди, опорний конспект, мережа Інтернет, .

Основні поняття: гаджет, КПК,QR коди,сканерQR.

Основні знання: реалізація QR кодів на уроці інформатики.

Основні вміння:навчитися створювати  та зчитувати QR коди,створити свій власний проект(сайт,візитку) та закодувати його.

 

ПЛАН УРОКУ

  1.                Організаційний момент,  підготовка учнів до уроку.
  2.            Правила поведінки у кабінеті інформатики.
  3.        Перевірка домашнього завдання.
  4.         Мотивація навчальної діяльності.
  5.             Повідомлення теми та мети уроку.
  6.         Актуалізація опорних знань.
  7.     Ознайомлення з новим матеріалом.
  8. Практична частина (застосувати QR  кодів для цікавого вивчення інформатки).
  9.         Підсумки уроку.
  10.             Домашнє завдання.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Підготовка учнів до уроку, привітання, налаштування на роботу на уроці.

Оголосити тему уроку


ІІ. Правила поведінки у кабінеті інформатики

Гра «Закінчи речення»:

  • Заходити у кабінет інформатики потрібно… (спокійно, не поспішаючи)
  • При роботі з комп’ютером руки повинні бути… (сухими, чистими)
  • Не можна торкатися до… (дротів, розеток, кнопок клавіатури, з якими незнайомий, екрану монітора, тильної сторони комп’ютера)
  • Від монітора треба сидіти на відстані… (не менше 50 см)

 

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

Декілька учнів представляють свої візитки з кодами.

ІV. Мотивація навчальної діяльності

Вчитель (вступне слово):

Шановні учні!

Хочу запросити вас на віртуальний урок  ,QR коди.

V. Повідомлення теми та мети уроку

Сьогодні на уроці у вас буде можливість працювати з гаджетами,. Ми будемо створювати та зчитувати коди,виконати тести, створити свій сайт та закодувати його, навчимося створювати qr презентації з використанням текстів, малюнків, анімації;

Що таке QR-код та як його використовувати учню?

QR-код (від англ. quick response — швидкий відгук) – це винайдений близько двадцяти років тому в Японії двовимірний штрих-код, який дозволяє кодувати будь-яку інформацію – текст, веб-посилання, номер телефону та багато чого іншого. QR-код візуально представлений у вигляді чорно-білого квадрату, що нагадує лабіринт. В одному QR-коді можна зашифрувати: 7089 цифр, 4296 символів (у тому числі кирилицею), 1817 ієрогліфів. Код може містити будь-яку текстову комбінацію, що складається з цифр і символів.

Головною перевагою QR-коду над звичайним штрих-кодом є можливість сканування звичайною камерою смартфона та великий обсяг інформації, що кодується. Готовий QR-код являє собою зображення в форматі JPG, яке можна розмістити на своєму веб-ресурсі, опублікувати в соціальній мережі, роздрукувати на будь-якій поверхні (папір, футболка, чашка, пластик тощо) та повісити на стіні чи дошці або просто відкрити на своєму смартфоні та показати іншим.

Найбільшої популярності QR-коди набули серед користувачів мобільного зв’язку – встановивши програму-розпізнавач, абонент може моментально заносити в свій телефон текстову інформацію, додавати контакти в адресну книгу, переходити по web-посиланнях, відправляти SMS-повідомлення тощо.

VI. Актуалізація опорних знань

Для того, щоб розпочати працювати, давайте спочатку пригадаємо…

  • Що таке гаджет ?
  • Сервіси гул?
  • Гугл диск –це..

 

VII. Ознайомлення з новим матеріалом

Отже, що ж таке QR коди ? Прошу поглянути на дошку.

Пояснення нового матеріалу з допомогою стенда.

Що кодувати?

Надто довге посилання на ресурс Інтернету, потрібний для навчання: відео з YouTube, локацію на Google картах, файл з хмари (Google, Microsoft, Dropbox тощо), профіль (група чи сторінка) в соцмережах, телефонний номер або e-mail.

Приховану підказку для тих учнів, яким складно виконати вправу, розв’язати задачу. Це можуть бути означення, правила та алгоритми, зразки виконаних завдань, відповіді на загадки та багато чого іншого.

Посилання на вікторини, інтерактивні вправи, тести та анкети. Існує ряд Інтернет-ресурсів, які автоматично генерують QR-коди-посилання: https://learningapps.org/, http://www.triventy.com/, https://www.plickers.com/, http://www.classtools.net/ тощо.

Відповіді на завдання вчителя (створюють учні) – текстові повідомлення, відповіді на задачі чи загадки тощо.

Підказки для квесту, розмістивши їх в потрібних місцях навчального закладу.

Оголошення та інструкції на стендах, дошках оголошень (якщо їх надто багато)).

Контактну інформацію на візитній картці вчителя, адміністрації навчального закладу, на бейджах учасників конференцій (семінарів); ідентифікація учнів у віртуальному кабінеті бібліотеки або дистанційного курсу.

Інтерактивну розповідь. Наприклад, учням потрібно придумати розповідь, що складається з декількох частин – в кінці кожної, як у комп’ютерній грі, буде кілька варіантів продовження. Можна створити інтерактивну версію казки про червону шапочку: з першого QR-коду зчитується зав’язка, а продовження можна вибрати самостійно («Скануйте код під номером 2, щоб героїня пішла безпосередньо через ліс, або під номером 3, щоб вона обійшла небезпечну дорогу»).

VIII. Первинна перевірка розуміння навчального матеріалу

Запитання до вихованців:

1. Що таке QR-код та як його використовувати учню?

2.Способи зчитування кодів ?

3.Назвіть безкоштовні онлайн генератор  кодів?

4.Що можна кодувати?

XI. Практична  частина

Учні сідають на свої робочі місця  і  сканують коди і  виконують завдання.

XIІІ. Підсумок уроку

Керівник гуртка:. А тепер давайте переглянемо і оцінимо ваші роботи. В ролі оцінювачів будете ви самі. Вам потрібно буде, переглянувши всі роботи,  вибрати одну найкращу. Всі роботи кодуємо та скидаємо в чат гуртка або на пошту вчителя..За професійно виконану роботу отримуємо смайлик. Хто отримає найбільше смайликів.

Увага! Голосувати за себе не можна!

Учні представляють свої проекти –коди і отримують оцінки-смайлики.

Перед тим, як попрощатись хочу дізнатись вашу думку про сьогоднішній урок.

Учні по черзі підносять їх і висловлюють свою думку.

Вчитель. Дякую вам усім за співпрацю! Нехай вам щастить! До нових зустрічей!

XІV. Домашнє завдання

Створити код для свого улюбленого сайту чи програми. Створити та закодувати  візитку учня (ПІП учня, захоплення, фото)

1

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, 5 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
5 листопада 2020
Переглядів
1024
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку