Дії другого ступеня з натуральними числами

Про матеріал
Підготовка до контрольної роботи для учнів 5 класу по темі "Дії другого ступеня з натуральними числами", за підручником Н.А. Тарасенкова
Перегляд файлу
  1. Знайдіть добуток чисел 405 і 693      405

                                   693

                                                               1215

                                                             3645 

                                                          2430  

                                                          280665

 

  1. Знайдіть частку чисел  786920 і 382             786920 382

                                                                          764         2060

                                                                          –2292

                                                                           2292

                                                                                  0

  1. Для пошиття одного костюма потрібно 3 м тканини. Скільки метрів тканини було в рулоні, якщо пошили 5 костюмів і залишилося 2 м тканини?  3*5+2=17(м)
  2.     Спростіть вираз

a)  = 2*12*4*x*y*z=96xyz

     b)   15x+ 3x-4x=14x   

 c) 12(3+a)+ 4(15-a)=12*3+12*a+4*15-4*a=36+12a+60-4a=36+60+12a-4a=96+8a

  1. За чотири дні магазин продав товару на 4566 грн. Першого дня у касу надійшло 760 грн, другого дня у 2 рази більше, а третього і четвертого – порівну. Скільки грошей вторгували четвертого дня?
  1. Дня 760 грн
  2. Дня у 2 р. більше                                  4566грн

3дня і 4 дня порівну(3=4)       

1)760*2=1520(грн) – 2 дня

2) 760+1520=2280 (грн)-  разом за перший і другий день

3) 4566-2280=2286(грн)- разом за  третій і четвертий день

4) 2286:2=1143 (грн) окремо за третій і четвертий день

Відповідь: за четвертий день виторгували 1143 грн

 

  1. Двом учням потрібно помножити одне і те саме число: першому на 16, а другому на 27. Перший учень отримав число  976. Яке число у відповіді отримав другий учень?
  1. 976:16=61(ч)
  2. 61*27=1647(ч)
  3. Відповідь: у результаті другий учень отримав число 1647.

 

                       

docx
Додано
14 листопада 2021
Переглядів
389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку