Діагностична робота №1 "Вступ. Нетлінні скарби. Суголосся природи і людини" 6 клас НУШ

Про матеріал
Діагностична робота складається з дванадцяти завдань різного типу (тестові завдання, встановлення відповідності, вписування слів та розширених відповідей на запитання). Робота відповідає програмі та підручнику авторства Чумарної М.І., Пастушенко Н.М.
Перегляд файлу

________________________________________________________________________________

Діагностична робота №1

«Вступ. Нетлінні скарби. Суголосся природи і людини.»

________________________________________________________________________________

1. Народна пісня «Кінець нивоньці, кінець» належить до

А) жниварських                 Б) козацьких                 В) осінніх                 Г) веснянок

2. Повчальна алегорична оповідь про якусь життєву пригоду називається

А) оповідання                    Б) повість                       В) притча                  Г) казка

3. Вкажіть назву притчі, яку ми читали

А) «Сіроманець»               Б) «Перестиглий овоч»     В) «Мій друг лелека»     Г) «Євшан-зілля»

4. Дитячі пісеньки, звернені до явищ природи: сонця, дощу, представників рослинного або тваринного світу - це

А) колискова                     Б) скоромовки                    В) Замовляння                  Г) Заклички

5. Автором вірша «Осінь, гарна молодиця» є

А) Тамара Шевченко                                         В) Леся Українка

Б) Тарас Шевченко                                            Г) Ліна Костенко

6. З якого твору ці рядки: «В давніх літописах наших

                                               Єсть одно оповідання,

                                               Що зворушує у серці

                                               Найсвятіші почування…»

А) «Сіроманець»               Б) «Перестиглий овоч»     В) «Мій друг лелека»     Г) «Євшан-зілля»

7. Хто є головним героєм твору «Сіроманець»?

А) Собака                           Б) Вовк                               В) Вовчиця                      Г) Кіт

8. Встановіть відповідність між автором та твором, який він написав

1) Іван Липа                                               А) «Місяць яснесенький, промінь тихесенький…»

2) Ліна Костенко                                       Б) «Сіроманець»

3) Леся Українка                                       В) «Перестиглий овоч»

4) Микола Вороний                                  Г) «Сю ніч зорі такі колючі»

5) Михайло Слабошпицький                   Д) «Євшан-зілля»

6) Микола Вінграновський                      Е) «Мій друг лелека» 

9. Встановіть відповідність між твором та його жанром

1) Притча                                                  А) «Перестиглий овоч»

2) Поема                                                    Б) «Сіроманець»

3) Оповідання                                           В) «Євшан-зілля»

4) Поезія                                                    Г) «Мій друг лелека» 

5) Повість                                                  Д) «Сю ніч зорі такі колючі»

6) Пісня                                                     Е) «Ой ти, котик, коточок»

10. Колискові  - це… (дайте визначення та наведіть приклад)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. Вставте пропущені слова у поезію

« Сю ніч _______ чому такі _______,

Як налякані ____________________.

Сю ніч _________ кричала з кручі,

Сю ніч ворон сказав: «__________!»

Сю ніч квітка питала __________:

-          Що ж це ________, поясни?

Тільки _________ було ще влітку,

а сьогодні вже ______________!

12. У чому актуальність та повчальність твору «Перестиглий овоч» у наш час?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13. З усіх прочитаних творів мені найбільше сподобався…….(тому що)……………..

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Меринец Катя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Хрептак Ольга
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
627
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку