Діагностична робота № 3 з англійської мови для учнів 2 класу

Про матеріал
Діагностична робота № 3 з англійської мови для учнів 2 класу стане в нагоді вчителям англійської мови для перевірки знань
Перегляд файлу

Form2   Test 3      Variant 1  __________________________   ____

  1. Встав у слово пропущену літеру.

t_il          hams_er       spi_er    c_ever

  1. З’єднай речення з малюнком.

              Похожее изображение       Картинки по запросу малюнки тваринКартинки по запросу малюнки тварин

    monkey           rabbit               lion           wolf

  1. З’єднай слова

giraffe                   drefeyeqwe     

spider                    swqhairzcb

eye                        yikghbeautifulfsc

hair                       dvgeanimalnrt

animal                  kyurrspiderpin

beautiful               rfsegiraffedefhj

  1. Картинки по запросу малюнки тваринЗ’єднай слова із частинами тіла

     eye                                         head

     ear                                         body

     neck                                      leg

     tail                                          mouth

  1. Прочитай, переклади, вгадай тварину та напиши анг.мов.

It has four legs. It runs fast. It has a long neck. It loves green leaves.      ____________________________________________

  1. Запиши речення в однині та множині.

This is a snake.  _____________________________________

________________________________.   These are  cats. 

   Form2   Test 3      Variant 2  _______________________    _____

  1. Встав у слово пропущену літеру.

           ani_al             ne_k             mo_th        gi_affe 

  1. З’єднай речення з малюнком.

Картинки по запросу малюнки тварин        Картинки по запросу малюнки тварин         Похожее изображение           Картинки по запросу малюнки тварин

     cat                 elephant          tiger                  horse

  1. З’єднай слова                                                                       crocodile                  gertgiraffegt                                                                                    clever                       dwertleghj                                                                           giraffe                      dtucrocodilebnj                                                                                                               neck                          vbtruglywsd                                                                                                             leg                            fmneckghqw                                                                              ugly                          gujcleverbdf
  2. Похожее изображениеЗ’єднай слова із частинами тіла

neck                                                body 

ear                                                   head

eye                                                   mouth

tail                                                          leg

  1. Прочитай, переклади, вгадай тварину та напиши анг.мов.

It can jump well. It can swim well. It has a big mouth. It is green. ________________________________________

  1. Запиши речення в однині та множині.

This is a spider.  _____________________________________

________________________________.   These are  dogs. 

Form 2  Variant 1 _____________________

o    k     I     s

1.Вставте в слова із рамки пропущені букви.    

no__e,    parr__t,   ta__l,   mon__ey

2. Перекладіть слова на українську мову

mouth     ___________     elephant __________

eye ____________     crocodile ____________

3. Викресліть із кожного рядка одне зайве слово.

a)  zebra, hippo, finger, lion

b) toy, ear, arm, dog

4.Напиши літеру алфавіту

       R__    Y__    __f     __k

C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\j0332364.wmf5. З’єднай частину тіла із малюнком

 tail

nose

head

leg

mouth

ear

neck

eye

6. Склади опис монстра, вставивши в речення слова із рамки

Lizzy     funny      legs     monster

  1. This is a _________________
  2. It’s name is ______________
  3. It has got 4 arms and 6 __________
  4. It is __________________

 

Form 2  Variant 2 _____________________

o    k     I     s

e     k      d      o

1.Вставте в слова із рамки пропущені букви.   

 croco__ile      h__ad       m__uth     mon__ey

2. Перекладіть слова на українську мову

neck     ___________    hippo __________

ear ____________     lion____________

3. Викресліть із кожного рядка одне зайве слово.

a)  parrot,  body,  elephant,  zebra

b) hand, eye, cat, finger

4.Напиши літеру алфавіту

       N__    G__    __d    __m

5. З’єднай частину тіла із малюнком

C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\j0304933.wmf nose

tail

leg

head

mouth

ear

body

eye

6. Склади опис монстра, вставивши в речення слова із рамки

     arms        Fizzy     sad      monster   

  1. This is a _________________
  2. It’s name is ______________
  3. It has got 4 ________and 6 legs
  4. It is __________________

 

3 клас

I семестр

    Контроль читання

Seasons

Winter, spring, summer and autumn are four seasons.

It is very cold and snowy. The trees are white. In winter children have a lot of fun. They ski, skate, make a snowman. In winter we celebrate

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FORM 3.    Test 1     Variant 1           _________        ________________________

  1. Перекласти слова на українську мову

Play _____________,  draw ______________,  sing ____________,   read ________

  1. Перекласти слова на англійську мову

Україна ____________, Франція ___________, Німеччина ___________, Італія ______

  1. Вставити дієслова am/ is/ are у речення
  1. She _____ a mother.         2) I _____ a girl.          3) We ______ sisters.
  1. За транскрипцією запишіть літеру англійського алфавіту

[eith] _____    [kei] _____     [wai] _____    [di] _____

  1. Допиши речення та переклади

My name is  _____________.   I am a ___________.  I am from __________________.       

_______________________________________________________________________

FORM 3.    Test 1     Variant 1           _________        ________________________

1. Перекласти слова на українську мову

Play _____________,  draw ______________,  sing ____________,   read ________

2. Перекласти слова на англійську мову

Україна ____________, Франція ___________, Німеччина ___________, Італія ______

3. Вставити дієслова am/ is/ are у речення

1) She _____ a mother.         2) I _____ a girl.          3) We ______ sisters.

4. За транскрипцією запишіть літеру англійського алфавіту

[eith] _____    [kei] _____     [wai] _____    [di] _____

5. Допиши речення та переклади

My name is  _____________.   I am a ___________.  I am from __________________.       

_______________________________________________________________________

FORM 3.    Test 1     Variant 1           _________        ________________________

1. Перекласти слова на українську мову

Play _____________,  draw ______________,  sing ____________,   read ________

2. Перекласти слова на англійську мову

Україна ____________, Франція ___________, Німеччина ___________, Італія ______

3. Вставити дієслова am/ is/ are у речення

1) She _____ a mother.         2) I _____ a girl.          3) We ______ sisters.

4. За транскрипцією запишіть літеру англійського алфавіту

[eith] _____    [kei] _____     [wai] _____    [di] _____

5. Допиши речення та переклади

My name is  _____________.   I am a ___________.  I am from __________________.       

_ _______________________________________________________________________

FORM 3.    Test 1     Variant 1           _________        ________________________

1. Перекласти слова на українську мову

Play _____________,  draw ______________,  sing ____________,   read ________

2. Перекласти слова на англійську мову

Україна ____________, Франція ___________, Німеччина ___________, Італія ______

3. Вставити дієслова am/ is/ are у речення

1) She _____ a mother.         2) I _____ a girl.          3) We ______ sisters.

4. За транскрипцією запишіть літеру англійського алфавіту

[eith] _____    [kei] _____     [wai] _____    [di] _____

5. Допиши речення та переклади

My name is  _____________.   I am a ___________.  I am from __________________.       

FORM 3.    Test 1     Variant 2           _________        ________________________

1. Перекласти слова на українську мову

Jump _____________,  write ______________,  dance  ____________,   swim ________

2. Перекласти слова на англійську мову

Греція____________,  Англія ___________, Україна___________, Італія __________

3. Вставити дієслова am/ is/ are у речення

1) Не _____ a doctor.         2) I _____ a boy.          3) They ______ boys.

4. За транскрипцією запишіть літеру англійського алфавіту

[si] _____    [ai] _____     [eks] _____    [em] _____

5. Допиши речення та переклади

My name is  _____________.   I am a ___________.  I am from __________________.       

_______________________________________________________________________

FORM 3.    Test 1     Variant 2           _________        ________________________

1. Перекласти слова на українську мову

Jump _____________,  write ______________,  dance  ____________,   swim ________

2. Перекласти слова на англійську мову

Греція____________,  Англія ___________, Україна___________, Італія __________

3. Вставити дієслова am/ is/ are у речення

1) Не _____ a doctor.         2) I _____ a boy.          3) They ______ boys.

4. За транскрипцією запишіть літеру англійського алфавіту

[si] _____    [ai] _____     [eks] _____    [em] _____

5. Допиши речення та переклади

My name is  _____________.   I am a ___________.  I am from __________________.       

_______________________________________________________________________

FORM 3.    Test 1     Variant 2           _________        ________________________

1. Перекласти слова на українську мову

Jump _____________,  write ______________,  dance  ____________,   swim ________

2. Перекласти слова на англійську мову

Греція____________,  Англія ___________, Україна___________, Італія __________

3. Вставити дієслова am/ is/ are у речення

1) Не _____ a doctor.         2) I _____ a boy.          3) They ______ boys.

4. За транскрипцією запишіть літеру англійського алфавіту

[si] _____    [ai] _____     [eks] _____    [em] _____

5. Допиши речення та переклади

My name is  _____________.   I am a ___________.  I am from __________________.       

_______________________________________________________________________

FORM 3.    Test 1     Variant 2           _________        ________________________

1. Перекласти слова на українську мову

Jump _____________,  write ______________,  dance  ____________,   swim ________

2. Перекласти слова на англійську мову

Греція____________,  Англія ___________, Україна___________, Італія __________

3. Вставити дієслова am/ is/ are у речення

1) Не _____ a doctor.         2) I _____ a boy.          3) They ______ boys.

4. За транскрипцією запишіть літеру англійського алфавіту

[si] _____    [ai] _____     [eks] _____    [em] _____

5. Допиши речення та переклади

My name is  _____________.   I am a ___________.  I am from __________________.

 

 

Контрольна робота №1 із зарубіжної літератури (11 клас)

Початковий рівень

  1. Укажіть, на мистецькі течії якого напряму мала вплив «філософія життя»

А) бароко       Б) класицизм       В) модернізм      Г) романтизм

2. Укажіть місто, у якому народився Франц Кафка:

А) Відень        Б) Прага              В) Осло               Г)Берлін

3. Нора, героїня п’єси Ібсена «Ляльковий дім», порушила закон, бо хотіла…

А) жити в розкошах    Б) урятувати чоловіка    В) урятувати репутацію батька

Г) допомогти подрузі фру Лінне

Середній рівень

4.Установіть відповідність між назвами твору та авторами.

      1. «Вишневий сад»        А. Д.ДЖойс

      2. «Улісс»                       Б. Б.Шоу

      3. «Ляльковий дім»        В. А.Чехов

      4. «Перевтілення»          Г. Г.Ібсен

                                               Д. Ф.Кафка

5. Укажіть послідовність появи персонажів  у новелі «Перевтілення»

А) батько        Б) Грегор             В) пожильці        Г) повірений                         1          2         3         4

Достатній рівень

  1. Дайте визначення понять модернізм, новела.
  2. Які проблеми порушує Г.Ібсен у драмі «Ляльковий дім»?
  3. Визначте риси індивідуального стилю одного з письменників: Д.Джойс,  Б.Шоу, А.Чехов, Г.Ібсен

Високий рівень

  1. Виконайте одне із завдань.
  1. Поясніть, чому фінал драми «Ляльковий дім» залишається відкритим.
  2. Поясніть значення фантастики у творі «Перевтілення».
  3. Чому, на вашу думку, «Вишневий сад» за жанром не комедія, а трагікомедія.

Контрольна робота №1 із зарубіжної літератури (11 клас)

Початковий рівень

  1. Укажіть, на мистецькі течії якого напряму мала вплив «філософія життя»

А) бароко       Б) класицизм       В) модернізм      Г) романтизм

2. Укажіть місто, у якому народився Франц Кафка:

А) Відень        Б) Прага              В) Осло               Г)Берлін

3. Нора, героїня п’єси Ібсена «Ляльковий дім», порушила закон, бо хотіла…

А) жити в розкошах    Б) урятувати чоловіка    В) урятувати репутацію батька

Г) допомогти подрузі фру Лінне

Середній рівень

4.Установіть відповідність між назвами твору та авторами.

      1. «Вишневий сад»        А. Д.ДЖойс

      2. «Улісс»                       Б. Б.Шоу

      3. «Ляльковий дім»        В. А.Чехов

      4. «Перевтілення»          Г. Г.Ібсен

                                               Д. Ф.Кафка

5. Укажіть послідовність появи персонажів  у новелі «Перевтілення»

А) батько        Б) Грегор             В) пожильці        Г) повірений                         1          2         3         4

Достатній рівень

  1. Дайте визначення понять модернізм, новела.
  2. Які проблеми порушує Г.Ібсен у драмі «Ляльковий дім»?
  3. Визначте риси індивідуального стилю одного з письменників: Д.Джойс,  Б.Шоу, А.Чехов, Г.Ібсен

Високий рівень

  1. Виконайте одне із завдань.

1.Поясніть, чому фінал драми «Ляльковий дім» залишається відкритим.

2.Поясніть значення фантастики у творі «Перевтілення».

      3.Чому, на вашу думку, «Вишневий сад» за жанром не комедія, а трагікомедія.

Control work 1     Form 4     Variant 1      ____________________________         _____

 

  1. Перекладіть слова на Українську мову: crayons,    scissors,    tie,      Art,      uniform
  2. Вставте пропущені літери в слова: M…sic, S…nday,  сomp…te…, pen…il
  3. Запишіть числа словами за прикладом: 27 twenty-seven

34 ______________,   56______________,   72______________,   98______________

  1. Вставте дієслово Є (am/ is/ are) за змістом

     1.She___ a girl         2. You ___pupils             3. It ___ a dog          4. I ___ a teacher          

  1. 5.Допиши речення

On Math lesson I need:

6.Встав слова в речення за смислом: Saturday, Music, summer, green, football, Italy, car.

   1. Bill’s favorite color is ___________________

   2.   Bill’s favorite sport  is ___________________

   3.  Bill’s favorite lesson is ___________________

   4.  Bill’s favorite season is ___________________

   5. Bill’s favorite day is ___________________  

   6.Bill’s favorite country is ___________________

Control work 1     Form 4     Variant 1      ____________________________         _____

 

  1. Перекладіть слова на Українську мову: crayons, scissors, tie, Art, uniform
  2. Вставте пропущені літери в слова: M…sic, S…nday,  сomp…te…, pen…il
  3. Запишіть числа словами за прикладом: 27 twenty-seven

34 ______________,   56______________,   72______________,   98______________

  1. Вставте дієслово Є (am/ is/ are) за змістом

           1.She___ a girl         2. You ___pupils             3. It ___ a dog          4. I ___ a teacher          

5.Допиши речення

On Math lesson I need:

    6.Встав слова в речення за смислом: Saturday, Music, summer, green, football, Italy, car.

1. Bill’s favorite color is ___________________

2.   Bill’s favorite sport  is ___________________

3.  Bill’s favorite lesson is ___________________

4.  Bill’s favorite season is ___________________

5. Bill’s favorite day is ___________________  

6.Bill’s favorite country is ___________________

 Control work 1     Form 4     Variant 1      ____________________________         _____

 

  1. Перекладіть слова на Українську мову: crayons,    scissors,    tie,    Art,    uniform
  2. Вставте пропущені літери в слова: M…sic, S…nday,  сomp…te…, pen…il
  3. Запишіть числа словами за прикладом: 27 twenty-seven

34 ______________,   56______________,   72______________,   98______________

  1. Вставте дієслово Є (am/ is/ are) за змістом

              1.She___ a girl         2. You ___pupils             3. It ___ a dog          4. I ___ a teacher          

5.Допиши речення

On Math lesson I need:

    6.Встав слова в речення за смислом: Saturday, Music, summer, green, football, Italy, car.

1. Bill’s favorite color is ___________________

2.   Bill’s favorite sport  is ___________________

3.  Bill’s favorite lesson is ___________________

4.  Bill’s favorite season is ___________________

5. Bill’s favorite day is ___________________  

6.Bill’s favorite country is ___________________

    Control work 1     Form 4     Variant 2      ____________________________        _____

 

  1. Перекладіть слова на Українську мову: Ruler,       raincoat,        glue,        Math.
  2. Вставте пропущені літери в слова: M…nday, bad…e, er…ser, Ukr…in…
  3. Запишіть числа словами за прикладом: 27 twenty-seven

28_____________,   47_____________,    69_____________,     85_____________

  1. Вставте дієслово Є (am/ is/ are) за змістом
  1. It ___a cat          2. He ___a father         3. I ___ a boy       4. We ____ pupils

    5.Допиши речення

On English lesson  I need:

  6.Встав слова в речення за смислом: Sunday, Sport, spring, red, volley-ball, France, doll.

1. Ann’s favorite color is ___________________

2.   Ann’s  favorite sport  is ___________________

3.  Ann’s  favorite lesson is ___________________

4. Ann’s  favorite season is ___________________

5. Ann’s  favorite day is ___________________  

6. Ann’s  favorite country is ___________________

    Control work 1     Form 4     Variant 2      ____________________________        _____

 

  1. Перекладіть слова на Українську мову: Ruler,       raincoat,        glue,        Math.
  2. Вставте пропущені літери в слова: M…nday, bad…e, er…ser, Ukr…in…
  3. Запишіть числа словами за прикладом: 27 twenty-seven

28_____________,   47_____________,    69_____________,     85_____________

  1. Вставте дієслово Є (am/ is/ are) за змістом

1.It ___a cat          2. He ___a father         3. I ___ a boy       4. We ____ pupils

    5.Допиши речення

           On English lesson  I need:

  6.Встав слова в речення за смислом: Sunday, Sport, spring, red, volley-ball, France, doll.

1. Ann’s favorite color is ___________________

2.   Ann’s  favorite sport  is ___________________

3.  Ann’s  favorite lesson is ___________________

4. Ann’s  favorite season is ___________________

5. Ann’s  favorite day is ___________________  

6. Ann’s  favorite country is ___________________

    Control work 1     Form 4     Variant 2      ____________________________        _____

 

  1. Перекладіть слова на Українську мову: Ruler,       raincoat,        glue,        Math.
  2. Вставте пропущені літери в слова: M…nday, bad…e, er…ser, Ukr…in…
  3. Запишіть числа словами за прикладом: 27 twenty-seven

28_____________,   47_____________,    69_____________,     85_____________

  1. Вставте дієслово Є (am/ is/ are) за змістом

1.It ___a cat          2. He ___a father         3. I ___ a boy       4. We ____ pupils

    5.Допиши речення

On English lesson  I need:

  6.Встав слова в речення за смислом: Sunday, Sport, spring, red, volley-ball, France, doll.

1. Ann’s favorite color is ___________________

2.   Ann’s  favorite sport  is ___________________

3.  Ann’s  favorite lesson is ___________________

4. Ann’s  favorite season is ___________________

5. Ann’s  favorite day is ___________________  

6. Ann’s  favorite country is ___________________

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу малюнки тварин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 травня 2020
Переглядів
2718
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку