Діагностична робота
з теми «Різноманітність вищих рослин»
За ГР 3
І рівень (по 0,5 б)
Виберіть ОДНУ правильну відповідь
а) стерильні б) двостатеві в) одностатеві
а) один б) два в) три г) чотири
а) ті, у яких чоловічі і жіночі квітки розвиваються на різних особинах
б) ті, у яких чоловічі і жіночі квітки розвиваються на одній особині
а) Злиття двох сперміїв з однією яйцеклітиною
б) Злиття одного спермію з яйцеклітиною, і перетворення іншого на ендосперм
в) Злиття двох сперміїв з двома яйцеклітинами
г) Злиття одного спермію з яйцеклітиною, а іншого – з центральною клітиною
а) злиття чоловічої та жіночої статевих клітин;
б) проростання пилкової трубки;
в) перенос пилку з тичинки на приймочку матки;
г) перетворення квітки на плід.
а) захисну; б) запас поживних речовин; в) розмноження.
ІІ рівень (по 1 б)
ІІІ рівень (по 1,5 б)
а) автохорія –
б) гідрохорія –
в) орнітохорія –
г) зоохорія –
д) анемонохорія –
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
А) Сухі розкривні
Б) Сухі нерозкривні
В) Соковиті
а) соняшник
б) черешня
в) картопля
г) кукурудза
ґ) мак
д) гречка
е) ліщина
є) ожина
ж) капуста
з) ясен
и) горох
А) –
Б) –
В) –
ІV рівень (1 бал)
Діагностична робота
з теми «Різноманітність вищих рослин»
За ГР 3 (для ООП)
І рівень (по 1 б)
Виберіть ОДНУ правильну відповідь
а) стерильні б) двостатеві в) одностатеві
а) злиття чоловічої та жіночої статевих клітин;
б) проростання пилкової трубки;
в) перенос пилку з тичинки на приймочку матки;
г) перетворення квітки на плід.
а) захисну; б) запас поживних речовин; в) розмноження.
а) ті, у яких чоловічі і жіночі квітки розвиваються на різних особинах
б) ті, у яких чоловічі і жіночі квітки розвиваються на одній особині
ІІ рівень (по 2 б)
6. Встановіть відповідність між групою та представником Голонасінних рослин:
ІІІ рівень (2 бали)
А) Маточка
Б) Пелюстка
В) Квітконіжка
Г) Чашолисток
Д) Тичинка
ІV рівень (2 бал)
А) Кістянка
Б) Гарбузина
В) Яблуко
Г) Ягода