Діагностичні роботи з математики 5 клас НУШ

Про матеріал
Діагностичні роботи з математики 5 клас НУШ ( І , ІІ семестр), за групами результатів навчання.
Перегляд файлу

 

І семестр (підсумкові)

Група  результатів навчання №1

Опрацьовує проблемні ситуації та створює

         математичні моделі.

Критерії оцінювання : всі задачі по 4 бали.

Запис короткої умови – 1 бал

Розв’язання з поясненням дій – 2бали

Відповідь  - 1 бал

                        І варіант

1. Олена має в скарбниці 806 гривень.

  Вона планує купити 18 метеликів у подарунок

  для сестрички на день народження. Яка сума

  залишиться після покупки, якщо вартість

  одного метелика 38 грн. ?

2. Прямокутні плити для замощування тротуару

   мають розміри 60 см і 50 см. Скільки знадобиться

   плит, щоб замостити тротуар довжиною 450 м і

   шириною 180 см?

3. Від пристані відійшов пароплав зі швидкістю

   20 км/ год. Через 2 години від тієї самої пристані

   в тому ж напрямі відійшов другий пароплав,

   який через 10 годин після свого виходу наздогнав

  перший. Знайти швидкість другого пароплава.

 

     Група результатів навчання №1

  Опрацьовує проблемні ситуації та створює

         математичні моделі.

Критерії оцінювання : всі задачі по 4 бали.

Запис короткої умови – 1 бал

Розв’язання з поясненням дій – 2бали

Відповідь  - 1 бал

                      ІІ варіант

1. Сім’я Петренків вирішила відправитись на

   відпочинок. Вони купили три квитки для

  дорослих по 801 гривні і два дитячі квитки

  на літак. Яка ціна дитячого квитка, якщо

  вартість всіх квитків 2833 грн. ?

2. Вам необхідно кахлем, що має ширину 20 см

  і довжину 25 см, обкласти стіну, ширина якої

  250 см а висота 4 м. Скільки потрібно кахлю ?

3. З пункту А виїхала вантажна машина. Через

  3 години з цього ж пункту в тому самому

  напрямі  виїхала легкова машина зі швидкістю

  60 км/год.  і через 6 годин після свого виїзду

  наздогнала вантажівку. Яка швидкість

   вантажної машини ?

 

 

Група результатів навчання №2

    Розв'язує математичні задачі

Критерії оцінювання : всі завдання по 4 бали.

1. Кожна дія  - 1 бал, виконати письмово.

2.Кожне рівняння  - 2 бали. При розв'язуванні

   дотримуватись    послідовності дій ,

   необхідні обчислення  записувати.

3. Короткий запис умови – 1 бал.

   Складання виразу та обчислення

    його  значення– 2 бали

   Відповідь – 1 бал  

                         І варіант

1. Знайти значення виразу :

   79348 - 64 ∙ 84 + 6539 : 13

2. Розв'язати рівняння :

   а) 66880 : (х – 129) = 304  ;

   б)  7х + х – 42 = 38 .

3. На ділянці висадили розсаду :

    х рядків помідорів і у рядків перцю

    по 10 штук у кожному ряді. Скільки

   всього розсади помідорів і перцю

   висадили на  ділянці? Складіть вираз

   для розв'язування  задачі. Обчисліть,

    якщо х = 24, у = 22.

 

Група результатів навчання №2

    Розв'язує математичні задачі

Критерії оцінювання : всі завдання по 4 бали.

1. Кожна дія  - 1 бал, виконати письмово.

2.Кожне рівняння  - 2 бали. При розв'язуванні

   дотримуватись    послідовності дій ,

   необхідні обчислення  записувати.

3. Короткий запис умови – 1 бал.

    Складання виразу та обчислення

    його  значення– 2 бали

   Відповідь – 1 бал

                  ІІ варіант

1. Знайти значення виразу :

   69481 + 1498 : 14 – 52 ∙ 93

2. Розв'язати рівняння :

  а) 25668 : (х – 576) = 207 ;

  б)  5х + х – 42 = 18 .

3. У саду висадили саджанці :

  х рядів яблунь і у рядів вишень

   по 20 штук у кожному ряді.

  Скільки всього саджанців яблунь

   і вишень висадили в саду? Складіть

  вираз для розв'язування задачі.

  Обчисліть, якщо х = 11, у = 12.

 

                ІІ семестр

     Дробові числа і дії над ними.

     Звичайні дроби.

Діагностична робота №7

(Створення математичних моделей ГРН №1)

         І варіант

1. Двоє шахістів зіграли дві партії. Перша партія

   тривала  1 год, а друга – на год більше.

  Скільки годин тривала гра ?

2. Знайдіть значення виразів та порівняйте їх.

    4 +   і  6 -   .

3.  Розв’яжіть рівняння (х + 4) + = 6 .

4. У літньому таборі 3 загони. У першому загоні 32

   дитини, що становить  кількості дітей у другому

   загоні , а в третьому - кількості дітей у другому

   загоні. Скільки всього дітей у таборі ?

5. Виконайте обчислення. Отримані значення

   розмістіть на координатному промені, вибравши

   одиничний відрізок  6 клітинок зошита.

  4 - 3  ,    7 - 5  ,    1 +   ,    3 + 3 - 5  .

                1 – 3 по2 бали , 4 – 5 по3 бали.

 

 

 

Діагностична робота №7

(Створення математичних моделей ГРН №1)

         ІІ варіант

1. Першого дня до магазину привезли 5 т овочів,

  а другого – на т менше. Скільки тонн привезли

  до магазину за два дні ?

2. Знайдіть значення виразів та порівняйте їх.

    3 +    і    4 -    .

3.  Розв’яжіть рівняння  (х + 3 ) + = 5  .

4. У 5 – А навчається  33 дитини, що становить

  кількості учнів 5 -Б класу, а в 5 – В класі

  навчається  кількості учнів 5 – Б класу.

  Скільки всього дітей навчається у трьох класах ?

5. Виконайте обчислення. Отримані значення

   розмістіть на координатному промені, вибравши

   одиничний відрізок  7 клітинок зошита.

   5 - 4  ,     7 - 6   ,    +    ,     2 + 3 - 4  .

                1 – 3 по2 бали, 4 – 5 по 3 бали .

 

 

Десяткові дроби. Додавання і віднімання

десяткових дробів

 

Діагностична робота №8 . (ГРН №1)

                І варіант

1. Порівняти :

  1) 19,4  і  19,398 ; 2) 0,5384  і  0,539 .

2. Округлити :

  1) до десятих : 6,786 ; 0,53924 ;

  2) до сотих : 13,421 ; 0,3659 .

3. Виразити :

1) у метрах : 5 м 7дм , 43 см, 6 см, 142 см .

2) у тоннах : 4 т 247 кг, 598 кг, 73 кг, 8465 кг.

4. Виконати дії :

 1) 6,67 + 24,793 ;        3) 12 – 6,256 ;

 2) 88,17 – 8,345 ;        4) 10,4 – (0,87 + 3,268) .

5. Швидкість пароплава проти течії 24,8 км/год.,

   швидкість течії 2,6 км/год. Знайти швидкість

   пароплава за течією .

6. Ламана складається з трьох ланок. Довжина

  першої ланки 7,4 см , що на 2,7 см менше від

 другої ланки і на 3,8 см більше від довжини

 третьої. Знайти довжину ламаної. 

 

 

Діагностична робота №8 . (ГРН №1)

                ІІ варіант

1. Порівняти :

  1) 20,297  і  20,3 ; 2) 0,724  і  0,7238 .

2. Округлити :

  1) до десятих : 7,236 ; 0,85834 ;

  2) до тисячних : 16,9264 ; 0,4566 .

3. Виразити :

1) у центнерах : 11ц 58 кг , 82 кг, 5 кг, 237 кг .

2) у кілометрах : 8 км 234 м, 745 м, 65 м, 7358 м.

4. Виконати дії :

 1) 4,98 + 52,462 ;        3) 38 – 4,952 ;

 2) 36,45 – 6,714 ;        4) 34,7 – (6,76 + 0,987) .

5. Швидкість катера за течією 34,2 км/год.,

   власна швидкість катера 31,5 км/год. Знайти

   швидкість катера проти течії .

6. Ламана складається з трьох ланок. Довжина

  першої ланки 8,2 см , що на 3,7 см більше від

 другої ланки і на 5,3 см менше від довжини

 третьої. Знайти довжину ламаної. 

 

Множення і ділення десяткових дробів.

 

Діагностична робота №9 (ГРН №1)

                     І варіант

1. Знайти значення виразу :

   0,5 ∙ 40,1 – 27,04 : 2,6  

2. Розв’яжіть рівняння :

          (х – 2,4) ∙ 3,5 = 10,5  .

3. Спростіть вираз  3,58х + 0,02х + 46   і  знайдіть

   його значення , якщо х = 1,5  .

4. Поїзд проїхав 168,3 км за 3,4 години. Скільки

  кілометрів проїде він за 5,8 години з тією

  самою швидкістю ?

5. Один млин перемелює 20,88 ц пшениці за

  3,6 години, а другий млин – 23,4 ц за 4,5 години.

  Продуктивність якого млина (кількість перемеленої

 пшениці за 1 годину) вища і на скільки ?

6. Виконати дії :

 (69 ∙ 0,63 – 10,098 : 5,4 – 20,54) : 0,324  .

 

 

Діагностична робота №9 (ГРН №1)

                     ІІ варіант

1. Знайти значення виразу :

   11,7 : 0,6 ∙ 1,4 – 0,25  . 

2. Розв’яжіть рівняння :

          2,9(х – 3,4) = 14,5  .

3. Спростіть вираз  2,37х + 0,03х + 84   і  знайдіть

   його значення , якщо х = 1,5  .

4. Машина проїхала 152,6 км за 2,8 години. Скільки

  кілометрів проїде вона за 4,2 години з тією

  самою швидкістю ?

5. Одна піч виплавляє 16,5 т заліза за

  2,5 години, а друга піч – 33,84 т за 4,7 години.

  Продуктивність якої печі (кількість виплавленого

 заліза за 1 годину) більша і на скільки ?

6. Виконати дії :

   (0,098 ∙ 3,8 – 0,3817 : 5,5 – 0,203) : 0,625 .

 

Середнє арифметичне. Вправи на всі дії з

дробовими числами.

 

Діагностична робота №10 (ГРН №3)

                        І варіант

1. Знайдіть середнє арифметичне чисел :

  32,6 ; 38,5 ; 34 ; 35,3 . Результат порівняти

  з числом 37,59 .

2. Знайдіть значення виразу :

  (20 – 22,05 : 2,1) ∙ 6,4 + 9,2 .

3. Розв’яжіть рівняння та результат округліть

   до десятків :

  6,4 ∙ (у – 12,8) = 3,2 .

4. Із двох міст, відстань між якими дорівнює

  106,2 км, виїхали одночасно назустріч один

  одному два мотоциклісти. Швидкість одного

  дорівнює 62,5 км/год, а швидкість іншого –

  58,5 км/год. Якою буде відстань між

  мотоциклістами через 0,6 год після їх виїзду ?

5. Середнє арифметичне п’яти чисел дорівнює

  2,58, а середнє арифметичне семи інших чисел-

  4,56. Знайдіть середнє арифметичне всіх

  дванадцяти чисел .

 

1,2,3 – по 2 бали, 4,5 – по 3 бали.

 

Діагностична робота №10 (ГРН №3)

                        ІІ варіант

1. Знайдіть середнє арифметичне чисел :

  26,3 ; 20,2 ; 24,7 ; 18 . Результат порівняти

  з числом 22,29 .

2. Знайдіть значення виразу :

   52 – (22,95 : 2,7 + 3,4) ∙ 2,8 .

3. Розв’яжіть рівняння та результат округліть

   до десятків :

  8,4 ∙ (у – 17,9) = 4,2 .

4. Із двох міст виїхали одночасно назустріч один

  одному два велосипедисти. Швидкість одного

  дорівнює 14,5 км/год, а швидкість іншого – 16,5 км/год

  Якою буде відстань між містами,  якщо через 0,7 год

  відстань між ними була 96,2 км ?

5. Середнє арифметичне десяти чисел дорівнює

  0,408, а середнє арифметичне шести інших чисел-

  3,28. Знайдіть середнє арифметичне  усіх

  шістнадцяти чисел .

 

1,2,3 – по 2 бали, 4,5 – по 3 бали.

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу.

 

Підсумкова річна діагностична робота (ГРН №1)

                         І варіант

1. Власна швидкість катера дорівнює

   19,8 км/год, а швидкість течії річки –

    2,1 км/год. Яку відстань подолає катер,

   рухаючись  3 год за течією річки ?

2. Довжина прямокутника дорівнює 80 см, а

   ширина становить 0,8 довжини. Знайдіть

   периметр і площу прямокутника.

3. Якщо невідоме число х, помножити на 11

   і цей добуток відняти від 3,17, то отримаємо

   2,4. Знайти число х.

4. Знайдіть числа, яких не вистачає в ланцюжку

   обчислень :

         4,6       12,88        16,3      2,5 .

5. На скільки різниця чисел  14,3  і  5,62  більша

   від добутку чисел  4,26  і  0,8 ?

6. Петрик купив 5 тістечок і отримав 3,2 грн.

   здачі . Для покупки 9 тістечок йому не вистачало

   2,4 грн. Скільки коштує одне тістечко ?

 

 

Підсумкова річна діагностична робота (ГРН №1)

                         ІІ варіант

1. Власна швидкість катера дорівнює

   19,2 км/год, а швидкість течії річки –

    2,6 км/год. Яку відстань подолає катер,

   рухаючись  3 год проти течії річки ?

2. Довжина прямокутника дорівнює 90 см, а

   ширина становить 0,9 довжини. Знайдіть

   периметр і площу прямокутника.

3. Якщо невідоме число х, помножити на 12

   і цей добуток відняти від 4,18, то отримаємо

   3,22. Знайти число х.

4. Знайдіть числа, яких не вистачає в ланцюжку

   обчислень :

         9,88       2,6        1,32      5,94 .

5. На скільки сума чисел  23,4  і  5,73  менша

   від частки чисел  73,44  і  2,4 ?

6. Михайлик купив 4 пакетики чіпсів і отримав

    2,8 грн. здачі . Для покупки 7 пакетиків йому

   не вистачало 0,8 грн. Скільки коштує один

   пакетик чіпсів ?

 

 

docx
Додано
28 жовтня 2023
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку