І семестр (підсумкові)
Група результатів навчання №1
Опрацьовує проблемні ситуації та створює
математичні моделі.
Критерії оцінювання : всі задачі по 4 бали.
Запис короткої умови – 1 бал
Розв’язання з поясненням дій – 2бали
Відповідь - 1 бал
І варіант
1. Олена має в скарбниці 806 гривень.
Вона планує купити 18 метеликів у подарунок
для сестрички на день народження. Яка сума
залишиться після покупки, якщо вартість
одного метелика 38 грн. ?
2. Прямокутні плити для замощування тротуару
мають розміри 60 см і 50 см. Скільки знадобиться
плит, щоб замостити тротуар довжиною 450 м і
шириною 180 см?
3. Від пристані відійшов пароплав зі швидкістю
20 км/ год. Через 2 години від тієї самої пристані
в тому ж напрямі відійшов другий пароплав,
який через 10 годин після свого виходу наздогнав
перший. Знайти швидкість другого пароплава.
Група результатів навчання №1
Опрацьовує проблемні ситуації та створює
математичні моделі.
Критерії оцінювання : всі задачі по 4 бали.
Запис короткої умови – 1 бал
Розв’язання з поясненням дій – 2бали
Відповідь - 1 бал
ІІ варіант
1. Сім’я Петренків вирішила відправитись на
відпочинок. Вони купили три квитки для
дорослих по 801 гривні і два дитячі квитки
на літак. Яка ціна дитячого квитка, якщо
вартість всіх квитків 2833 грн. ?
2. Вам необхідно кахлем, що має ширину 20 см
і довжину 25 см, обкласти стіну, ширина якої
250 см а висота 4 м. Скільки потрібно кахлю ?
3. З пункту А виїхала вантажна машина. Через
3 години з цього ж пункту в тому самому
напрямі виїхала легкова машина зі швидкістю
60 км/год. і через 6 годин після свого виїзду
наздогнала вантажівку. Яка швидкість
вантажної машини ?
Група результатів навчання №2
Розв'язує математичні задачі
Критерії оцінювання : всі завдання по 4 бали.
1. Кожна дія - 1 бал, виконати письмово.
2.Кожне рівняння - 2 бали. При розв'язуванні
дотримуватись послідовності дій ,
необхідні обчислення записувати.
3. Короткий запис умови – 1 бал.
Складання виразу та обчислення
його значення– 2 бали
Відповідь – 1 бал
І варіант
1. Знайти значення виразу :
79348 - 64 ∙ 84 + 6539 : 13
2. Розв'язати рівняння :
а) 66880 : (х – 129) = 304 ;
б) 7х + х – 42 = 38 .
3. На ділянці висадили розсаду :
х рядків помідорів і у рядків перцю
по 10 штук у кожному ряді. Скільки
всього розсади помідорів і перцю
висадили на ділянці? Складіть вираз
для розв'язування задачі. Обчисліть,
якщо х = 24, у = 22.
Група результатів навчання №2
Розв'язує математичні задачі
Критерії оцінювання : всі завдання по 4 бали.
1. Кожна дія - 1 бал, виконати письмово.
2.Кожне рівняння - 2 бали. При розв'язуванні
дотримуватись послідовності дій ,
необхідні обчислення записувати.
3. Короткий запис умови – 1 бал.
Складання виразу та обчислення
його значення– 2 бали
Відповідь – 1 бал
ІІ варіант
1. Знайти значення виразу :
69481 + 1498 : 14 – 52 ∙ 93
2. Розв'язати рівняння :
а) 25668 : (х – 576) = 207 ;
б) 5х + х – 42 = 18 .
3. У саду висадили саджанці :
х рядів яблунь і у рядів вишень
по 20 штук у кожному ряді.
Скільки всього саджанців яблунь
і вишень висадили в саду? Складіть
вираз для розв'язування задачі.
Обчисліть, якщо х = 11, у = 12.
ІІ семестр
Дробові числа і дії над ними.
Звичайні дроби.
(Створення математичних моделей ГРН №1)
І варіант
1. Двоє шахістів зіграли дві партії. Перша партія
тривала 1 год, а друга – на год більше.
Скільки годин тривала гра ?
2. Знайдіть значення виразів та порівняйте їх.
4 + і 6 - .
3. Розв’яжіть рівняння (х + 4) + = 6 .
4. У літньому таборі 3 загони. У першому загоні 32
дитини, що становить кількості дітей у другому
загоні , а в третьому - кількості дітей у другому
загоні. Скільки всього дітей у таборі ?
5. Виконайте обчислення. Отримані значення
розмістіть на координатному промені, вибравши
одиничний відрізок 6 клітинок зошита.
4 - 3 , 7 - 5 , 1 + , 3 + 3 - 5 .
1 – 3 по2 бали , 4 – 5 по3 бали.
Діагностична робота №7
(Створення математичних моделей ГРН №1)
ІІ варіант
1. Першого дня до магазину привезли 5 т овочів,
а другого – на т менше. Скільки тонн привезли
до магазину за два дні ?
2. Знайдіть значення виразів та порівняйте їх.
3 + і 4 - .
3. Розв’яжіть рівняння (х + 3 ) + = 5 .
4. У 5 – А навчається 33 дитини, що становить
кількості учнів 5 -Б класу, а в 5 – В класі
навчається кількості учнів 5 – Б класу.
Скільки всього дітей навчається у трьох класах ?
5. Виконайте обчислення. Отримані значення
розмістіть на координатному промені, вибравши
одиничний відрізок 7 клітинок зошита.
5 - 4 , 7 - 6 , + , 2 + 3 - 4 .
1 – 3 по2 бали, 4 – 5 по 3 бали .
Десяткові дроби. Додавання і віднімання
десяткових дробів
Діагностична робота №8 . (ГРН №1)
І варіант
1. Порівняти :
1) 19,4 і 19,398 ; 2) 0,5384 і 0,539 .
2. Округлити :
1) до десятих : 6,786 ; 0,53924 ;
2) до сотих : 13,421 ; 0,3659 .
3. Виразити :
1) у метрах : 5 м 7дм , 43 см, 6 см, 142 см .
2) у тоннах : 4 т 247 кг, 598 кг, 73 кг, 8465 кг.
4. Виконати дії :
1) 6,67 + 24,793 ; 3) 12 – 6,256 ;
2) 88,17 – 8,345 ; 4) 10,4 – (0,87 + 3,268) .
5. Швидкість пароплава проти течії 24,8 км/год.,
швидкість течії 2,6 км/год. Знайти швидкість
пароплава за течією .
6. Ламана складається з трьох ланок. Довжина
першої ланки 7,4 см , що на 2,7 см менше від
другої ланки і на 3,8 см більше від довжини
третьої. Знайти довжину ламаної.
Діагностична робота №8 . (ГРН №1)
ІІ варіант
1. Порівняти :
1) 20,297 і 20,3 ; 2) 0,724 і 0,7238 .
2. Округлити :
1) до десятих : 7,236 ; 0,85834 ;
2) до тисячних : 16,9264 ; 0,4566 .
3. Виразити :
1) у центнерах : 11ц 58 кг , 82 кг, 5 кг, 237 кг .
2) у кілометрах : 8 км 234 м, 745 м, 65 м, 7358 м.
4. Виконати дії :
1) 4,98 + 52,462 ; 3) 38 – 4,952 ;
2) 36,45 – 6,714 ; 4) 34,7 – (6,76 + 0,987) .
5. Швидкість катера за течією 34,2 км/год.,
власна швидкість катера 31,5 км/год. Знайти
швидкість катера проти течії .
6. Ламана складається з трьох ланок. Довжина
першої ланки 8,2 см , що на 3,7 см більше від
другої ланки і на 5,3 см менше від довжини
третьої. Знайти довжину ламаної.
Множення і ділення десяткових дробів.
Діагностична робота №9 (ГРН №1)
І варіант
1. Знайти значення виразу :
0,5 ∙ 40,1 – 27,04 : 2,6
2. Розв’яжіть рівняння :
(х – 2,4) ∙ 3,5 = 10,5 .
3. Спростіть вираз 3,58х + 0,02х + 46 і знайдіть
його значення , якщо х = 1,5 .
4. Поїзд проїхав 168,3 км за 3,4 години. Скільки
кілометрів проїде він за 5,8 години з тією
самою швидкістю ?
5. Один млин перемелює 20,88 ц пшениці за
3,6 години, а другий млин – 23,4 ц за 4,5 години.
Продуктивність якого млина (кількість перемеленої
пшениці за 1 годину) вища і на скільки ?
6. Виконати дії :
(69 ∙ 0,63 – 10,098 : 5,4 – 20,54) : 0,324 .
Діагностична робота №9 (ГРН №1)
ІІ варіант
1. Знайти значення виразу :
11,7 : 0,6 ∙ 1,4 – 0,25 .
2. Розв’яжіть рівняння :
2,9(х – 3,4) = 14,5 .
3. Спростіть вираз 2,37х + 0,03х + 84 і знайдіть
його значення , якщо х = 1,5 .
4. Машина проїхала 152,6 км за 2,8 години. Скільки
кілометрів проїде вона за 4,2 години з тією
самою швидкістю ?
5. Одна піч виплавляє 16,5 т заліза за
2,5 години, а друга піч – 33,84 т за 4,7 години.
Продуктивність якої печі (кількість виплавленого
заліза за 1 годину) більша і на скільки ?
6. Виконати дії :
(0,098 ∙ 3,8 – 0,3817 : 5,5 – 0,203) : 0,625 .
Середнє арифметичне. Вправи на всі дії з
дробовими числами.
Діагностична робота №10 (ГРН №3)
І варіант
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел :
32,6 ; 38,5 ; 34 ; 35,3 . Результат порівняти
з числом 37,59 .
2. Знайдіть значення виразу :
(20 – 22,05 : 2,1) ∙ 6,4 + 9,2 .
3. Розв’яжіть рівняння та результат округліть
до десятків :
6,4 ∙ (у – 12,8) = 3,2 .
4. Із двох міст, відстань між якими дорівнює
106,2 км, виїхали одночасно назустріч один
одному два мотоциклісти. Швидкість одного
дорівнює 62,5 км/год, а швидкість іншого –
58,5 км/год. Якою буде відстань між
мотоциклістами через 0,6 год після їх виїзду ?
5. Середнє арифметичне п’яти чисел дорівнює
2,58, а середнє арифметичне семи інших чисел-
4,56. Знайдіть середнє арифметичне всіх
дванадцяти чисел .
1,2,3 – по 2 бали, 4,5 – по 3 бали.
Діагностична робота №10 (ГРН №3)
ІІ варіант
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел :
26,3 ; 20,2 ; 24,7 ; 18 . Результат порівняти
з числом 22,29 .
2. Знайдіть значення виразу :
52 – (22,95 : 2,7 + 3,4) ∙ 2,8 .
3. Розв’яжіть рівняння та результат округліть
до десятків :
8,4 ∙ (у – 17,9) = 4,2 .
4. Із двох міст виїхали одночасно назустріч один
одному два велосипедисти. Швидкість одного
дорівнює 14,5 км/год, а швидкість іншого – 16,5 км/год
Якою буде відстань між містами, якщо через 0,7 год
відстань між ними була 96,2 км ?
5. Середнє арифметичне десяти чисел дорівнює
0,408, а середнє арифметичне шести інших чисел-
3,28. Знайдіть середнє арифметичне усіх
шістнадцяти чисел .
1,2,3 – по 2 бали, 4,5 – по 3 бали.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Підсумкова річна діагностична робота (ГРН №1)
І варіант
1. Власна швидкість катера дорівнює
19,8 км/год, а швидкість течії річки –
2,1 км/год. Яку відстань подолає катер,
рухаючись 3 год за течією річки ?
2. Довжина прямокутника дорівнює 80 см, а
ширина становить 0,8 довжини. Знайдіть
периметр і площу прямокутника.
3. Якщо невідоме число х, помножити на 11
і цей добуток відняти від 3,17, то отримаємо
2,4. Знайти число х.
4. Знайдіть числа, яких не вистачає в ланцюжку
обчислень :
4,6 → 12,88 → 16,3 → 2,5 .
5. На скільки різниця чисел 14,3 і 5,62 більша
від добутку чисел 4,26 і 0,8 ?
6. Петрик купив 5 тістечок і отримав 3,2 грн.
здачі . Для покупки 9 тістечок йому не вистачало
2,4 грн. Скільки коштує одне тістечко ?
Підсумкова річна діагностична робота (ГРН №1)
ІІ варіант
1. Власна швидкість катера дорівнює
19,2 км/год, а швидкість течії річки –
2,6 км/год. Яку відстань подолає катер,
рухаючись 3 год проти течії річки ?
2. Довжина прямокутника дорівнює 90 см, а
ширина становить 0,9 довжини. Знайдіть
периметр і площу прямокутника.
3. Якщо невідоме число х, помножити на 12
і цей добуток відняти від 4,18, то отримаємо
3,22. Знайти число х.
4. Знайдіть числа, яких не вистачає в ланцюжку
обчислень :
9,88 → 2,6 → 1,32 → 5,94 .
5. На скільки сума чисел 23,4 і 5,73 менша
від частки чисел 73,44 і 2,4 ?
6. Михайлик купив 4 пакетики чіпсів і отримав
2,8 грн. здачі . Для покупки 7 пакетиків йому
не вистачало 0,8 грн. Скільки коштує один
пакетик чіпсів ?