Діагностичні роботи з математики 5 клас НУШ

Про матеріал
Діагностичні роботи з математики 5 клас НУШ ( І , ІІ семестр), за групами результатів навчання.
Перегляд файлу

 

І семестр (підсумкові)

Група  результатів навчання №1

Опрацьовує проблемні ситуації та створює

         математичні моделі.

Критерії оцінювання : всі задачі по 4 бали.

Запис короткої умови – 1 бал

Розв’язання з поясненням дій – 2бали

Відповідь  - 1 бал

                        І варіант

1. Олена має в скарбниці 806 гривень.

  Вона планує купити 18 метеликів у подарунок

  для сестрички на день народження. Яка сума

  залишиться після покупки, якщо вартість

  одного метелика 38 грн. ?

2. Прямокутні плити для замощування тротуару

   мають розміри 60 см і 50 см. Скільки знадобиться

   плит, щоб замостити тротуар довжиною 450 м і

   шириною 180 см?

3. Від пристані відійшов пароплав зі швидкістю

   20 км/ год. Через 2 години від тієї самої пристані

   в тому ж напрямі відійшов другий пароплав,

   який через 10 годин після свого виходу наздогнав

  перший. Знайти швидкість другого пароплава.

 

     Група результатів навчання №1

  Опрацьовує проблемні ситуації та створює

         математичні моделі.

Критерії оцінювання : всі задачі по 4 бали.

Запис короткої умови – 1 бал

Розв’язання з поясненням дій – 2бали

Відповідь  - 1 бал

                      ІІ варіант

1. Сім’я Петренків вирішила відправитись на

   відпочинок. Вони купили три квитки для

  дорослих по 801 гривні і два дитячі квитки

  на літак. Яка ціна дитячого квитка, якщо

  вартість всіх квитків 2833 грн. ?

2. Вам необхідно кахлем, що має ширину 20 см

  і довжину 25 см, обкласти стіну, ширина якої

  250 см а висота 4 м. Скільки потрібно кахлю ?

3. З пункту А виїхала вантажна машина. Через

  3 години з цього ж пункту в тому самому

  напрямі  виїхала легкова машина зі швидкістю

  60 км/год.  і через 6 годин після свого виїзду

  наздогнала вантажівку. Яка швидкість

   вантажної машини ?

 

 

Група результатів навчання №2

    Розв'язує математичні задачі

Критерії оцінювання : всі завдання по 4 бали.

1. Кожна дія  - 1 бал, виконати письмово.

2.Кожне рівняння  - 2 бали. При розв'язуванні

   дотримуватись    послідовності дій ,

   необхідні обчислення  записувати.

3. Короткий запис умови – 1 бал.

   Складання виразу та обчислення

    його  значення– 2 бали

   Відповідь – 1 бал  

                         І варіант

1. Знайти значення виразу :

   79348 - 64 ∙ 84 + 6539 : 13

2. Розв'язати рівняння :

   а) 66880 : (х – 129) = 304  ;

   б)  7х + х – 42 = 38 .

3. На ділянці висадили розсаду :

    х рядків помідорів і у рядків перцю

    по 10 штук у кожному ряді. Скільки

   всього розсади помідорів і перцю

   висадили на  ділянці? Складіть вираз

   для розв'язування  задачі. Обчисліть,

    якщо х = 24, у = 22.

 

Група результатів навчання №2

    Розв'язує математичні задачі

Критерії оцінювання : всі завдання по 4 бали.

1. Кожна дія  - 1 бал, виконати письмово.

2.Кожне рівняння  - 2 бали. При розв'язуванні

   дотримуватись    послідовності дій ,

   необхідні обчислення  записувати.

3. Короткий запис умови – 1 бал.

    Складання виразу та обчислення

    його  значення– 2 бали

   Відповідь – 1 бал

                  ІІ варіант

1. Знайти значення виразу :

   69481 + 1498 : 14 – 52 ∙ 93

2. Розв'язати рівняння :

  а) 25668 : (х – 576) = 207 ;

  б)  5х + х – 42 = 18 .

3. У саду висадили саджанці :

  х рядів яблунь і у рядів вишень

   по 20 штук у кожному ряді.

  Скільки всього саджанців яблунь

   і вишень висадили в саду? Складіть

  вираз для розв'язування задачі.

  Обчисліть, якщо х = 11, у = 12.

 

                ІІ семестр

     Дробові числа і дії над ними.

     Звичайні дроби.

Діагностична робота №7

(Створення математичних моделей ГРН №1)

         І варіант

1. Двоє шахістів зіграли дві партії. Перша партія

   тривала  1 год, а друга – на год більше.

  Скільки годин тривала гра ?

2. Знайдіть значення виразів та порівняйте їх.

    4 +   і  6 -   .

3.  Розв’яжіть рівняння (х + 4) + = 6 .

4. У літньому таборі 3 загони. У першому загоні 32

   дитини, що становить  кількості дітей у другому

   загоні , а в третьому - кількості дітей у другому

   загоні. Скільки всього дітей у таборі ?

5. Виконайте обчислення. Отримані значення

   розмістіть на координатному промені, вибравши

   одиничний відрізок  6 клітинок зошита.

  4 - 3  ,    7 - 5  ,    1 +   ,    3 + 3 - 5  .

                1 – 3 по2 бали , 4 – 5 по3 бали.

 

 

 

Діагностична робота №7

(Створення математичних моделей ГРН №1)

         ІІ варіант

1. Першого дня до магазину привезли 5 т овочів,

  а другого – на т менше. Скільки тонн привезли

  до магазину за два дні ?

2. Знайдіть значення виразів та порівняйте їх.

    3 +    і    4 -    .

3.  Розв’яжіть рівняння  (х + 3 ) + = 5  .

4. У 5 – А навчається  33 дитини, що становить

  кількості учнів 5 -Б класу, а в 5 – В класі

  навчається  кількості учнів 5 – Б класу.

  Скільки всього дітей навчається у трьох класах ?

5. Виконайте обчислення. Отримані значення

   розмістіть на координатному промені, вибравши

   одиничний відрізок  7 клітинок зошита.

   5 - 4  ,     7 - 6   ,    +    ,     2 + 3 - 4  .

                1 – 3 по2 бали, 4 – 5 по 3 бали .

 

 

Десяткові дроби. Додавання і віднімання

десяткових дробів

 

Діагностична робота №8 . (ГРН №1)

                І варіант

1. Порівняти :

  1) 19,4  і  19,398 ; 2) 0,5384  і  0,539 .

2. Округлити :

  1) до десятих : 6,786 ; 0,53924 ;

  2) до сотих : 13,421 ; 0,3659 .

3. Виразити :

1) у метрах : 5 м 7дм , 43 см, 6 см, 142 см .

2) у тоннах : 4 т 247 кг, 598 кг, 73 кг, 8465 кг.

4. Виконати дії :

 1) 6,67 + 24,793 ;        3) 12 – 6,256 ;

 2) 88,17 – 8,345 ;        4) 10,4 – (0,87 + 3,268) .

5. Швидкість пароплава проти течії 24,8 км/год.,

   швидкість течії 2,6 км/год. Знайти швидкість

   пароплава за течією .

6. Ламана складається з трьох ланок. Довжина

  першої ланки 7,4 см , що на 2,7 см менше від

 другої ланки і на 3,8 см більше від довжини

 третьої. Знайти довжину ламаної. 

 

 

Діагностична робота №8 . (ГРН №1)

                ІІ варіант

1. Порівняти :

  1) 20,297  і  20,3 ; 2) 0,724  і  0,7238 .

2. Округлити :

  1) до десятих : 7,236 ; 0,85834 ;

  2) до тисячних : 16,9264 ; 0,4566 .

3. Виразити :

1) у центнерах : 11ц 58 кг , 82 кг, 5 кг, 237 кг .

2) у кілометрах : 8 км 234 м, 745 м, 65 м, 7358 м.

4. Виконати дії :

 1) 4,98 + 52,462 ;        3) 38 – 4,952 ;

 2) 36,45 – 6,714 ;        4) 34,7 – (6,76 + 0,987) .

5. Швидкість катера за течією 34,2 км/год.,

   власна швидкість катера 31,5 км/год. Знайти

   швидкість катера проти течії .

6. Ламана складається з трьох ланок. Довжина

  першої ланки 8,2 см , що на 3,7 см більше від

 другої ланки і на 5,3 см менше від довжини

 третьої. Знайти довжину ламаної. 

 

Множення і ділення десяткових дробів.

 

Діагностична робота №9 (ГРН №1)

                     І варіант

1. Знайти значення виразу :

   0,5 ∙ 40,1 – 27,04 : 2,6  

2. Розв’яжіть рівняння :

          (х – 2,4) ∙ 3,5 = 10,5  .

3. Спростіть вираз  3,58х + 0,02х + 46   і  знайдіть

   його значення , якщо х = 1,5  .

4. Поїзд проїхав 168,3 км за 3,4 години. Скільки

  кілометрів проїде він за 5,8 години з тією

  самою швидкістю ?

5. Один млин перемелює 20,88 ц пшениці за

  3,6 години, а другий млин – 23,4 ц за 4,5 години.

  Продуктивність якого млина (кількість перемеленої

 пшениці за 1 годину) вища і на скільки ?

6. Виконати дії :

 (69 ∙ 0,63 – 10,098 : 5,4 – 20,54) : 0,324  .

 

 

Діагностична робота №9 (ГРН №1)

                     ІІ варіант

1. Знайти значення виразу :

   11,7 : 0,6 ∙ 1,4 – 0,25  . 

2. Розв’яжіть рівняння :

          2,9(х – 3,4) = 14,5  .

3. Спростіть вираз  2,37х + 0,03х + 84   і  знайдіть

   його значення , якщо х = 1,5  .

4. Машина проїхала 152,6 км за 2,8 години. Скільки

  кілометрів проїде вона за 4,2 години з тією

  самою швидкістю ?

5. Одна піч виплавляє 16,5 т заліза за

  2,5 години, а друга піч – 33,84 т за 4,7 години.

  Продуктивність якої печі (кількість виплавленого

 заліза за 1 годину) більша і на скільки ?

6. Виконати дії :

   (0,098 ∙ 3,8 – 0,3817 : 5,5 – 0,203) : 0,625 .

 

Середнє арифметичне. Вправи на всі дії з

дробовими числами.

 

Діагностична робота №10 (ГРН №3)

                        І варіант

1. Знайдіть середнє арифметичне чисел :

  32,6 ; 38,5 ; 34 ; 35,3 . Результат порівняти

  з числом 37,59 .

2. Знайдіть значення виразу :

  (20 – 22,05 : 2,1) ∙ 6,4 + 9,2 .

3. Розв’яжіть рівняння та результат округліть

   до десятків :

  6,4 ∙ (у – 12,8) = 3,2 .

4. Із двох міст, відстань між якими дорівнює

  106,2 км, виїхали одночасно назустріч один

  одному два мотоциклісти. Швидкість одного

  дорівнює 62,5 км/год, а швидкість іншого –

  58,5 км/год. Якою буде відстань між

  мотоциклістами через 0,6 год після їх виїзду ?

5. Середнє арифметичне п’яти чисел дорівнює

  2,58, а середнє арифметичне семи інших чисел-

  4,56. Знайдіть середнє арифметичне всіх

  дванадцяти чисел .

 

1,2,3 – по 2 бали, 4,5 – по 3 бали.

 

Діагностична робота №10 (ГРН №3)

                        ІІ варіант

1. Знайдіть середнє арифметичне чисел :

  26,3 ; 20,2 ; 24,7 ; 18 . Результат порівняти

  з числом 22,29 .

2. Знайдіть значення виразу :

   52 – (22,95 : 2,7 + 3,4) ∙ 2,8 .

3. Розв’яжіть рівняння та результат округліть

   до десятків :

  8,4 ∙ (у – 17,9) = 4,2 .

4. Із двох міст виїхали одночасно назустріч один

  одному два велосипедисти. Швидкість одного

  дорівнює 14,5 км/год, а швидкість іншого – 16,5 км/год

  Якою буде відстань між містами,  якщо через 0,7 год

  відстань між ними була 96,2 км ?

5. Середнє арифметичне десяти чисел дорівнює

  0,408, а середнє арифметичне шести інших чисел-

  3,28. Знайдіть середнє арифметичне  усіх

  шістнадцяти чисел .

 

1,2,3 – по 2 бали, 4,5 – по 3 бали.

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу.

 

Підсумкова річна діагностична робота (ГРН №1)

                         І варіант

1. Власна швидкість катера дорівнює

   19,8 км/год, а швидкість течії річки –

    2,1 км/год. Яку відстань подолає катер,

   рухаючись  3 год за течією річки ?

2. Довжина прямокутника дорівнює 80 см, а

   ширина становить 0,8 довжини. Знайдіть

   периметр і площу прямокутника.

3. Якщо невідоме число х, помножити на 11

   і цей добуток відняти від 3,17, то отримаємо

   2,4. Знайти число х.

4. Знайдіть числа, яких не вистачає в ланцюжку

   обчислень :

         4,6       12,88        16,3      2,5 .

5. На скільки різниця чисел  14,3  і  5,62  більша

   від добутку чисел  4,26  і  0,8 ?

6. Петрик купив 5 тістечок і отримав 3,2 грн.

   здачі . Для покупки 9 тістечок йому не вистачало

   2,4 грн. Скільки коштує одне тістечко ?

 

 

Підсумкова річна діагностична робота (ГРН №1)

                         ІІ варіант

1. Власна швидкість катера дорівнює

   19,2 км/год, а швидкість течії річки –

    2,6 км/год. Яку відстань подолає катер,

   рухаючись  3 год проти течії річки ?

2. Довжина прямокутника дорівнює 90 см, а

   ширина становить 0,9 довжини. Знайдіть

   периметр і площу прямокутника.

3. Якщо невідоме число х, помножити на 12

   і цей добуток відняти від 4,18, то отримаємо

   3,22. Знайти число х.

4. Знайдіть числа, яких не вистачає в ланцюжку

   обчислень :

         9,88       2,6        1,32      5,94 .

5. На скільки сума чисел  23,4  і  5,73  менша

   від частки чисел  73,44  і  2,4 ?

6. Михайлик купив 4 пакетики чіпсів і отримав

    2,8 грн. здачі . Для покупки 7 пакетиків йому

   не вистачало 0,8 грн. Скільки коштує один

   пакетик чіпсів ?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ильченко Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Герасименко Ірина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 жовтня 2023
Переглядів
7535
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку