Математика 5 клас
Діагностувальна контрольна робота № 2
Натуральні числа
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
№ |
Текст завдання |
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
|
Запиши цифрами число:
|
1 |
1 |
0 |
|
Порівняй числа:
|
1 |
1 |
1 |
|
Обчисли у стовпчик: а) 23 452 947 +246 834 772; б) 3 234 701 892 - 894 765 904 |
1 |
1 |
0 |
|
Виконай дію: 12 км 67 м+ 18 км 890 м; |
1 |
1 |
1 |
|
В магазин привезли 235 кг картоплі, а моркви на 87 кг менше, ніж картоплі Скільки всього кілограмів овочів привезли у магазин? |
1 |
1 |
1 |
|
Розв’яжи рівняння: х – 3 567 = 4 832; |
1 |
1 |
1 |
|
Спрости буквений вираз: (а + 234) – 133; |
1 |
1 |
2 |
|
Знайди суму найбільшого і найменшого 5-цифрових чисел, утворених з цифр 3, 0, 5, 8, 4 без повторення. |
3 |
3 |
3 |
|
Яку цифру можна підставити замість зірочки, щоб отримати правильну нерівність? 1) 4231 > 423*; 2) 97*8 < 9745 |
2 |
2 |
3 |
|
|
12 |
12 |
12 |
Математика 5 клас
Діагностувальна контрольна робота № 2
Натуральні числа
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 2
№ |
Текст завдання |
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. |
Запиши цифрами число:
|
1 |
1 |
0 |
2. |
Порівняй числа:
|
1 |
1 |
1 |
3. |
Обчисли у стовпчик: а) 26435 906+429 854 839; б) 2 305 761 562 - 984 768 933 |
1 |
1 |
0 |
4. |
Виконай дію: 45 м 96 см + 13 м 9 см; |
1 |
1 |
1 |
5. |
У їдальні приготували 138 порцій борщу, а супу на 23 порції більше, ніж борщу. Скільки всього порцій супу і борщу приготували в їдальні? |
1 |
1 |
1 |
6. |
Розв’яжи рівняння: 1) 3 567 – х = 2 738; |
1 |
1 |
1 |
7. |
Спрости буквений вираз: 1) (564 + а) – 124; |
1 |
1 |
2 |
8. |
Знайди різницю найбільшого і найменшого 5-цифрових чисел, утворених з цифр 7, 1, 3, 4, 2 без повторення. |
3 |
3 |
3 |
9. |
Яку цифру можна підставити замість зірочки, щоб отримати правильну нерівність? 1) 263*< 2634; 2) 6*48 > 6839 |
2 |
2 |
3 |
10. |
|
12 |
12 |
12 |