Діагностувальна робота № 2 5кл математика

Про матеріал
Пропоную вашій увазі комплексні діагностувальні роботи для 5 класу з математики з групами результатів.
Перегляд файлу

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 2

Натуральні числа

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

Текст завдання

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1.       

Запиши цифрами число:

  1.     22 мільярди 13 мільйонів 345 тисяч 243;     
  2.     409 мільярдів 317 мільйонів 30;

1

1

0

  1.       

Порівняй числа:

  1.     14 159 і 14 161;       2) 5 426 948 і 5 427 000

1

1

1

  1.       

Обчисли у стовпчик:

а) 23 452 947 +246 834 772;  б) 3 234 701 892   - 894 765 904

1

1

0

  1.       

Виконай дію:         12 км 67 м+ 18 км 890 м;

1

1

1

  1.       

В магазин привезли 235 кг картоплі, а моркви на 87 кг менше, ніж картоплі Скільки всього кілограмів овочів привезли у магазин?

1

1

1

  1.       

Розв’яжи рівняння:  х – 3 567 = 4 832; 

1

1

1

  1.       

Спрости буквений вираз:  (а + 234) – 133;

1

1

2

  1.       

Знайди суму найбільшого і найменшого 5-цифрових чисел, утворених з цифр 3, 0, 5, 8, 4 без повторення.

3

3

3

  1.       

Яку цифру можна підставити замість зірочки, щоб отримати правильну нерівність?

 1) 4231 > 423*;       2)  97*8 < 9745

2

2

3

  1.  

 

12

12

12

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 2

Натуральні числа

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 2

Текст завдання

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1.

Запиши цифрами число:

  1.   56 мільярдів 239 мільйонів 91 тисяча 142;    
  2.   12 мільярдів 90 тисяч 291.

1

1

0

2.

Порівняй числа:

  1.     45 167 і 45 176;       2) 6 973 632 і 6 972 890

1

1

1

3.

Обчисли у стовпчик:

а) 26435 906+429 854 839;   б) 2 305 761 562   - 984 768 933

1

1

0

4.

Виконай дію:   45 м 96 см + 13 м 9 см;

1

1

1

5.

У їдальні приготували 138 порцій борщу, а супу на 23 порції більше, ніж борщу. Скільки всього порцій супу і борщу приготували в їдальні?

1

1

1

6.

Розв’яжи рівняння: 1) 3 567 – х = 2 738; 

1

1

1

7.

Спрости буквений вираз: 1) (564 + а) – 124;

1

1

2

8.

Знайди різницю найбільшого і найменшого 5-цифрових чисел, утворених з цифр 7, 1, 3, 4, 2 без повторення.

3

3

3

9.

Яку цифру можна підставити замість зірочки, щоб отримати правильну нерівність?

  1) 263*< 2634;       2) 6*48 > 6839

2

2

3

10.

 

12

12

12

 

docx
Додано
22 березня
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку