Діагностувальна робота № 4 з математики за підручником для 5 класу/ Г. Бевз, Д Васильєва

Про матеріал
Діагностувальна робота за темою 2.3 "Ділення натуральних чисел. Ознаки подільності. Степінь числа з натуральним показником" дає змогу вчителям оцінити учнів з математики за трьома групами результатів. Тестові завдання дають змогу виконати роботу учням з різним рівнем знань, працюючи в своєму особистому темпі.
Перегляд файлу

 

                                                                  24 листопада                                                                                                                                                                               1. У сім’ї троє дітей. Скільки зошитів потрібно купити, щоб їх можна було поділити                                                                                               між  дітьми порівну?                           А 166            Б 136             В 174             Г 122

2. Яке з чисел просте?                        А 134             Б 1                 В 21               Г 23

3. Яке з чисел є коренем рівняння  5х = 35?            А 6          Б 7         В 30         Г 8

4.  Установи відповідність між виразами та їх відповідними значеннями,                                                                      якщо х = 13.                                                                                                                                                                                                                                                                       1.  6(2х– 10)                       А 82                                                                                                                                                                              2.  4 + х(х – 7)                     Б 102                                                                                                                                                          3.  3х – (5 – 39 : х) 3           В 35                                                                                                                                                проло                                  Г 96                                                                                                                                                    апрол                                  Д 31

5. Порівняй:     93 і 192             202 і 113               42 і 24     

6. Обчисли значення виразів     а) (2875 : 23 – 1190 : 34) : 15.    

                                                           б) (120:6 – 120:10)2

7. Розв’яжи рівняння: а) 3х + 5х – 12 = 180          б) (2х – 154) + 123 = 169  

8. Розв’яжи задачу, склавши вираз і обчисли його значення, якщо а = 10, b = 3.                                                                  Оля купила а зошитів по 17 грн і b ручок по 25 грн. Скільки коштує вся покупка?                                                        

9. Розв’яжи задачу за допомогою рівняння                                                                                                                                                                На рукавички і шапочку витратили 900 г пряжі. На шапочку пряжі пішло удвічі більше,                                               ніж на рукавички. Скільки пряжі витратили на кожну річ?

docx
Додано
21 грудня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку