1. Яку частину фігури заштриховано?
|
|
|
|
|
|
а) ; б)
; в)
.
2. Що більше – чи
?
а) ; б)
; в) рівні.
3. Серед поданих дробів вкажіть правильні:
а) ; б)
; в)
.
4. Яку частину кілограма становить 250 г?
а) ; б)
; в)
.
5. Вкажіть суму дробів і
:
а) ; б)
; в)
.
6. Вкажіть різницю дробів і
:
а) ; б)
; в)
.
7. Порівняйте числа: а) і
; б)
і
.
8. Виконайте дії:
а) ; б)
; в)
;
9.У класі 33 учні, з них становлять дівчатка. Скільки дівчаток навчається в цьому класі?
10. Порівняйте числа:
а) год. і 17 хв.; б) 2 і
; в)
і
.
11. Розв’яжіть рівняння:
;
1. Яку частину фігури заштриховано?
|
|
|
|
а) ; б)
; в)
.
2. Що більше – чи
?
а) ; б) рівні; в)
.
3. Серед поданих дробів вкажіть неправильні:
а) ; б)
; в)
.
4. Яку частину години становить 23 хв?
а) ; б)
; в)
.
5. Вкажіть суму дробів і
:
а) ; б)
; в)
.
6. Вкажіть різницю дробів і
:
а) ; б)
; в)
.
1. Порівняйте числа: а) і
; б)
і
.
2. Виконайте дії:
а) ; б)
; в)
;
3. Із грядки вирвали 28 морквин, що становить
усієї моркви. Скільки моркви росло на грядці?
1. Порівняйте числа:
а) кг і 10 г; б)
і
; в)
і
.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) ; б)
.
3. Хлопчик прочитав книги, що становить 87 сторінок. На скільки більше сторінок він прочитав, ніж йому залишилося?
високий рівень
1. Накресліть квадрат зі стороною 5 см. Зафарбуйте різними кольорами, не накладаючи одного кольору на інший, ;
;
квадрата.
2. Турист планував за перший день пройти маршруту, за другий день
, за третій –
маршруту, а за четвертий –
маршруту. Чи зможе він реалізувати свій план?