Діагностувальна робота "Різдвяні дива"

Про матеріал
Рекомендовано для учнів 6 класу НУШ. Діагностувальна робота підготовлена за підручником Українська література" Олеся Калинич, Світлана Дячок.
Перегляд файлу

Контрольна робота (6 клас) з теми «Різдвяні дива»

Початковий і середній рівні

Кожне правильно виконане завдання оцінюється 0,5 балів

1.Коли відбуваються події у творі І. Калинця «Вертеп Маленького Хлопчика»?

А) Напередодні Різдва. Б) Напередодні Великодня. В) На Різдво.

2.Чого найбільше хотів Маленький Хлопчик (І. Калинець «Вертеп Маленького Хлопчика») на початку твору?

А) Гуляти на вулиці. Б) Бути пастушком у Вертепі. В) Побачити друзів.

3. Як звали Мамусю Маленького Хлопчика (І. Калинець «Вертеп Маленького Хлопчика»)?

А)Ганна. Б)Марія. В) Катерина.

4. На кого був схожий Янгол, що вчинив різдвяне чудо для Маленького Хлопчика (І. Калинець «Вертеп Маленького Хлопчика»)?

А) На Ромку Зацерковного. Б) На Бабусю. В) На Мамусю.

5. Твір Б. Матіяш «Єва і білосніжна квітка лілії» належить до збірки

А) Непроявлені знімки». Б) «Казки Різдва». В) «Старий Лев».

6. Кого запросив Король, щоб оглянули їхню з Королевою доньку (Б. Матіяш «Єва і білосніжна квітка лілії»)?

А) Лікарів. Б) Учителів. В) Мудреців.

7. Єва (Б. Матіяш «Єва і білосніжна квітка лілії»)  мовчала, але чула…

А) Про що думають гори. Б) Про що думають дерева. В)  Про що думають батьки.

8. Уперше, почувши свій голос, Єва (Б. Матіяш «Єва і білосніжна квітка лілії»)

А) Заплакала. Б) Засміялася. В) Обійняла статую Богородиці.

9. Де жив маленький ослик Хвостик (О. Гаврош «Різдвяна історія ослика Хвостика»)?

А) У хліві. Б) У духовному центрі. В) У лісі.

10. Чого з нетерпінням чекав ослик (О. Гаврош «Різдвяна історія ослика Хвостика»)?

А) Тепла. Б) Снігу. В) Різдвяних свят.

11. Що сталося напередодні свят із головним героєм твору О. Гавроша «Різдвяна історія ослика Хвостика»?

А) Заблукав у лісі. Б) Його викрали два грабіжники. В) Він пішов шукати овечку Берту.

12. За жанром твір О. Гавроша «Різдвяна історія ослика Хвостика» це

А) Різдвяне оповідання. Б) Різдвяна казка. В) Повість-казка.

Достатній рівень

І. Установити відповідність між літературознавчим терміном та його визначенням.

1. Художня деталь                              А) Твір, який увібрав особливості двох жанрів:

                                                              повісті та казки.

2. Різдвяна казка                                 Б) Поетичні твори, присвячені проблемам

                                                              суспільного життя.

3. Повісь-казка                                    В) Виразна подробиця у творі, що несе значне

                                                              Змістове та ідейно-емоційне навантаження.

                                                              Г) Твір, у якому діють фантастичні істоти, а події

                                                               та дива відбуваються на Святвечір або під час

                                                               Різдва.

2. Установити відповідність між героєм твору та цитатою, яка його характеризує.

1. Василько                                           А) «… мирно жував сіно, заїдаючи бурячками із

                                                               відра.

2. Єва                                                     Б) «… нахилився над Мамусею і поцілував її в

                                                               щічку.

3. Маленький Хлопчик                       В) «Дуже любила гратися в королівському саду…»

4. Ослик Хвостик

3. Установити відповідність між автором та назвою твору.

1. Олександр Гаврош                          А) «Ялинка»

2. Богдана Матіяш                               Б) «Вертеп Маленького Хлопчика»

3. Ігор Калинець                                  В) «Різдвяна історія ослика Хвостика»

                                                               Г) «Єва і білосніжна квітка лілії».

Високий рівень

Написати есе (обсяг- до 10 речень) на одну із тем:

1)«Любов, доброта, теплі родинні взаємини – вічні цінності, що об'єднують людей, наповнюють світ гармонією»;

2) «Найбільша радість часто приходить після найбільшого смутку й туги».

 

 

docx
Додав(-ла)
Здор Олена
Додано
4 червня
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку