Діагностувальна робота з літературного читання"Навички читання мовчки.4 клас"

Про матеріал
Діагностувальна робота з літературного читання"Навички читання мовчки.4 клас". Діагностувальна робота з літературного читання "Навички читання мовчки. 4 клас": детальний розбір Що таке діагностична робота з читання мовчки? Це спеціальний тест, який дозволяє оцінити, наскільки добре учень розуміє прочитаний текст. При цьому важливо не тільки швидкість читання, а й здатність витягувати з тексту основну інформацію, робити висновки, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки тощо. Чому це важливо? Індивідуальний підхід: За результатами такої роботи вчитель може зрозуміти, які саме навички читання потребують додаткової уваги у кожного учня. Корекція навчального процесу: Якщо учні мають труднощі з розумінням прочитаного, вчитель може підібрати спеціальні вправи та завдання для розвитку цих навичок. Підготовка до подальшого навчання: Розуміння прочитаного є основою успішного навчання у всіх предметах, особливо гуманітарних.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: вчитель початкових класів Сторожук Наталія Олексіївна. Діагностувальна робота з літературного читання. Навички читання мовчки4 клас. ЗА ПРОГРАМОЮ Савченко О. Я.

Номер слайду 2

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Результати навчання У свідоцтвіОчікувані результати навчання. За програмою. Примітка1 МОВ2 Сприймає,аналізує, інтерпретує та оцінює текст. Оволодіває продуктивними способами читання мовчки(самостійно та з допомогою вчителя)Завдання 1.1 2. МОВ2 Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст. Відповідає на запитання за змістом щодопрочитаного тексту. Завдання 2.2,2.3,2.4 3 МОВ2 Сприймає, аналіує, інтерпретує та оцінює текст. Самостійно визначає послідовність подій у творіЗавдання 2.5 4 МОВ3.1 Створює письмові висловлювання Висловлює власне ставлення до змісту. Завдання 2.6 Характеристика результатів навчання при проведенні діагностувальної роботи. Навичка читання мовчки

Номер слайду 3

І.1. Прочитай текс мовчки.  Посієш вчинок — виросте звичка  Домовилися якось Андрійко, Михайлик, Оленка й Наталка провести разом неділю. Коли це почався дощ, і Наталка запросила всіх до себе додому. — Та ні, — каже Андрійко, — краще по домівках. Мені хочеться почитати. — У нас почитаєш, — мовила Наталка. — А мені вже їсти хочеться, — каже Оленка. — У нас поїмо, — відповіла Наталка. — А ми твоїм удома не заважатимемо? — питає Михаилик. — А їх нікого нема. У гості поїхали, — мовила Наталка. Зайшли в хату. Діти одразу почали роззуватися. Наталка побачила й каже: — Не треба. Гості заходять взуті. — Так у вас же прибрано, — каже Оленка. — Не біда, — мовить Наталка, — прибереться й ще. А хто прибирає в них, вона, бачте, не сказала! Все-таки ніхто Наталки не послухав. А коли зайшли до кімнати, задзвонив телефон. Кинулася Наталка до трубки і... І залунала весела розмова, бо дзвонила подруга. Наталка тільки махнула друзям рукою, мовляв, сідайте, чого стоїте.

Номер слайду 4

Посідали, та Андрійко довго не всидів. Підійшов до книжкової шафи, хотів книгу взяти. Наталка трубку відхилила й каже: — Ми тих книг не беремо... То для краси. Я зараз тобі сама якусь знайду. Та й знову в трубку защебетала: — А до мене саме друзі прийшли. Зараз буду пригощати пирогами, мама зранку напекла. Шкода, що ти далеко. Довго ще Наталка розповідала своїй подрузі про гостей, про пироги, про те, як мама вчора поприбирала в хаті, що все аж блищить, і про кіно по телевізору, і про кактус на вікні, і про гусей надворі. Нарешті Наталка кладе трубку й каже: — Зараз з'їмо пирогів, вип'ємо соку. Добре? Діти кажуть «добре», та знову дзвонить телефон. Це вже інша подруга, але їй Наталка розповідає про те, що й першій. У перерві цієї розмови встигає загадати Оленці: — Принеси з кухні пироги, чашки, сік. — А чим застеляти стіл? — питає Оленка. — Ай, обійдеться, — мовила Наталка і знову допалася до телефону. А коли закінчила розмову, стіл уже був накритий і всі чекали Наталку. Тільки взялися до пирогів, як знов озвався телефон... Коли Наталка закінчила говорити, діти поїли пирогів, попили соку, прибрали після себе і збиралися вже йти додому. — Дякуємо, — мовили гуртом. Може, Наталка й сказала б їм: «На здоров'я», але знову озвався телефон. Вона тільки й мовила: — Це через нього у нас пропала неділя... (362 слова) З журналу

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Індекс. Очікувані результати здобувачів освіти. Результат навчання у свідоцтві досягнень. Рівніпочатковийсереднійдостатнійвисокий3 МОВ2.1 Оволодіває продуктивними способами читання мовчки(самостійно та з допомогою вчителя)Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст. МОВ2 Вчитель враховує обсяг прочитаного тексту: Менша половина прочитаного тексту. Вчитель враховує обсяг прочитаного тексту: Половина прочитаного тексту. Вчитель враховує обсяг прочитаного тексту: Більша половина прочитаного тексту. Вчитель враховує обсяг прочитаного тексту: Повністю прочитаний текст

Номер слайду 6

ІІ. Виконай завдання.1. Продовж речення: « Якось Андрійко, Михайлик, Оленка й Наталка домовилися …»А відвідати бібліотеку. Б провести разом неділю. В піти на прогулянку2. Хто з дітей запросив усіх до себе додому?А Наталка. Б Оленка. В Андрійко3. Для чого потрібні книги в домашній бібліотеці Наталки?А для читання. Б для краси. В для колекції4. Що робила Наталка , коли до неї прийшли гості?А частувала гостей. Б розважала гостей. В розмовляла по телефону 

Номер слайду 7

Початковий рівень Картка з опорними словами:1 завдання - неділя, друзі, чаювання.2 завдання - Оленка. Андрій – гості.3 завдання – не колекція, не для читання.4 завдання – розмова, дзвінок.

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Індекс. Очікувані результати навчання. Результат навчання у свідоцтві досягнень. РівніпочатковийсереднійдостатнійвисокийЇ3 МОВ2.2]Відповідає на запитання за змістом щодопрочитаного тексту. Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст. МОВ 2 Розрізняє персонажів, розуміє текст фрагментарно;Виконує завдання на основі опорних слів, потребує детального кількаразового пояснення. Розуміє текст у загальних рисах, не зважає на деталі; розрізняє персонажів та зв’язки між ними на основі наданої інструкції, у разі труднощів звертається до вчителя за допомогою і виконує 2 тестові завдання. Розрізняє персонажів та зв’язки між ними з незначною допомогою учителя; виконала три тестові завдання. Розрізняє персонажів та зв’язки між ними; Аналізує і виконала всі тестові завдання без допомоги вчителя.

Номер слайду 9

5. Пронумеруй послідовність розгортання подій у тексті. Підійшов до книжкової шафи, хотів книгу взяти. Домовилися якось Андрійко, Михайлик, Оленка й Наталка провести разом неділю. А коли зайшли до кімнати, задзвонив телефон. Це через нього у нас пропала неділя. А хто прибирає в них, вона, бачте, не сказала!

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Індекс. Очікувані результати навчання. Результат навчання у свідоцтві досягнень. Рівніпочатковийсереднійдостатнійвисокий[3 МОВ2.2]Самосійно визначає послідовність у творіСприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст. МОВ 2 Демонструє розуміння прочитаного, частково відтворюючи інформацію з нього;ситуативно робить висновки з допомогою вчителя; припускається помилок під час відтворення змісту прочитаного;відчуває труднощі з самостійним визначенням помилок, навіть після допомоги вчителя. Демонструє розуміння тексту, у разі труднощів звертається до вчителя за допомогою; відтворює зміст прочитаногоздатний/здатна внести уточнення у власні висновки щодо прочитаного тексту після допомоги вчителя;Демонструє розуміння тексту, уточнює факти і судження з незначною допомогою вчителя; аналізує, класифікує, пов’язує елементи інформації в цілісну картину. Демонструє розуміння тексту, розрізняє факти іаналізує, класифікує,розуміє послідовність дії, пов’язує елементи інформації в цілісну картину. Послідовність визначено правильно.

Номер слайду 11

6. Запиши, чого навчає ця історія. (3-4 речення) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Початковий рівень. Робота з деформованим текстом. - Я зараз тобі сама якусь знайду. Підійшов до книжкової шафи, хотів книгу взяти. Посідали, та Андрійко довго не всидів. Наталка трубку відхилила й каже: — Ми тих книг не беремо... То для краси. Вставити в реченні пропущене слово. Коли це почався …, і Наталка запросила всіх до себе додому. Тільки взялися до…, як знов озвався телефон... Підійшов до книжкової шафи, хотів … взяти.(Чаювання, дощ, книга)

Номер слайду 12

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Індекс Очікувані результати навчання. Результат навчання у свідоцтві досягнень. Рівніпочатковийсереднійдостатнійвисокий [3 МОВ2.4]Висловлює особисте ставлення до змісту. Створює письмові висловлювання. МОВ3.1 Пише в темпі, що дозволяє виконання завдання лише фрагментарно;не може виконати завдання навіть з допомогою вчителя;відчуває труднощі з коригуванням власного запису, навіть після допомоги вчителя;не завжди визначає, наскільки завершений власний запис. Пише в уповільненому або прискореному темпі, який негативно впливає на якість виконання завдання; у разі труднощів звертається за допомогою; відчуває труднощі із співвідношенням власної думки та поставленим завданням;здатний/здатна внести коректні уточнення і зробити виправлення помилок після допомоги вчителя. Пише, свідомо враховуючи час на виконання завдань щодо запису власної думки;самостійно виконує завдання з незначною допомогою вчителя;висловлюють власні думки, може наводити окремі приклади; здатний/здатна внести уточнення, виправити помилки в письмовій роботі самостійно; регулює темп письма, іноді з допомогою вчителя. Пише, свідомо враховуючи час на виконання завдань щодо запису власної думки та інформації з різних джерел;самостійно виконує завдання;висловлюють власні думки, може наводити окремі приклади на їх підтвердження; здатний/здатна внести уточнення, виправити помилки в письмовій роботі самостійно. 

Номер слайду 13

САМОАНАЛІЗПостав «V»: Як тобі працювалось?   Мені було дуже легко   Я все виконав сам  Мені потрібна була допомога   Мені було дуже важко

Номер слайду 14

Аналіз результатів діагностувальної роботи{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Результати навчання У свідоцтвіОчікувані результати навчання. За програмою. Примітка1 МОВ2 Сприймає,аналізує, інтерпретує та оцінює текст. Оволодіває продуктивними способами читання мовчки(самостійно та з допомогою вчителя)Завдання 1.1 2. МОВ2 Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст. Відповідає на запитання за змістом щодопрочитаного тексту. Завдання 2.2,2.3,2.4 3 МОВ2 Сприймає, аналіує, інтерпретує та оцінює текст. Самостійно визначає послідовність подій у творіЗавдання 2.5 4 МОВ3.1 Створює письмові висловлювання Висловлює власне ставлення до змісту. Завдання 2.6 

Номер слайду 15

Бланкоцінювання результатівдіагностичної роботи. Навичка читання мовчки. Рівні оцінювання П-РІВЕНЬ РОЗПІЗНАВАННЯС-РЕПРОДУКТИВНИЙ РІВЕНЬД-ПРОДУКТИВНИЙ РІВЕНЬВ- ПРОДУКТИВНО-ТВОРЧИЙ {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Прізвище та ім’я учня. ЗАВДАННЯ№1.1№2.1№2.2№2.3№2.4 Рівні за тести№5№6 Примітки1. Апостол Станіслав         2. Борецький Данило         3. Брагар Юлія         4. Верьовкіна Варвара         5. Гладкова Олександра         6. Гола Анна         7. Кірш Євген         

Номер слайду 16

Список використаних джерел:1. Типові освітні програми нової української школи 1-2 та 3-4 класи. – К.: Видавництво «СВІТОЧ»,2019.- 336с.2. Державного стандарту початкової освіти від 21 лютого2018р. № 873. Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів від 13.07. 2021 №8134. Нова українська школа: порадник для вчителя/ за заг.ред. Н. М. Бібік. – Київ: ЛІТЕРА ЛТД. 2019.-208с. 

pptx
До підручника
Літературне читання 4 клас (Барна М. М., Волошенко О. В., Козак О. П.)
Додано
15 листопада
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку