Дидактична гра «Своя гра»

Про матеріал
Для ефективної організації уроків інформатики можна використовувати ігрові елементи. Їх слід застосовувати на різних етапах уроку (на етапі вивчення нового матеріалу, на етапі первинного закріплення). Ігрові елементи можуть виступати не тільки як уроки-ігри, але і та як окремі ігри.
Перегляд файлу

Дидактична гра «Своя гра»

Мета: закріплення та перевірка вивченого матеріалу за 1 чверть у 5 класі, виявлення знань учнів, виховання інтересу до предмета.

 Хід заняття: Організаційний момент. 5 хвилин.

Здрастуйте діти. Сьогодні ми з вами проведемо заняття в ігровій формі. Давайте розділимося на 3 команди. Придумайте назву команд та виберіть капітана.

Назва нашої гри, яку ми сьогодні проведемо – «Своя гра», адже кожен з вас знає правила цієї ігри.

Гра складається із трьох раундів. Після першого раунду одна з команд вибуває з гри, але учасники вибулої команди можуть брати участь у грі та відповідати на запитання, якщо команди не знають відповіді.

Після другого раунду вибуває ще одна команда. І залишається команда переможець. У третьому раунді проводиться конкурс капітанів. виявлення найсильнішого. За підсумками гри кожному буде виставлено оцінку.

 Раунд 1. (15 хвилин) Перед вами таблиця з п'ятьма категоріями: інформація, комп'ютер, зберігання ня інформації, передача інформації, жартівливі питання з різними балами за запитання.

Інформація:

Питання: назвіть органи почуттів людини, за допомогою яких вона отримує інформацію?

Відповідь: очі, вуха, язик, ніс, шкіра.

 2. Запитання: назвіть почуття людини, за допомогою яких вона отримує інформацію?

Відповідь: зір, слух, смак, нюх, дотик.

3. Питання: тварини також отримують інформацію за допомогою своїх органів почуттів. Яке, на вашу думку, найбільш розвинене почуття у орла?

 Відповідь: зір.

4. Запитання: назвіть види інформації щодо способу сприйняття.

            Відповідь: зорова, слухова, смакова, нюхова, дотикова.

 

Комп'ютер:

1 Питання: що входить до апаратного забезпечення комп'ютера?

Відповідь: системний блок, монітор, клавіатура, миша.

2. Запитання: що означає слово «універсальний»?

Відповідь: призначена для багатьох цілей.

3. Питання: які «професії» володіє комп'ютер (не менше 4)?

Відповідь: фотограф, вчитель, дизайнер, лікар, будівельник, архітектор, бухгалтер тощо.

4. Питання: основний інструмент збирання, зберігання та обробки інформації?

Відповідь: комп'ютер.

Зберігання інформації:

1 Питання: перший інструмент зберігання інформації?

 Відповідь: пам'ять людини.

2. Питання: система обміну повідомленнями, за допомогою комп'ютерних мереж?

Відповідь: електронна пошта.

3. Питання: в якому році в США почала функціонувати перша у світі комп'ютерна мережа?

Відповідь: 1969 рік.

Жартівливі питання: Питання: озирнися, друже, довкола! Ось… – вірний друг. Він завжди тобі допоможе: Складе, відніме та помножить.

   Відповідь: комп'ютер.

Питання: ну а поряд – головний блок: Там біжить електрострум по важливим мікросхемам. Цей блок звуть ...

 Відповідь: системник.

Підраховуємо результати за раунд. Одна із команд вибуває.

Раунд 3. Конкурс капітанів. (10 хвилин) Кожному капітану задається 4 питання, на які потрібно відповідати не задумуючись.

1 капітан: 1. Основний пристрій введення інформації (клавіатура).

2. "Телевізор" комп'ютера (монітор).

3. Шкідлива програма (вірус).  

4. Місце зберігання інформації (пам'ять).

2 капітан: 1. "Комп'ютерний гризун" (миша). 2. Найбільша кнопка на клавіатурі (Enter). 3. Влаштування виведення інформації на паперовий лист (принтер). 4. "Мозок" комп'ютера (процесор).

3 капітан: 1. Всесвітнє глобальне павутиння (Інтернет). 2. Вказівник розташування на екрані (курсор). 3. Пристрій проектування зображення з монітора на екран (Проектор). 4. Зміна форми подання інформації (кодування). Підведення підсумків.

Найкращий капітан. Висновок: таким чином ми сьогодні повторили основні поняття, вивчені з вами у першій чверті. Нагородження команд. Виставлення оцінок.


 

docx
Додав(-ла)
Федорова Софія
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку