Дидактичний аналіз відвіданого відкритого уроку

Про матеріал
Дидактичний аналіз відвіданого відкритого уроку англійської мови у 5 класі. Можна використати як приклад аналізу уроку
Перегляд файлу

Дидактичний аналіз відвіданого

відкритого уроку англійської мови

Дата відвідування «14» лютого 2019 року.

Клас: 5

Учнів за списком: ___                                        Присутніх: __

Предмет: англійська мова.

Вчитель: __________.

Мета відвідання уроку: ознайомитися з методикою викладання, набуття нових навичок, глибоке осмислення уроку, його змісту, структури, методів та способів досягнення мети, виявлення рівня підготовки учнів.

Тема уроку: «Як я святкував День Святого Валентина»

Мета уроку: 1) Навчити конструювати речення у Past Simple;

2) привітати однокласників зі святом;

3) розвивати навички аудіювання;

4) формувати культуру спілкування.

Обладнання: планшет, відео, наочний матеріал, валентинки.

Тип уроку: комбінований.

На уроці у вчителя були наявні робочі документи: програма, календарний план, план-конспект уроку.

Вчителем були застосовані диференційовані методи: опитування, пояснення, бесіда, колективна робота над завданням. Опитування проводилося усно. Опитаними були всі учні, кожен отримав оцінку.

Новий матеріал викладено чітко, доступно, послідовно, також у цікавій формі. Учні виконували завдання на повторення.

Закріплення нового матеріалу відбувалося у формі усного опитування.

Новий матеріал було засвоєно на «добре».

Інтерес учнів до уроку був задовільним.

Домашнє завдання було задано своєчасно.

Вимоги програми були виконані.

Рекомендації: впровадити в сучасні інтерактивні методи навчання для підвищення інтересу учнів до навчання.

Враження від уроку позитивні.

Урок відвідувала:

вчитель ______________________

 

 

docx
Додано
11 травня 2019
Переглядів
1456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку