Дидактичний аналіз відвіданого
відкритого уроку англійської мови
Дата відвідування «14» лютого 2019 року.
Клас: 5
Учнів за списком: ___ Присутніх: __
Предмет: англійська мова.
Вчитель: __________.
Мета відвідання уроку: ознайомитися з методикою викладання, набуття нових навичок, глибоке осмислення уроку, його змісту, структури, методів та способів досягнення мети, виявлення рівня підготовки учнів.
Тема уроку: «Як я святкував День Святого Валентина»
Мета уроку: 1) Навчити конструювати речення у Past Simple;
2) привітати однокласників зі святом;
3) розвивати навички аудіювання;
4) формувати культуру спілкування.
Обладнання: планшет, відео, наочний матеріал, валентинки.
Тип уроку: комбінований.
На уроці у вчителя були наявні робочі документи: програма, календарний план, план-конспект уроку.
Вчителем були застосовані диференційовані методи: опитування, пояснення, бесіда, колективна робота над завданням. Опитування проводилося усно. Опитаними були всі учні, кожен отримав оцінку.
Новий матеріал викладено чітко, доступно, послідовно, також у цікавій формі. Учні виконували завдання на повторення.
Закріплення нового матеріалу відбувалося у формі усного опитування.
Новий матеріал було засвоєно на «добре».
Інтерес учнів до уроку був задовільним.
Домашнє завдання було задано своєчасно.
Вимоги програми були виконані.
Рекомендації: впровадити в сучасні інтерактивні методи навчання для підвищення інтересу учнів до навчання.
Враження від уроку позитивні.
Урок відвідувала:
вчитель ______________________