Дидактичний матеріал до уроків інформатики (Графічний редактор Paint). Матеріал містить такі завдання: впишіть блоки команд, встановити відповідність, запиги послідовність та з'єднай назви.
Тема «Графічний редактор Paint»
1. Впиши у прямокутні блоки команди для запуску графічного редактора Paint.
2. Встановити відповідність.
1 |
Редактор |
2 |
Піксель |
3 |
Маркер |
4 |
Палітра |
5 |
Курсор |
А |
Це найменший об’єкт малювання у графічному редакторі |
Б |
Покажчик, службова відмітка, допоміжний знак |
В |
Той, хто створює, перевіряє та виправляє зміст |
Г |
Позначка, яка вказує місце для введення символів |
Д |
Невелика дошка, на якій художник змінює фарби |
Відповідь:
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
3. Запиши послідовність збереження графічного зображення у новій папці.
3. З’єднай назви інструментів для малювання у графічному редакторі Paint з їхніми піктограмами.
|
|
|
|
|
|
4. Що можна передати за допомогою зображення? Доповніть схему, використовуючи довідку.
5. Обведи пункт меню, який потрібно обрати для кожної дії:
Скасування дії;
Збереження малюнка;
Відкриття готового малюнка;
Встановлення значень розмірів малюнка;
6. З’єднай стрілками за змістом.
7. З’єднай опис використання інструмента з його зображенням.
Для малювання лінії товщиною 1 піксель треба вибрати інструмент… |
Для збільшення певної частини зображення використовують інструмент… |
Для використання кольору, який вже є на малюнку, але відсутній на Палітрі кольорів, використовують інструмент… |
Для стирання фрагментів зображення використовують інструмент… |
Для малювання зображення з ефектом розпилення використовують інструмент… |
Для зафарбування довільної замкненої області використовують інструмент… |