До розіграшу
залишилось:
22 дні
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Ділова гра "Лідер-це я, лідер-це ти, лідер-це дія." для середньої вікової категорії

Про матеріал

Ділова гра розрахована для учнів 7-8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. В ігровій формі діти навчаються спілкуванню в команді та розвивають лідерські навички.

Перегляд файлу

 

Відкрите засідання клубу «Лідер»

 «Лідер - це я, лідер - це ми, лідер - це дія»

Мета:

навчальна: -в ігровій формі навчити колективно приймати рішення;

- виявити психологічну сумісність в групі, стимулювати самопізнання;

- вміння бачити свої гідності та недоліки;

- здатність характеризувати себе, як члена команди;

 розвиваюча: розвиток творчих здібностей, уваги, пам’яті;

                       розвивати навички критичного мислення;

 

 виховна: формування творчого підходу до справи;

           відповідальності, вміння спілкуватися в групі.

Методи: словесні, практичні.

Тип заняття: комбінаторний.

Вид заняття: ділова гра з використанням інтерактивних методів:

                       «вільний мікрофон», «мозковий штурм», «само презентація».

Оформлення: правила тренінгу, емблема дитячої організації «Росток».

Реквізит: стільці, ручки, папір, картки із завданнями.

Місце проведення: актова зала Палацу дитячої та юнацької творчості.

Учасники: команди 7-8 класів шкіл міста (склад команді8-10 чоловік).

Хід проведення

I. Блок «Презентація»

 Ведучий: У ході першого блоку команда повинна визначити свого лідера, вміти приймати колективні рішення (нестандартні рішення).

Завдання 1. «Презентація»

 Ведучий: За певний час члени команди повинні не тільки згадати, як кого звати, а й згадати цікаві факти з життя кожного члена групи. Визначити зі своєї групи самого знаючого, а також самого рішучого, який зможе відповісти на непрості запитання ведучого:

1 . Як звуть дівчинку справа (зліва)?

2 . Який розмір ноги у сусіда ?

3 . Чи є домашні тварини у кого-небудь з групи? Які?

4 . Який улюблений урок у сусіда праворуч (ліворуч)?

5 . У кого є молодші чи старші брати або сестри?

6 . Чи всі хлопці живуть біля школи ?

7 . Якого кольору волосся у вашого класного керівника?

8 . Якого кольору нігті у дівчат?

9 . Улюблений вид спорту?

10 . Улюблені квіти у класного керівника?

11 . На якому музичному інструменті грає ...?

12 . Скільки туристичних вузлів вміє в'язати ...?

Завдання 2. «Бинго» чи «Знайди того,хто»

 Класним керівникам та командам роздаємо таблиці, які потрібно заповнити незалежно один від одного. У результаті  перевіримо, як знають класні керівники свої команди, їх вміння та інтереси. Наприклад:

 Хто знає дві іноземні мови?   Хто бував у Київі?

У кого дома живе папуга? Хто вміє водить автомобіль?

Хто любить фільм «Властелин колец»?

Хто знає значення слова «Синхофазатрон»? та інші

Завдання 3. «Чарівний магазин»

Ведучий: У нашому «чарівному магазині» є всі людські властивості , почуття , вчинки. Їх можна «купити» в обмін на те, що у кожної команди в надлишку. Команди повинні вирішити, що в їх команді багато, але це повинні бути позитивні якості, тому що в магазині погане не приймають.

Капітан називає «надлишкові» позитивні якості команди і називає ті якості, які б хотіли  придбати  в свою чергу вони.

II Блок. «Лідер - це Дія»

 Завдання 1. «Хто є Лідером?»

           Ведучий: Багато людей думають, що бути лідером – це вроджена природна

           якість і лише деякі люди знають, як працювати з іншими. Правда в тому, що

           ці якості можна розвивати. Тільки після того, як ми усвідомимо труднощі,

           пов’язані з роботою з  різними людьми, почнемо розвивати необхідні

          навички, щоб долати ці труднощі і самим ставати справжніми лідерами. Ви

          постійно повинні знати самих себе і постійно вдосконалювати себе. Кожна

          команда повинна назвати дві якості, притаманні лідеру.

Завдання 2. «Плюси» і «мінуси» Лідера»

 Ведучий: На фліпчарті зображений айсберг, розділений хвилею океану. На верхній частині айсберга «плюси» лідера, а на нижній частині (підводного ) «мінуси».

 Потім ми можемо перевернути лист, айсберг не змінюється, а чи змінюються «плюси» і «мінуси » лідера? ( Обговорення)

 Ведучий задає капітанам але членам команд  запитання:

«Чи добре бути Лідером?»

«Що дає тобі бути Лідером?»

«Чи брав ти на себе коли-небудь рішення за команду

«Чи отримував ти догану за неправильні дії і вчинки своєї команди?»

Обговорення.

Завдання 3. «Портрет Лідера»

 Ведучий: На великому аркуші команда малює портрет лідера, за яким

можна визначити його характерні властивості, Потім лідери команд презентують  свої малюнки.

Наприклад:  «Чому у лідера великі вуха?»,

 «Для чого багато рук?»,

 «Навіщо сережка у вусі?»,

 «Багато кишень на куртці,

 «Посмішка на все обличчя?».

Завдання 4. «Лідери в історії»

 Ведучий: Кожна команда називає одну історичну особистість і її «плюси» і «мінуси» для історії людства. Назвіть вчинок, який підкреслить історичну важливість кожного лідера.

Завдання 5. «Ваш  найкращий вчинок».

 Обговорення в міні-групах .

Діти розповідають про свої вчинки (мабуть незвичайні, але корисні та якими можна пишатися).

III. Підведення підсумків

         Ведучий: Для чого ми грали у цю гру? Так, щоб переконатися, що ми з вами

         дуже  різні, але інколи наші мрії та бажання збігаються.

          Тоді ми створюємо групи, колективи,  знаходимо друзів. Наш колектив – це

          дитяча організація «Росток», організація  майбутніх  лідерів. І хоча всі ви

          різні, у вас є одна спільна мета – пізнавати світ, рости й товаришувати, а

          також спільна мрія – мрія про щасливе  майбутнє.

         Давайте станемо в коло й подякуємо один одному за участь у грі. Адже    

         завдяки   кожному з вас, ми дізналися дещо нове і про себе і про своїх

         товаришів

 

Література

 1. И.П.Иванов. Энциклопедия коллективно–творческих дел. //Москва.-

     Педагогика.-1989.

 2. А.О.Осюхіна. Ігри, які ведуть до успіху. //Суми.-2003.-С.33-37.

 3. Е.Н.Минскин. Всегда всем весело. //Москва.-1969.- С.277, С.284-287.

  4. Матеріали проекту  ЮНІСЕФ «Розшир свої можливості –стань Лідером»

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
10 січня
Переглядів
948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку