Ділова гра "Лідер-це я, лідер-це ти, лідер-це дія." для середньої вікової категорії

Про матеріал

Ділова гра розрахована для учнів 7-8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. В ігровій формі діти навчаються спілкуванню в команді та розвивають лідерські навички.

Перегляд файлу

 

Відкрите засідання клубу «Лідер»

 «Лідер - це я, лідер - це ми, лідер - це дія»

Мета:

навчальна: -в ігровій формі навчити колективно приймати рішення;

- виявити психологічну сумісність в групі, стимулювати самопізнання;

- вміння бачити свої гідності та недоліки;

- здатність характеризувати себе, як члена команди;

 розвиваюча: розвиток творчих здібностей, уваги, пам’яті;

                       розвивати навички критичного мислення;

 

 виховна: формування творчого підходу до справи;

           відповідальності, вміння спілкуватися в групі.

Методи: словесні, практичні.

Тип заняття: комбінаторний.

Вид заняття: ділова гра з використанням інтерактивних методів:

                       «вільний мікрофон», «мозковий штурм», «само презентація».

Оформлення: правила тренінгу, емблема дитячої організації «Росток».

Реквізит: стільці, ручки, папір, картки із завданнями.

Місце проведення: актова зала Палацу дитячої та юнацької творчості.

Учасники: команди 7-8 класів шкіл міста (склад команді8-10 чоловік).

Хід проведення

I. Блок «Презентація»

 Ведучий: У ході першого блоку команда повинна визначити свого лідера, вміти приймати колективні рішення (нестандартні рішення).

Завдання 1. «Презентація»

 Ведучий: За певний час члени команди повинні не тільки згадати, як кого звати, а й згадати цікаві факти з життя кожного члена групи. Визначити зі своєї групи самого знаючого, а також самого рішучого, який зможе відповісти на непрості запитання ведучого:

1 . Як звуть дівчинку справа (зліва)?

2 . Який розмір ноги у сусіда ?

3 . Чи є домашні тварини у кого-небудь з групи? Які?

4 . Який улюблений урок у сусіда праворуч (ліворуч)?

5 . У кого є молодші чи старші брати або сестри?

6 . Чи всі хлопці живуть біля школи ?

7 . Якого кольору волосся у вашого класного керівника?

8 . Якого кольору нігті у дівчат?

9 . Улюблений вид спорту?

10 . Улюблені квіти у класного керівника?

11 . На якому музичному інструменті грає ...?

12 . Скільки туристичних вузлів вміє в'язати ...?

Завдання 2. «Бинго» чи «Знайди того,хто»

 Класним керівникам та командам роздаємо таблиці, які потрібно заповнити незалежно один від одного. У результаті  перевіримо, як знають класні керівники свої команди, їх вміння та інтереси. Наприклад:

 Хто знає дві іноземні мови?   Хто бував у Київі?

У кого дома живе папуга? Хто вміє водить автомобіль?

Хто любить фільм «Властелин колец»?

Хто знає значення слова «Синхофазатрон»? та інші

Завдання 3. «Чарівний магазин»

Ведучий: У нашому «чарівному магазині» є всі людські властивості , почуття , вчинки. Їх можна «купити» в обмін на те, що у кожної команди в надлишку. Команди повинні вирішити, що в їх команді багато, але це повинні бути позитивні якості, тому що в магазині погане не приймають.

Капітан називає «надлишкові» позитивні якості команди і називає ті якості, які б хотіли  придбати  в свою чергу вони.

II Блок. «Лідер - це Дія»

 Завдання 1. «Хто є Лідером?»

           Ведучий: Багато людей думають, що бути лідером – це вроджена природна

           якість і лише деякі люди знають, як працювати з іншими. Правда в тому, що

           ці якості можна розвивати. Тільки після того, як ми усвідомимо труднощі,

           пов’язані з роботою з  різними людьми, почнемо розвивати необхідні

          навички, щоб долати ці труднощі і самим ставати справжніми лідерами. Ви

          постійно повинні знати самих себе і постійно вдосконалювати себе. Кожна

          команда повинна назвати дві якості, притаманні лідеру.

Завдання 2. «Плюси» і «мінуси» Лідера»

 Ведучий: На фліпчарті зображений айсберг, розділений хвилею океану. На верхній частині айсберга «плюси» лідера, а на нижній частині (підводного ) «мінуси».

 Потім ми можемо перевернути лист, айсберг не змінюється, а чи змінюються «плюси» і «мінуси » лідера? ( Обговорення)

 Ведучий задає капітанам але членам команд  запитання:

«Чи добре бути Лідером?»

«Що дає тобі бути Лідером?»

«Чи брав ти на себе коли-небудь рішення за команду

«Чи отримував ти догану за неправильні дії і вчинки своєї команди?»

Обговорення.

Завдання 3. «Портрет Лідера»

 Ведучий: На великому аркуші команда малює портрет лідера, за яким

можна визначити його характерні властивості, Потім лідери команд презентують  свої малюнки.

Наприклад:  «Чому у лідера великі вуха?»,

 «Для чого багато рук?»,

 «Навіщо сережка у вусі?»,

 «Багато кишень на куртці,

 «Посмішка на все обличчя?».

Завдання 4. «Лідери в історії»

 Ведучий: Кожна команда називає одну історичну особистість і її «плюси» і «мінуси» для історії людства. Назвіть вчинок, який підкреслить історичну важливість кожного лідера.

Завдання 5. «Ваш  найкращий вчинок».

 Обговорення в міні-групах .

Діти розповідають про свої вчинки (мабуть незвичайні, але корисні та якими можна пишатися).

III. Підведення підсумків

         Ведучий: Для чого ми грали у цю гру? Так, щоб переконатися, що ми з вами

         дуже  різні, але інколи наші мрії та бажання збігаються.

          Тоді ми створюємо групи, колективи,  знаходимо друзів. Наш колектив – це

          дитяча організація «Росток», організація  майбутніх  лідерів. І хоча всі ви

          різні, у вас є одна спільна мета – пізнавати світ, рости й товаришувати, а

          також спільна мрія – мрія про щасливе  майбутнє.

         Давайте станемо в коло й подякуємо один одному за участь у грі. Адже    

         завдяки   кожному з вас, ми дізналися дещо нове і про себе і про своїх

         товаришів

 

Література

 1. И.П.Иванов. Энциклопедия коллективно–творческих дел. //Москва.-

     Педагогика.-1989.

 2. А.О.Осюхіна. Ігри, які ведуть до успіху. //Суми.-2003.-С.33-37.

 3. Е.Н.Минскин. Всегда всем весело. //Москва.-1969.- С.277, С.284-287.

  4. Матеріали проекту  ЮНІСЕФ «Розшир свої можливості –стань Лідером»

doc
Додано
10 січня 2018
Переглядів
2325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку