Завдання для дистанційного навчання для учнів у 4-В класу з 06.04 по 24.04 2020
Класний керівник: Глушко Віра Іванівна virahlushko70@gmail.com
Дат а |
№ з/п |
Предмет за розкладом |
Тема уроку |
Завдання для опрацювання |
1 |
Літературне читання |
У країні знань. А. Давидов «Свідки минулих епох» (продовження). Поділ тексту на частини за поданим планом і переказування тексту. |
Читати с. 132-135, відповісти на запитання тесту. Створити малюнок одного з епізодів твору. |
|
2 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання і записування зв’язаних між собою речень, які описують зміст малюнка . |
С. 131, виконати завдання в робочому зошиті с.38-42.
|
|
3 |
Математика |
Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них. |
Опрацювати с.34-35, виконати № 64, 65, 67(2,3), вивчити правило на с. 32 |
|
4 |
Фізична культура |
Щоденна ранкова зарядка. Вправи для формування правильної постави, для запобігання плоскостопості. Різновиди ходьби. |
https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=k NWwid8OAVM&feature=emb_logo |
|
5 |
Образотворче мистецтво
|
Краса природи рідного краю. Особливості природного середовища рідного міста (села) |
Виконати композицію «Садки цвітуть». |
|
1 |
Математика |
Одиниці площі. Дм2, мм2, м2, км2 https://www.youtube.com/watch?v=DUb-qlLhFiU |
Опрацювати с.36-38, виконати № 68, 69, 71, (70,72 за бажанням). Вивчити правила. |
|
2 |
Природознавство |
Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини? |
Опрацювати с. 158-159 (заповнити таблиці, файл PDF) |
|
3 |
Українська мова |
Перевірна робота. Диктант. |
https://www.youtube.com/watch?v=NH_1glF2E0o&feature=y outu.be |
|
4 |
Літературне читання |
Паола Утевська – автор науково-художніх творів. Як виникла писемність? П.Утевська «Гості з далеких берегів» (скорочено). |
Читати с. 135-137, переказати батькам |
|
5 |
Фізичне виховання |
Щоденна ранкова зарядка. Стрибки зі скакалкою. |
||
1 |
Основи здоров’я
|
Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху . |
|
|
2 |
Літературне читання |
Як виникла писемність? П. Утевська «Гості з далеких берегів» (продовження). |
Читати с. 137-139, відповідати на запитання |
|
3 |
Математика |
Одиниці площі ар, гектар |
Опрацювати с.39-40, виконати № 73, 74(1),75 (1) |
|
|
|
|
(76,77 - за бажанням), повторити правила. |
4 |
Англійська мова
|
Екскурсія у великому місті https://www.youtube.com/watch?v=AnBvRTAfwQ&list=LLcT1K0E7sCBDMMwJSgy9yqw&index=2&t =18s |
Впр.1 с.143(записати та вивчити слова) Впр.3 с.144 (читати та перекладати) Впр.4 с.145 (виконати письмово в робочий зошит)
|
|
5 |
Я у світі |
Запрошення до подорожі. Ми – мандрівники. https://www.youtube.com/watch?v=Iemm_aQE2C8 |
Опрацювати с. 111-112, виконати завдання у зошиті (с. 47). Готуватися до дослідницького проєкт «Ми - мандрівники» |
|
1 |
Українська мова |
Аналіз перевірної роботи. Побудова речень із дієсловами теперішнього і майбутнього часу. |
Опрацювати с. 153-154, виконати впр. 349, 350, 351 (письмово) |
|
2 |
Інформатика
|
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну з використанням схем, діаграм. |
Опрацювати: https://sites.google.com/site/intreaktivnivpravi4klas/4-klas-tema-5- informacia/27-peretvorenna-informaciie-peretvorenna-informaciiez-tekstovoie-u-graficnu-formu-z-vikoristannam-shem-diagperetvorenna-informaciie-u-vigladi-tekstu-v-tablicu-z-cislami |
|
3 |
Музичне мистецтво |
Грузія, Вірменія та Азербайджан. https://www.youtube.com/watch?v=bAFZ0HDDJxY
|
Вивчити визначення: лезгінка, ашуги, тар. Прослухати музичні твори: грузинський народний танець «Лезгінка». Арам Хачатурян «Гопак» із балету «Гаяне». Вивчити пісню: «Прогулянка з батьком» - індонезійська нар. пісня. |
|
4 |
Трудове навчання |
Ознайомлення з видами бісероплетіння. «Яскрава бабка». |
Опрацювати с. 88-91, виконати роботу https://www.youtube.com/watch?v=rgczhEsfXCQ |
|
5 |
Фізична культура |
Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. |
https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v =lJPvEs8qpQc&feature=emb_logo |
|
1 |
Математика |
Перевірна робота за темою «Площа фігури». Частини цілого. Підготовча робота до введення поняття про дріб |
Опрацювати с.41-42, виконати № 78,79,80 |
|
2 |
Англійська мова |
Місце проживання https://www.youtube.com/watch?v=9xBTXX7DgBc&list=L LcT1K0E7sCBDMMwJSgy9yqw&index=2 |
Впр.1 с.146(записати та вивчити слова) Впр.2 с.146-147(читати та перекладати) с.148-150 (опрацювати та прочитати) Підготувати розповідь про Київ |
|
3 |
Хореографія
|
Розминка, розтяжка. Теоретична частина. Demi-plie. Зв’язка з елементами demi-plie, relieve та pa-marshe на місці. |
https://www.youtube.com/watch?v=URfbRZSHvuI https://www.youtube.com/watch?v=I27aUaLjZuY https://www.youtube.com/watch?v=I27aUaLjZuY |
4 |
Літературне читання |
П. Утевська «Гості з далеких берегів» Поділ тексту на частини. Переказ змісту твору за планом |
Читати с. 139-140, виконати тестове завдання |
|
5 |
Природознавство |
Яка природа в степу? https://www.youtube.com/watch?v=OgfwgtnvWeA https://www.youtube.com/watch?v=OgfwgtnvWeA&=&t= 27s |
Опрацювати с. 160-162, тестові завдання (МійКлас) |
|
1 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Іван Малкович «Молитва до ангела», «Понад Дніпро гуде метро», «Свічечка букви «Ї» |
Читати с. 148-151 (хрестоматія), виразно прочитати один з творів на диктофон.
|
|
2 |
Українська мова |
Перевірка написання букв е, є, и, ї в особових закінченнях дієслів. |
Опрацювати с. 155-156, виконати впр. 353 (усно), 354-356 (письмово) |
|
3 |
Математика |
Дроби. Ознайомлення з поняттям «дріб». https://www.youtube.com/watch?v=tNjtD1qUb-I |
Опрацювати с.43-45,виконати № 81-84 https://www.youtube.com/watch?v=euGhx2Rf9S8 |
|
4 |
Фізична культура |
Ранкова гімнастика. Вправи з м’ячем. |
||
5 |
Образотворче мистецтво |
Розвиток спостережливості, здорової пам’яті, вміння сприймати красу природи рідного краю. Композиція «Пам’ятки архітектури» |
||
1 |
Математика |
Дроби як рівні одиниці. Дроби менші за один. |
Опрацювати с.46-47, виконати № 85, 86 https://www.youtube.com/watch?v=8QoMkdXgyo0 |
|
2 |
Природознавство |
Які галузі господарства краще розвивати в степовій зоні? |
Опрацювати с. 163-164, письмово відповісти на запитання с. 164 https://vseosvita.ua/test/start/dqv796 |
|
3 |
Українська мова |
Перевірка написання букв е, є, и, ї в особових закінченнях дієслів. |
Опрацювати с. 156-157, виконати впр. 358 (усно), 357, 358, 359 (письмово) |
|
4 |
Літературне читання |
Життя і творчість Антіна Лотоцького. Історичні оповідання. А. Лотоцька «Ольга Перевізникова» (скорочено)
|
Читати с. 141-142. Виразно читати в особах. |
|
5 |
Фізична культура |
Комплекс ЗРВ. Інтелектуальні ігри. |
https://www.youtube.com/watch?v=hgVI0Qi5fQQ (вправи на вибір) Ігри з рідними (шашки, шахи).
|
1 |
Основи здоров’я |
Види перехресть. Рух майданами. |
|
|
2 |
Літературне читання |
Історичні оповідання. А. Лотоцька «Ольга Перевізникова» (продовження). Поділ тексту на частини. |
Читати с. 143-144. відповідати на запитання, переказувати |
|
3 |
Математика |
Порівняння дробів https://www.youtube.com/watch?v=CYIVb5II3H8 |
Опрацювати с.48-49, вивчити правило с. 49, виконати № 87-89 |
|
4 |
Англійська мова |
с.157 (записати та вивчити слова) Впр.2, 3 с.157-158 (читати та перекладати) Впр.5 с.158 (виконати письмово в робочий зошит) |
||
5 |
Я у світі |
Подорож до Польщі https://www.youtube.com/watch?v=bGYOk0aIG64, до Великої Британії |
Опрацювати с. 113-116, вкладку зошита з картами країн. |
|
1 |
Українська мова |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання текстуопису за колективно складеним планом з опорою на допоміжні матеріали. |
С. 157-158, виконати завдання в робочому зошиті с.46-49.
|
|
2 |
Інформатика |
Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами |
Опрацювати, виконати завдання https://sites.google.com/site/intreaktivnivpravi4klas/4-klas-tema-5- informacia/27-peretvorenna-informaciie-peretvorenna-informaciie-ztekstovoie-u-graficnu-formu-z-vikoristannam-shem-diagperetvorenna-informaciie-u-vigladi-tekstu-v-tablicu-z-cislami |
|
3 |
Музичне мистецтво |
Загадкові Індія, Китай та Японія. https://www.youtube.com/watch?v=mbsziH6hU7I https://www.youtube.com/watch?v=C3n-dLONzGE https://www.youtube.com/watch?v=qKuj2jn_v_8
|
Вивчити визначення: дивертисмент, піцикато, балет, варіації, сулінг. Прослухати музичні твори: П. Чайковський «Китайський танець» із балету «Лускунчик». Японська народна пісня «Вишня». Д. Кабалевський варіації на японську народну пісню «Вишня». Повторення пісні: «Прогулянка з батьком» індонезійська нар. пісня. |
|
4 |
Трудове навчання |
Проєкт «Декорування Великодніх яєць» |
Опрацювати с. 102-103, декорувати великоднє яйце (на вибір).
|
|
5 |
Фізична культура |
Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби і бігу. Вправи |
https://www.youtube.com/watch?v=hgVI0Qi5fQQ (вправи на вибір) Ігри з рідними (шашки, шахи).
|
1 |
Математика |
Порівняння дробів. Залежність значення частки від зміни діленого й дільника. |
Опрацювати с.50-51, вивчити правило с. 50, виконати № 90,91 (92-за бажанням) |
|
2 |
Англійська мова |
Вирушаємо у подорож https://www.youtube.com/watch?v=Fbcimg1r1Ms |
Впр.1 с.160(записати та вивчити слова) Впр.2 с.160-161(читати та перекладати) с.161 (опрацювати) |
|
3 |
Хореографія |
Розминка, розтяжка. Теоретична частина. Вattement tendu. |
https://www.youtube.com/watch?v=eLFF0TqobOg https://www.youtube.com/watch?v=qcQvohui4VI |
|
4 |
Літературне читання |
Життя і творчість Віктора Близнеця. Думки героїв твору. Повість-казка. В. Близнець «Земля світлячків» (уривки) |
Переглянути буктрейлер на книгу "Земля світлячків" https://www.youtube.com/watch?v=2Lo4uns8wTw Читати с. 145-148. |
|
5 |
Природознавство |
Гори. Гори Карпати. https://www.youtube.com/watch?v=cW1c9fH-QDc |
Опрацювати с.165-166, створити малюнок на тему. |
|
1 |
Математика |
Знаходження дробу від числа. https://www.youtube.com/watch?v=euGhx2Rf9S8 |
Опрацювати с.52-54, пам’ятка с. 53, №5,6 (с. 54), виконати № 93,94 |
|
2 |
Природознавство |
Кримські гори https://www.youtube.com/watch?v=xD969He77ew |
Опрацювати с.166-167, виконати тестову роботу. |
|
3 |
Українська мова |
Визначення часу і числа дієслів. |
Опрацювати с. 162-165, написати есе «Я живу в Карпатах» з використанням дієслів різних часів і чисел (за бажанням). |
|
4 |
Літературне читання |
Повість-казка. В. Близнець «Земля світлячків» (продовження). |
Читати с. 148-150, переказати батькам |
|
5 |
Фізична культура |
Вправи для формування правильної постави, для запобігання плоскостопості. |
||
1 |
Основи здоров’я |
Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП). Групи дорожніх знаків. |
|
|
2 |
Літературне читання |
Повість-казка. В. Близнець «Земля світлячків» (продовження). Передбачення послідовності розгортання подальших подій. |
Читати с. 150-152, опрацювати завдання до твору, виконати тестову роботу |
|
3 |
Математика |
Знаходження дробу від числа. Правило. |
Опрацювати с.55-56, вивчити правило с. 55, виконати № 95,96,97,99. |
|
4 |
Англійська мова |
Впр.1 с.163(записати та вивчити слова) Впр.2 с.163 (читати та перекладати) Вивчити прийменники on, for, by Впр.5 с.165 (виконати письмово в робочий зошит) |
||
|
5 |
Я у світі |
Подорож до Китаю, до Індії https://www.youtube.com/watch?v=uwvEoNxydvY. |
Опрацювати с. 117, 120, вкладку зошита. |
1 |
Українська мова |
Визначення часу і числа дієслів. |
Опрацювати с. 160-161, впр. 366-369. |
|
2 |
Інформатика |
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. |
Опрацювати: https://sites.google.com/site/intreaktivnivpravi4klas/4-klas-tema-5informacia/28-peredavanna-informaciie-pristroie-dla-peredavannainformaciie-dzerelo-informaciie-prijmac-informaciie |
|
3 |
Музичне мистецтво |
Сполучені Штати Америки https://www.youtube.com/watch?v=e47EySvM53I https://www.youtube.com/watch?v=VPiE52Q0-xI https://www.youtube.com/watch?v=E12qmSsVdl8 |
Вивчити визначення: джаз, спірічуелс, опера. Прослухати музичні твори: Джордж Гершвін, колискова з опери «Поргі і Бесс». Вивчити пісню «Гуде вітер вельми в полі» муз. М. Глінки, вірші В. Забіли. |
|
4 |
Трудове навчання |
Дизайн, оздоблення та оформлення виробів. Оздоблення рамки для фото. |
Опрацювати с. 104-109, https://www.youtube.com/watch?v=pu_bteDcTmc виготовити рамку (на вибір). |
|
5 |
Фізична культура |
Ранкова зарядка. Вправи для формування правильної постави, для запобігання плоскостопості. |
Для дітей і батьків в умовах карантину. https://mizky.com/article/122/6-vprav-dlya-pravylnoyi- |
|
1 |
Математика |
Знаходження числа за величиною його дробу. |
Опрацювати с.57-58, пам’ятка с. 58, виконати № 100, 101,103 |
|
2 |
Англійська мова |
Улюблений спосіб подорожування |
Впр.1 с.166(записати та вивчити слова) Впр.2, 3, 4 с.166-168 (опрацювати, читати та перекладати) Впр.5 с.168 (виконати письмово в робочий зошит) |
|
3 |
Хореографія |
Розминка, розтяжка. Теоретична частина. Ronde jambe par terre. Весела зв’язка для хорошого настрою. |
https://www.youtube.com/watch?v=xWTisV95ibw https://www.youtube.com/watch?v=KZK1lw6ZOqA |
|
4 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Ірен Роздобудько «Підкидьок», «Як зрозуміти хлопців» |
Слухати аудіокнигу Ірен Роздобудько https://www.youtube.com/watch?v=W43gFrbeLoU Читати с. 166-169 (хрестоматія), створити фантазію на папері. |
|
5 |
Природознавство |
Тваринний і рослинний світ Кримських гір https://www.youtube.com/watch?v=W1ZVOVpvxQc |
Опрацювати с.166-167, готуватися до навчального проєкту «Чому ліси називають легенями планети?» (с.169) https://ppt- |