Дистанційне заняття для дітей 6-го року життя «ЧАРІВНИЙ СВІТ КАЗОК»

Про матеріал
Виховувати естетичний смак та інтерес до класичної музики; ритмічно виконувати танцювальні рухи; активно підспівувати знайомі пісні. Збагачувати внутрішній світ дитини позитивними емоціями; насичувати життя приємними враженнями від співу, таночків та гри.
Перегляд файлу

 

ДИСТАНЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДІТЕЙ 6-ГО РОКУ ЖИТТЯ

«ЧАРІВНИЙ СВІТ КАЗОК»

М.К.. Діти, ви любите казки? Тоді ми сьогодні вирушимо в гості до героїв казок, які живуть в цій книзі. А які це казки, ви дізнаєтеся, якщо отгадаете загадки.

 

М.К..  Дівчинку бабуся дуже любила.

Шапочку червону їй подарувала.

Дівчинка забула своє ім'я,

А ну, підкажіть мені ім'я її. (Червона Шапочка)

 

М.К. Дорога до бабусі була звивистою, довгою. Червона шапочка йшла долго.А по дорозі співала веселі пісні, слухала пташок.

Руханка «Бедрик»

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU

 

М.К.  Бабуню знає цілий світ,

Їй зроду лише триста років.

Там, на невідомих доріжках,

Будинок на курячих ніжках.  (Баба-Яга)

 

М.К. Баба-Яга всюди літає, все знає. Ми зараз з вами теж політаємо, а на чому, вам підкаже пісенька.

«Ракета, лети!»

https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A

 

М.К. Вінні-Пух

Він веселий і незлобен

Цей милий чудачок.

З ним господар - милий Робін

І приятель п'ятачок.

Для нього прогулянка - свято

І на мед - особливий нюх.

Цей плюшевий пустун

Ведмежа - .....ВІННІ – ПУХ

М.К.Вінні Пух дуже любив ходити в гості вранці, коли сонечко тільки прокидалося. Давайте заспіваємо пісеньку «Вийди, види, сонечко».

 

Розспівка «Вийди, вийди, сонечко»

https://www.youtube.com/watch?v=hlWXFWePjKA

 

М.К. А назустріч Вінні Пуху з’явився…

З борошна він був печений,

На віконці був стужен.

Втік від баби з дідом,

А лисиці він став обідом. (Колобок!)

Вони зраділи один одному і разом затанцювали. Як ми!

 

 

 

Ритмічна  гра «Ніжки та долоньки»

https://www.youtube.com/watch?v=BygJKPV6s0I&list=PLyZN5lSvSkQeaQLZSp2Mq2tEB3FY0SXkN&index=3

 

 М.К. І так весело танцювали, що Жайворонок, який сидів на гілочці, дзвінко заспівав свою пісеньку.

Слухання музики: М. Глінка «Жайворонок»

https://www.youtube.com/watch?v=5kr1U0cIDng

 

М.К. За всім цим спостерігало сонечко і послало друзям сонячний промінчик. Давайте заспіваєм пісеньку «Сонячний промінчик»

 

Пісня «Сонячний промінчик»

https://www.youtube.com/watch?v=TK1TwHvuZ6E

 

М.К. І ось на стежку вийшла дівчинка. Як же її звуть?

Скоріше б наблизився вечір

І час настав довгоочікуваний,

Щоб мені в позолоченій кареті

Поїхати на казковий бал.

Ніхто в палаці не дізнається, хто я і як я зовусь.

Але тільки опівночі настане,

До себе на горище я повернуся. (Попелюшка)

 

М.К. Попелюшка сказала: «Ой, який гарний сонячнийдень! Я дуже рада, що зустріла вас, любі друзі! Давайте намалюємо цю весняну красу!

 

                                           Ритмопластіка під пісню «Намалюю я»

                                     

                                               https://www.youtube.com/watch?v=qcA3MTrlQL0

 

 

 

Вед. Діти, давайте пригадаємо, у яких ми сьогодні побували казках (діти називають). До побачення!

 

doc
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку