1
Дистанційний урок з інформатики у 5 класі
«Інструктаж з БЖД. Програмне забезпечення. Операційна система та її інтерфейс».
СЦЕНАРІЙ УРОКУ
Доброго дня! Я вітаю вас на уроці інформатики.
Усі сідайте тихо, діти.
Домовляймось – не шуміти,
Руку гарно підіймати,
На уроці не дрімати,
За комп’ютери сідаєм.
До роботи приступаєм.
Щоб помилок уникати,
Треба пильність розвивати
І. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером. Гра «Хто перший». Зайти на сайт Kahoot! за посиланням: https://kahoot.it/. Введіть код гри, який вам надасть вчитель.
Пам’ятайте переможці гри отримують додаткові бали до оцінки.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Для перевірки засвоєних знань зайдіть на сайт «Освітній проект «На урок» за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1794985 та виконайте тест.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, мети уроку.
Під час вивчення попередньої теми ми дізналися з яких пристроїв складається комп’ютер, щоб забезпечити здійснення інформаційних процесів.
Також ви знаєте, що комп’ютерні програми бувають різні. Одні програми призначені для роботи з рисунками, текстами, презентаціями тощо.
Інші програми мають особливе значення для роботи комп’ютера. Це операційні системи (скорочено ОС), без яких робота сучасного комп’ютера неможлива. Сьогодні на уроці ми розглянемо види програмного забезпечення. Операційні системи комп’ютерів та їх інтерфейси. Отже, ви напевне здогадались що тема нашого уроку «Інструктаж з БЖД. Програмне забезпечення. Операційна система та її інтерфейс»
Після цього заняття вам потрібно вміти:
ІV. Вивчення нового матеріалу.
Для опрацювання нового матеріалу скористаємось презентацією за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1miCOJrxRtTSYgJQBqgxF_ZJC7lPGQbGn/view?usp=sharing
Протягом опрацьовування нової теми в чаті можна задавати питання вчителю.
V. «Хвилинка» запитань-відповідей від учнів.
VІ. Фізкультхвилинка. Давайте потанцюємо разом з дитячою групою Zumba. https://www.youtube.com/watch?v=FP0wgVhUC9w&ab_channel=ZumbawithDovydas
VІІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь.
Практична робота для учнів що працюють на комп’ютерах
Практична робота для учнів що працюють на телефонах
VІІІ. Узагальнення та систематизація знань.
Для узагальнення знань набутих на даному уроці пропоную пограти в гру «Хто швидше». На сайті Kahoot! Для цього перейдіть за посиланням: https://kahoot.it/ та введіть код гри. Пам’ятайте переможці гри отримують додаткові бали до оцінки.
ІХ. Домашнє завдання.
Опрацювати підручник ст.33-38. Дослідити на власному комп’ютері (ноутбуці) налаштування Робочого столу. Виконати вправу, перейшовши за посиланням https://learningapps.org/display?v=pykupayba21.
Х. Оцінювання роботи учнів
ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ УЧНІВ
Ми з Вами працюватимемо з такими електронними ресурсами:
та ввести код який дасть вчитель. Запитааня та варіанти відповідей ви будете бачити на екрані вчителя. Вам потрібно якнайшвидше обрати колір правильної відповіді. Встановлювати програму не потрібно. Спеціальна реєстрація на сайті не потрібна.
Ввести своє прізвище та ім’я. Спеціальна реєстрація на сайті не потрібна.
СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
Оцінка за урок: середнє арифметичне оцінок за:
Середнє (12+12)/2=12 (максимальна оцінка 12 балів)
Додаткові бали за перемогу в іграх:
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ
Для проведення уроку потрібен доступ до комп’ютера, планшета або смартфону з доступом до Інтернету.
Матеріал, що використовується на уроці знаходиться на:
Додаткового програмного забезпечення для проведення уроку встановлювати не потрібно.
Дані ресурси не передбачають оплату за використання.
Для використання ресурсів учнями додаткова реєстрація не потрібна.
В режимі офлайн можна скористатися лише презентацією попередньо скачавши, решта ресурсів не передбачають використання в режимі офлайн.
ТАБЛИЦЯ ПОКЛИКАНЬ
Конкурсної роботи: «Інструктаж з БЖД. Програмне забезпечення. Операційна система та її інтерфейс».
У номінації: дистанційне навчання
Автор: Шовкун Тетяна Володимирівна
№ |
Етап уроку, назва завдання, діяльності |
Назва ресурсу |
URL - адреса |
Примітки |
|
Техніка безпеки на уроках інформатики |
Kahoot! |
https://play.kahoot.it/v2/lobby?quizId=1f3678fe-fb22-4c1e-ad18-14b47bcd10c2
|
Працює при введенні у адресний рядок браузера |
|
Перевірка домашнього завдання |
Освітній проект «На урок» |
https://naurok.com.ua/test/skladovi-komp-yuteriv-ta-hne-priznachennya-1069903.html
|
|
|
Опрацювання нового матеріалу |
Google диск |
https://drive.google.com/file/d/1miCOJrxRtTSYgJQBqgxF_ZJC7lPGQbGn/view?usp=sharing
|
|
|
Узагальнення нових знань |
Kahoot! |
https://play.kahoot.it/v2/?quizId=ec5a73d1-a9e0-4012-bdc4-dc7b84ffb850 |
Працює при введенні у адресний рядок браузера |
|
Домашнє завдання |
learningapps.org |
https://learningapps.org/display?v=pykupayba21
|
|