Метою даного дистанційного уроку є висвітлення питань, пов'язаних з особливостями створення електронних посібників, їх використанням у навчальному процесі. Даний дистанційний урок є авторською розробкою, яка містить систематизований матеріал з відповідної науково-практичної галузі знань, що забезпечує творче та активне оволодіння знаннями, вміннями та навичками з певної галузі. Він призначений переважно для індивідуального навчання та може використовуватися в дистанційній освіті
Пояснювальна записка
Стрімкий процес інформатизації шкіл на основі сучасних комп'ютерів, що поступають в навчальні заклади країни, відкриває в освіті шлях електронним посібникам. Сучасні методи представлення інформації в комп'ютерах містять в собі не тільки текст, малюнки, графіку, креслення, але й звукові та відео фрагменти, що забезпечує наочність посібників. У зв’язку з актуальністю цього питання вченими, педагогами, фахівцями інформаційно-бібліотечної сфер ведуться розробки основних принципів, що характеризують сучасній електронний посібник, його підготовку, поширення, застосування з окремих предметів, зокрема в початковій школі.
Актуальність проблеми:
Метою даного дистанційного уроку є висвітлення питань, пов’язаних з особливостями створення електронних посібників, їх використанням у навчальному процесі. Даний дистанційний урок є авторською розробкою, яка містить систематизований матеріал з відповідної науково-практичної галузі знань, що забезпечує творче та активне оволодіння знаннями, вміннями та навичками з певної галузі. Він призначений переважно для індивідуального навчання та може використовуватися в дистанційній освіті.
Дистанційний урок з російської мови
4 клас
Автор Арабаджи В.В.
Тема. Предложение
Цель : повторить и обобщить существенные признаки предложения; продолжить наблюдение над ролью предложения в речи.
Задачи :
совершенствовать знания о предложениях,
способствовать развитию умения выделять предложения интонационно, давать им характеристику; правильно обозначать предложения на письме, отличать предложения с прямой речью от других предложений по развитию речи; памяти, внимания учащихся;
воспитание у учащихся потребности пользоваться языковым богатством русского языка, совершенствовать свою устную и письменную речь, делать ее правильной и точной.
Планируемые предметные результаты:
выделять предложения из потока устной и письменной речи, оформлять их границы, устранять ошибки в нарушении границ предложения;
различать виды предложений по цели (повествовательные, вопросительные, побудительные) и интонации (восклицательные, невосклицательные), находить такие предложения в тексте; развивать умения определять грамматическую основу и второстепенные члены предложения;
строить разные по цели и интонации предложения, дополняя их обращением и прямой речью.
Тема 1. Понятие о предложении. Типы предложений по цели высказывания и интонации. Обращение
https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoaEZzTHQ5eHRRRkk
Тема 2. Главные и второстепенные члены предложения
https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UocmhCUHFSV0lYSnM
https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UocnhObDRvNjJvb2M
(эл. учебник стр.42,поработай с упр.60)
Тема 3. Связь слов в предложении. Словосочетание (эл. учебник стр. 44, читай правило)
https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UocnhObDRvNjJvb2M
Тема 4. Однородные члены предложения (эл. учебник стр. 48-49, ознакомься с теоретическим материалом)
https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UocnhObDRvNjJvb2M
Тема 5. Прямая речь(эл. учебник стр.54, поработай с правилом )
https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UocnhObDRvNjJvb2M
Практическая работа №1 по темам 1 «Понятие о предложении. Типы предложений по цели высказывания и интонации. Обращение»
https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UobXRsdXp5QXB1aTQ
Практическая работа №2 по теме 2 «Главные и второстепенные члены предложения»
https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoVHgydTFRY0tIb28
Практическая работа №3 по теме 3 «Связь слов в предложении. Словосочетание»
https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoU2JHYWUwQzhqSGM
Практическая работа №4 по теме 4 «Однородные члены предложения»
https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01Uoc1BwSFF5QmZUQ2M
Практическая работа №5 по теме 5 «Прямая речь»
https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoN21Vc0piMXBwc1k
Практическая работа №6
https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoMzNteloxV1ZPNE0
Ответы на практические работы присылать по адресу valaarabadzhi77@ukr.net
Висновки:
Якщо робота на всіх етапах технології розробки електронного посібника буде ефективною, учні зможуть використовувати набуті вміння не тільки в процесі апробації та під час практичних занять, а також у майбутній самостійній діяльності. Можна зробити висновок, що створення електронного посібника є новим корисним засобом набуття та контролю знань. Його використання може допомогти вчителю для представлення матеріалів на лекціях, семінарах, лабораторних роботах, для проведення спеціальних факультативних курсів.