Дистанційний урок з російської мови 4 клас.Тема. Предложение

Про матеріал

Метою даного дистанційного уроку є висвітлення питань, пов'язаних з особливостями створення електронних посібників, їх використанням у навчальному процесі. Даний дистанційний урок є авторською розробкою, яка містить систематизований матеріал з відповідної науково-практичної галузі знань, що забезпечує творче та активне оволодіння знаннями, вміннями та навичками з певної галузі. Він призначений переважно для індивідуального навчання та може використовуватися в дистанційній освіті

Перегляд файлу

Пояснювальна записка

Стрімкий процес інформатизації шкіл на основі сучасних комп'ютерів, що поступають в навчальні заклади країни, відкриває в освіті шлях електронним посібникам. Сучасні методи представлення інформації в комп'ютерах містять в собі не тільки текст, малюнки, графіку, креслення, але й звукові та відео фрагменти, що забезпечує наочність посібників. У зв’язку з актуальністю цього питання вченими, педагогами, фахівцями інформаційно-бібліотечної сфер ведуться розробки основних принципів, що характеризують сучасній електронний посібник, його підготовку, поширення, застосування з окремих предметів, зокрема в початковій школі.

Актуальність проблеми:

Метою даного дистанційного уроку є висвітлення питань, пов’язаних з особливостями створення електронних посібників, їх використанням у навчальному процесі. Даний дистанційний урок є авторською розробкою, яка містить систематизований матеріал з відповідної науково-практичної галузі знань, що забезпечує творче та активне оволодіння знаннями, вміннями та навичками з певної галузі. Він призначений переважно для індивідуального навчання та може використовуватися в дистанційній освіті.                                                                     

 

 

Дистанційний урок з російської мови

4 клас

Автор Арабаджи В.В.

Тема. Предложение

Цель : повторить и обобщить существенные признаки предложения; продолжить наблюдение над ролью предложения в речи.

Задачи :

совершенствовать знания о предложениях,

способствовать развитию умения выделять предложения интонационно, давать им характеристику; правильно обозначать предложения на письме, отличать предложения с прямой речью от других предложений по развитию речи; памяти, внимания учащихся;

воспитание у учащихся потребности пользоваться языковым богатством русского языка, совершенствовать свою устную и письменную речь, делать ее правильной и точной.

Планируемые предметные результаты:

выделять предложения из потока устной и письменной речи, оформлять их границы, устранять ошибки в нарушении границ предложения;

различать виды предложений по цели (повествовательные, вопросительные, побудительные) и интонации (восклицательные, невосклицательные), находить такие предложения в тексте; развивать умения определять грамматическую основу и второстепенные члены предложения;

строить разные по цели и интонации предложения, дополняя их обращением и прямой речью.

 

Тема 1. Понятие о предложении. Типы предложений по цели высказывания и интонации. Обращение

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoaEZzTHQ5eHRRRkk

Тема 2. Главные и второстепенные члены предложения

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UocmhCUHFSV0lYSnM

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UocnhObDRvNjJvb2M

(эл. учебник стр.42,поработай с упр.60)

Тема 3. Связь слов в предложении. Словосочетание (эл. учебник стр. 44, читай правило)

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UocnhObDRvNjJvb2M

 

Тема 4. Однородные члены предложения (эл. учебник стр. 48-49, ознакомься с теоретическим материалом)

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UocnhObDRvNjJvb2M

Тема 5. Прямая речь(эл. учебник стр.54, поработай с правилом )

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UocnhObDRvNjJvb2M

Практическая работа №1 по темам 1 «Понятие о предложении. Типы предложений по цели высказывания и интонации. Обращение»

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UobXRsdXp5QXB1aTQ

Практическая работа №2  по теме 2 «Главные и второстепенные члены предложения»

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoVHgydTFRY0tIb28

Практическая работа №3 по теме 3 «Связь слов в предложении. Словосочетание»

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoU2JHYWUwQzhqSGM

Практическая работа №4 по теме 4 «Однородные члены предложения»

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01Uoc1BwSFF5QmZUQ2M

 Практическая работа №5 по теме 5 «Прямая речь»

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoN21Vc0piMXBwc1k

Практическая работа №6

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoMzNteloxV1ZPNE0

 

Ответы на практические работы присылать по адресу valaarabadzhi77@ukr.net

 

Висновки:

Якщо робота на всіх етапах технології розробки електронного посібника буде ефективною, учні зможуть використовувати набуті вміння не тільки в процесі апробації та під час практичних занять, а також у майбутній самостійній діяльності. Можна зробити висновок, що створення електронного посібника є новим корисним засобом набуття та контролю знань. Його використання може допомогти вчителю для представлення матеріалів на лекціях, семінарах, лабораторних роботах, для проведення спеціальних факультативних курсів.

docx
Додано
29 травня 2018
Переглядів
891
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку