“Діти єднають Україну”

Про матеріал
Розробка для пізнання нашої України. Цікаві завдання для учнів 4-го класу. Бажано проводити на вулиці.
Перегляд файлу

 

Білоцерківська СЗОШ № 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Перший урок у 4-В класі

“Діти єднають Україну”

 

 

 

 

 

 

 

           Автор:

Учитель початкових класі

Ліпчевська Карина Михайлівна

 

 

 

 

2020\2021

 

 

 

Тема : “Діти єднають Україну”

Мета. Поглибити знання учнів про Україну, як частину Європи.

Розвивати емоційний інтелект, зв′язне мовлення, мислення дітей, вміння будувати взаємні стосунки на толерантній основі, вчити продуктивно співпрацювати  в групі. Формувати національну свідомість, відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем. Виховувати любов до рідного краю, активну громадську позицію, відповідальність, порядність, гідність, ціннісне ставлення до людей, до суспільства і держави.

відео ролик про Україну;

 

Обладнання  :

  • Мапа України, кольоровий пісок.
  • Скарбниця України ( банка з кількістю номерів)
  • Конверти з ребусами
  • Вказівники місця знаходження.
  • Стрічки для побажань
  • Частини нової України

 

Хід заняття

І. Організаційний момент

1.1. Привітання

1.2.  Повідомлення  теми  та  мети уроку

  • Сьогодні ми будемо говорити про нашу державу – Україну.
  • Діти,  хто може пояснити цей вислів :    «Та земля мила-де мати народила».
  • Земля, де мати народила, дорога кожній людині.

Це край, де народився, ступив перший крок, промовив перше слово. Це родинне вогнище - батьківська оселя. Там почув мамину колискову пісню, був зігрітий ласкою та турботою. Рідна земля вбирає в себе край, дім, родину, друзів та знайомих. І куди б не занесла доля, завжди залишиться наймилішою землею. Бо найрідніше не можна забути.

Тож, діти, сьогодні ми з вами поговоримо про нашу рідну, милу Батьківщину!

 

ІІ.  Основна частина.

2.1. Вибір долі.

Ми завжди обираємо один-одного за певними рисами, дружніми поглядами. Сьогодні хочу, щоб вас поділила на команди доля. (використання квіткової банки)

2.2.  Математична хвилинка

У кожного з вас є своя команда. Давайте перевіримо наскільки ви швидко та вірно можете працювати разом. Будь ласка, капітани команд оберіть свою частинку колоска. На кожному зерняткові є цікаві приклади. Розвязуючи  їх зможете знайти наступне завдання.

 

2.3.   Розв’язання ребусів

У кожному конверті на вас чекає ребус. Відгадка підскаже куди вашій команді потрібно далі йти.

 

 

 

Як ви гадаєте чому ці міста опинилися зашифрованими?

В якій  частині України вони знаходяться?

Зверніть увагу на вказівника. Що цікавого ви там бачите? Ми відправляємось мандрівкою північною, південною, західною та східною частинами України.

2.4. Робота над прислівям.

Моя хата скраю — нічого не знаю.

Про що вам говорить це прислівя?

Як  гадаєте чому саме його я зараз вам зачитала?

2.5.  Заповнення  частин мапи. (Цікаві факти про Україну)

. Розв»язуючи приклади ви дізнаєтеся цікаві факти про одне з місць України.

2.6. Складання асоціативного грона

  • Діти, а що для вас Україна? (Батьківщина , калина, синє небо, колискова, криниця, школа, друзі, пісня солов’їна)

 

 

  • Ми  – українці. Ми маємо славну історію і традиції. Маємо свою державу. А кожна держава має свої національні символи, які люди шанують і бережуть.
  • А зараз ми назвемо наші національні символи, а допоможуть нам у цьому відповіді на загадки.

Знак державний  головний,

Всяк  його  повинен знати.

Воля, слава, сила  в нім.

Тож попробуй  відгадати.

( Герб)

Наш Герб — тризуб.

Це воля, слава й сила.

Наш Герб - тризуб.

Недоля нас косила.

Та ми зросли, ми є,

Ми завжди будем.

Добро і пісню

Несемо ми людям.

 

Коли  звучить  він – всі встають,

До  серця  руку  прикладають,

І   вголос, й  подумки  співають,

І  Україну  прославляють.

( Гімн)

Гімн      грецьке   слово,   означає  урочисту, похвальну пісню.

Синьо – жовте полотнище

Гордо  майорить.

Це – ознака  сили й слави

Української  держави.

( Прапор)

Прапор – пшениця  у степах під  голубим  склепінням  неба.

ІІІ. Заключна частина

Творча робота «Моя Україна»  ( діти створюють карту України з кольорового піску, прикріплюють побажання свої для держави.)

3.2. Підсумкове слово вчителя:

  • Любов до мами і до тата, любов до рідних , любов до Батьківщини – це найсвітліші  і найвищі почуття. Коли така любов є в серці, тоді людина добра, щедра, відважна. Ви - майбутнє України. Тож своїми знаннями, працею підносьте культуру нашої держави.

Сьогодні ми доклали часточку до того, щоб зберегти мир і єдність нашої держави. Ми усі надіємось, що найзаповітніша мрія всіх українців, жити під мирним небом, здійсниться.

Ми єдина Україна! Незважаючи на усі негаразди, що зараз відбуваються,кордони України не будуть порушені, а північ і південь, захід і схід завжди будуть однією країною – незалежною Україною.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 листопада 2020
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку