"Діти об'єднують Україну"

Про матеріал

Мета: Формувати національну свідомість школярів:

Розвивати бажання брати посильну участь у розбудові держави, наполегливо вчитися, щоб принести якомога більше користі рідній Україні. Пропагувати доброчинність, милосердя, взаємодопомогу та інші загальнолюдські цінності.виховувати у учнів морально – етичні норми життя; співчуття, співпереживання, повагу до кожної особистості, її потреб та прав, здатність з розумінням ставитися до проблем інших.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Перший урок 2018-2019н.р.

 

 

 

 

 

Тема. «  Діти об’єднують Україну  »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель початкових класів

Красногорівської ЗОШ I-IIст. N5

Маркова М.Г.

Мета: Формувати національну свідомість школярів:

Розвивати бажання брати посильну участь у розбудові держави, наполегливо вчитися, щоб принести якомога більше користі  рідній Україні. Пропагувати  доброчинність,  милосердя,  взаємодопомогу  та інші загальнолюдські цінності.

виховувати у учнів морально – етичні  норми житття; співчуття,  співпереживання,  повагу  до кожної особистості,  її потреб та прав, здатність з розумінням ставитися до проблем інших.

Обладнання:
    Кольоровий папір , відео пісні,  кольоровий  папір, державні символи України, фото оберегів України, мікрофон,  комп’ютер, розрізана розмальовка  на 8 частин, кольорові олівці, паперові сердечки,  карта України.

Хід уроку:

І. Вступна бесіда.

- Ось і промайнуло тепле  літо. Я  рада  вітати вас в  нашому  світлому  класі. Ви відпочили, набрались сил  і готові вчитися.   Я щиро вітаю вас зі святом — Днем знань. Від усієї душі бажаю вам міцного здоров'я та здійснення всіх бажань.

     За  літо ви познайомилися з багатьма людьми. Сподіваюсь, що ви скучили за  своїми  друзями з класу.  А тепер посміхніться і привітайтеся з тим, хто сидить біля вас. 

В цьому класі друзі  всі.

( Тричі  плескають у долоні )

Я і ти, і ми, і ви.

( Тричі  плескають у долоні )

Добрий день тому, хто зліва.

Добрий день, тому, хто справа.

Ми – шкільна сім'я.

В цьому класі друзі  всі.

( Тричі  плескають у долоні )

Посміхнись тому, хто зліва.

Посміхнись, тому, хто справа.

Ми – одна сім'я.

ІІ. Актуалізація  життєвого  досвіду та опорних знань учнів

Вчитель

Як  ви відпочили влітку?

Скажіть, будь ласка,  чи за час відпочинку у вас з’явились нові друзі?
(Під час розповіді діти причіпляють на карту України сердечки з паперу  туди, де  ви відпочивали влітку.)

Тепер погляньте на карту нашої Батьківщини. Своїми сердечками ви її прикрасили та об’єднали в одну прекрасну, дружню та мирну державу.

 

1   учень.

Є край, де найкращі у світі пісні

І цвітом чарує калина,

Де сонечко вперше всміхнулось мені

Це дім мій – моя Україна.

  1.               Ось небо блакитне і сонце в зеніті !

Моя  Україна  – найкраща  у  світі !

Моя  Україна – це ліс і озерця,

Безмежні  степи і чарівні джерельця.

 

  1. Красиві пейзажі  і  гори  високі,

Маленькі  струмочки і  ріки глибокі.

Міста старовинні  і замки прекрасні,

Великі  будови  і  дуже сучасні.

 

  1. Сади  чарівні,  мальовничії  села,

Моя  Україна – це пісня   весела.

Це щира, багата,  як світ, її мова,

Крилата, така мелодійна,  чудова!

 

  1.               Її  обереги – верба і  калина.

Найкраща  у світі – моя  Україна.

Бо  нам найрідніша  Вітчизна  і мати.

То  як же нам,  дітям,  її  не кохати!? ( Перегляд відео  «Україна-це ти…»)

ІIІ. Повідомлення теми уроку.

-  Дорогі  друзі !  Сьогодні  у нас незвичайний  урок. Урок ДОБРОТИ,   МИЛОСЕРДЯ. Усім  відомо, що краса  та надія кожної країни — це діти. Тема  нашого   уроку:   «  Діти об’єднують Україну » Ми будемо вчитися  вмінню із розумінням ставитися до проблем інших, бути чуйними,  добрими, співчутливими, толерантними.

  • На початку уроку ви розказали про нових друзів. Чи ви сумуєте за ними?Щоб ви хотіли їм побажати? ( Гра  «Мікрофон»).

-Щоб  дружно жити в багатій та процвітаючій країні треба любити та шанувати традиції свого народу.

Робота в групах ( за допомогою різнокольорових  цукерок клас ділиться на групи.)

Порадьтеся та напишіть, а краще намалюйте на різнокольорових аркушах паперу, що ви відносите до традицій та оберегів українців ( діти працюють в групах,  вивішують на дошці свої малюнки  та розповідають вірші).

Колосок і калина,

І рушник домотканий,

Хліба чорний окраєць

І розсипана сіль…

Все до болю знайоме –

Обереги домашні,

Пісня й дума народу,

Його радість і біль.

 

Верба – одвічний символ України,

Також відома культова рослина.

Символізує вірність, рідний край,

Любов безмежну, ніби небокрай.

Вишиванка рідна, ну хіба не диво?

В ній ходити модно, стильно і красиво.

Це митецький витвір, це краса і казка,

В ній душі наснага, материнська ласка.

 

 

Хлібом насущним гостей зустрічаєм,
На рушникові рясному несем.
Все найдорожче, що в серденьку маєм,
Радісно друзям своїм віддаєм.

 

Ми ж, українці, душею багаті,
Працею славен народ наш завжди.
Хочем, щоб хліб був у кожного в хаті
І не було в нас ніколи біди!

 

А рушники — обереги народні —
Давня святиня народу мого.
То ж возвеличимо хліб наш сьогодні
І не цураймося роду свого!

 

Фізкультхвилинка ( під відео гурту «Мальдіви» «На Україні»).

-А зараз подивіться, будь ласка, на карту нашої країни і скажіть, з дітьми якого регіону ви б хотіли поспілкуватись (діти обирають  область)

Я пропоную для  ваших ровесників приготувати подарунок та скласти відеозвернення. За допомогою інтернету,  ми знайдемо адресу будь-якої школи та відправимо  нашу стінгазету та відеозвернення .

-А для того, щоб все це зробити, треба ще попрацювати в групах. Кожна група отримує восьму частину великої розмальовки ( на тему дружби) та розфарбовує її. Потім групи повинні скласти  всі частини в один малюнок та склеїти їх.

 

 

Стінгазета "1 вересня - час до школи", Стінгазета "1 вересня - час до школи" 03 Стінгазета "1 вересня - час до школи", Стінгазета "1 вересня - час до школи" 03 Стінгазета "1 вересня - час до школи", Стінгазета "1 вересня - час до школи" 03 Стінгазета "1 вересня - час до школи", Стінгазета "1 вересня - час до школи" 03Стінгазета "1 вересня - час до школи", Стінгазета "1 вересня - час до школи" 03 Стінгазета "1 вересня - час до школи", Стінгазета "1 вересня - час до школи" 03 Стінгазета "1 вересня - час до школи", Стінгазета "1 вересня - час до школи" 03 Стінгазета "1 вересня - час до школи", Стінгазета "1 вересня - час до школи" 03

-А зараз порадьтеся та  приготуйте від кожної групи невеличке побажання ровесникам нашої країни.

Що це значить — не дружити, 
Жити так — одинаком? 
Не дружити — це ходити 
Не дверима, а вікном. 
Це без друга, без подружки 
На перерві у кутку 
Розправлятись самотужки 
З апельсином нашвидку.


Це дивитись, наче в книжку, 
Набік з видом кам’яним, 
А насправді тишком-нишком 
Роздавати штурхани. 
В школі вчитись й не дружити — 
Це, повірте, все одно, 
Що, заплющившись, сидіти 
І дивитися кіно.

Твій друг
тобі віддасть усе: 
і свій квиток на карусель, 
і цвях, і ґудзик, і літак, 
та не за щось — 
а просто так.


І збільшувальне скельце, 
найкраще у дворі, 
твій друг 
зі щирим серцем 
тобі віддасть — бери! 
І ти нічого не жалій — 
ніколи і нітрохи!


І навіть 
м'яч футбольний свій 
віддай, як друг попросить. 
І посміхнеться друг тобі — 
аж схочеться співати. 
І ти подумаєш тоді: 
«Як гарно — дарувати!..»

Помирились сонце з хмарою, 
І тепер танцюють парою. 
Ллється дощ, і сонце світить, 
Усміхаються їм діти. 
Райдуга місток зробила — 
Сонце з Хмарою здружила. 
Хай з них приклад беруть діти. 
Треба дітям всім дружити.

IV.Рефлексія

-    Ви- гордість та майбутнє України. Вам продовжувати  розбудову  незалежної  Батьківщини. А щоб жити єдиною мирною, об’єднаною країною, як ви думаєте, що повинна робити кожна людина? Даємо відповідь одним словом.

Завантаження...
docx
Додано
4 вересня 2018
Переглядів
835
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку